Nu maar hopen dat FC Twente kampioen wordtquote:
Blijf maar gewoon meequizzen. Je bent te waardevol om gemist te worden.quote:Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
doe nou niet, ik wil vanavond nog kijken
(zonder de uitslag te weten)
moet ik ook maar niet quizzen![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat FC Twente kampioen wordt
quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat FC Twente kampioen wordt
Yep, ga er straks naar toe.quote:
Ah, veel plezier! Ik zou nooit uit eigen beweging naar zo'n concert gaan, maar het lijkt me wel leuk om een keer mee te maken voor de show ja. Misschien komen ze volgend jaar op een festival...quote:Op zondag 6 december 2009 14:10 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep, ga er straks naar toe.
De muziek is niet altijd even geweldig, maar de show is super.
Scott +1
Viel Spaß !quote:Op zondag 6 december 2009 14:10 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep, ga er straks naar toe.
De muziek is niet altijd even geweldig, maar de show is super.
Scott +1
Klopt! Berkery +1quote:Op zondag 6 december 2009 14:17 schreef Berkery het volgende:
Pfff, Dave Navarro heeft toch een tijdje meegespeeld?
Welke film moet er staan opquote:Engelse bioscoopgangers hebben onlangs de beste one-liners uit films gekozen. Op nummer één staat ''You were only supposed to blow the bloody doors off''. De uitspraak komt van acteur Michael Caine die het in 1969 inzei.
The Italian Job?quote:Op zondag 6 december 2009 14:25 schreef Berkery het volgende:
Oud nieuwsbericht:
[..]
Welke film moet er staan op?
quote:
Die poll is uit 2003, hetzelfde jaar als de remake, dat zal er wel iets mee te maken hebbenquote:
Maurice Micklewhite zelfs.quote:
Zijt maar zekerquote:
zijt ?quote:
Sorry, is dialect. Ben maar zeker...quote:
geeft niks als je het maar vaak genoeg zegt wordt het vanzelf Vlaamsquote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sorry, is dialect. Ben maar zeker...
+1 Ofyles2quote:
Had gekund, zitten ook weleens van die zwarte vlekjes in.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Buitenhof
Jammer genoeg niet met Döner....quote:
Hij komt bijna alleen maar daar, soms maak hij een uitzonderingquote:Op zondag 6 december 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet met Döner....
Heb hem nog steeds!quote:
Eigenlijk een hoofdletter Q natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Mobster273 het volgende:
q
Ja, wist niet zo goed hoe ik het moest formuleren, maar wilde dus Q horen. Joule is de eenheid, en ik wilde de grootheid horen. En bij warmte zeggen ze altijd Q = ...quote:Op zondag 6 december 2009 15:09 schreef qonmann het volgende:
In de natuurkunde is warmte een vorm van energie. Warmte is gedefinieerd als de energie die als gevolg van een temperatuurverschil door een diathermane (warmtegeleidende) wand stroomt. Er kan dus niet gesproken worden over 'de warmte' van een hoeveelheid stof (een begrip dat daar meer op lijkt, is inwendige energie). Warmte wordt in SI-eenheden uitgedrukt in joule (J)
J toch ?
Je hebt wel gelijkquote:Op zondag 6 december 2009 15:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, wist niet zo goed hoe ik het moest formuleren, maar wilde dus Q horen. Joule is de eenheid, en ik wilde de grootheid horen. En bij warmte zeggen ze altijd Q = ...
ehmm, nee...quote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eigenlijk een hoofdletter Q natuurlijk
Mobster273 +1
Ofyles2 +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |