Ben er al tig keer geweest daar (familie) maar de WK-supporters zijn gewoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef donthate het volgende:
gaat ergens in de week van 14janauri na zweden
Welk topic?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Huh???
Dit topic is al eerder een keer voorbij gekomen
Dit topic, alleen dan van iemand andersquote:
Ik dacht dat jij alleen een baggeraar was, maar nu heb je al twee pluspuntenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef donthate het volgende:
gaat ergens in de week van 14janauri na zweden
En dat is goed omdat....???quote:
Hij wordt verbannen naar Zweden door Nederlandquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen een baggeraar was, maar nu heb je al twee pluspunten(vitesse UI en je gaat naar Zweden)
Redelijk egoistisch maar goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik donker veel aantrekkelijker vind
Pauperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Beetje dubbel, dronken zijn ze hoe dan ook, dus dan moet je wel kunnen scoren. JA ZELFS JIJ TSquote:Klacht: Zweden niet op het WK.
Anti-klacht: In het voorjaar naar Zweden. 14.gif
Jij faalt.quote:Op zondag 6 december 2009 00:52 schreef Muzz_ het volgende:
Zweden zijn overrated![]()
Zien er precies hetzelfde uit als Nederlanders/Duitsers etc
Vage mythe
Misschien net iets beter.quote:Op zondag 6 december 2009 00:52 schreef Muzz_ het volgende:
Vage mythe
quote:Op zondag 6 december 2009 00:52 schreef Muzz_ het volgende:
Vage mythe
Dat kereltje helemaal rechts.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:28 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
die chick kijkt echt zo van: losers!
Topic van otisquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit topic, alleen dan van iemand anders
Gelukkig is Engeland er welquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je bedoeld.
Indonesië niet op het WK.DAT IS PAS BALEN.
Feedersquote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gelukkig is Engeland er wel![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geef maar toe dat je wel een stijve pielemans krijgt van die fotoquote:
Heb je ze nog dikker en ouderquote:Op zondag 6 december 2009 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je wel een stijve pielemans krijgt van die foto
Tuurlijk, maar dat is prive collectie enzo die ga ik hier niet zomaar op een openbaar forum zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |