abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:14:28 #26
246373 Idler
Simplicity!
pi_75415020
Tvp voor een regenachtige avond/zondag.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:40:16 #27
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75419919
tvp. Wil ook wel eens een poging wagen.
pi_75420864
Het Groene Boekje keurt kerst met een hoofdletter trouwens niet goed. Fout in het onderwerp?
  Redactie Frontpage dinsdag 8 december 2009 @ 20:16:43 #29
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_75421578
Tsja. Schrijven is schrappen. Daarom doe ik niet mee.
Zie ook hier: http://frontpage.fok.nl/column/10625/1

Trouwens, als je vaker wilt schrijven, dan kun je ook gewoon een verhaal bij de columnhoek inzenden.

'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_75422199
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Dastan het volgende:
Het Groene Boekje keurt kerst met een hoofdletter trouwens niet goed. Fout in het onderwerp?
Grofweg:

Kerst als het echt om het feest zelf gaat: Dit jaar valt Kerstmis op vrijdag en zaterdag
kerst als het om afgeleide dingen gaat: Op de ontbijttafel ligt een heerlijk kerstbrood

Ik zal deskundigen even vragen om een nauwkeuriger uitleg qua hoofdlettergebruik in kerstwoorden.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 december 2009 @ 20:38:17 #31
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_75422499
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:30 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Grofweg:

Kerst als het echt om het feest zelf gaat: Dit jaar valt Kerstmis op vrijdag en zaterdag
kerst als het om afgeleide dingen gaat: Op de ontbijttafel ligt een heerlijk kerstbrood

Ik zal deskundigen even vragen om een nauwkeuriger uitleg qua hoofdlettergebruik in kerstwoorden.
Helemaal goed. Zo hoort het.

'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_75422970
Zo hee, heb ik meteen een mooi begin voor mijn verhaal.
"Kerst valt dit jaar op vrijdag en zaterdag. Op de ontbijttafel ligt een heerlijk kerstbrood."

Je voelt 'm al aankomen, dat gaat mis natuurlijk.
pi_75423240
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:49 schreef Gwywen het volgende:
Zo hee, heb ik meteen een mooi begin voor mijn verhaal.
"Kerst valt dit jaar op vrijdag en zaterdag. Op de ontbijttafel ligt een heerlijk kerstbrood."

Je voelt 'm al aankomen, dat gaat mis natuurlijk.
pi_75425013
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:30 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Grofweg:

Ik dacht altijd kerst en Kerstmis. Maar goed, waar gaat het ook eigenlijk over.
pi_75425115
Moeilijk hoor, mij niet gezien
Succes iedereen die wel mee gaat doen!
Van de vorige verhalen vond ik die van 2006 het mooist, over het zusje dat kerstengel wilde worden..
We are the pirates, who don't do anything.
We just stay home and lie around. :D
pi_75426243
Ingezonden, heb ik al een prijs?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:13:22 #37
42184 crew  DaMart
pi_75426922
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:58 schreef YPPY het volgende:
Ingezonden, heb ik al een prijs?
Ik ga hem in het inzendingentopic plaatsen .
pi_75427038
Whahoe Wel anoniem natuurlijk he, anders is het niet eerlijk voor de anderen, krijgen die geen stemmen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_75427096
Mag de titel eigenlijk anders? Die vind ik best suf, maar ik wist niet of ik dat aan mocht passen. Jullie zijn natuurlijk zo elitair en geleerd en slim hierzo, daar durf ik niet zomaar iets verkeerds te doen.
*OUD heilige*
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:20:34 #40
42184 crew  DaMart
pi_75427232
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
Mag de titel eigenlijk anders? Die vind ik best suf, maar ik wist niet of ik dat aan mocht passen. Jullie zijn natuurlijk zo elitair en geleerd en slim hierzo, daar durf ik niet zomaar iets verkeerds te doen.
Het onderwerp heeft betrekking op de inhoud van het verhaal, en je bent vrij om zelf een titel te kiezen. Dat is ook wel zo makkelijk, want als alle verhalen straks dezelfde titel hebben, zijn ze wat moeilijk uit elkaar te houden .
pi_75427272
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef YPPY het volgende:
Whahoe Wel anoniem natuurlijk he, anders is het niet eerlijk voor de anderen, krijgen die geen stemmen.
Lekker anoniem. Als verhaal 1/1.
pi_75427371
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het onderwerp heeft betrekking op de inhoud van het verhaal, en je bent vrij om zelf een titel te kiezen. Dat is ook wel zo makkelijk, want als alle verhalen straks dezelfde titel hebben, zijn ze wat moeilijk uit elkaar te houden .
O, mag ik dan een andere titel? Doe maar: “Mama, wat is Kerst?”

Als jullie het heel erg op prijs stellen, zal ik nog een verhaaltje schrijven. Literair verantwoord uiteraard.
*OUD heilige*
pi_75427395
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ssssssst, straks weten ze het en krijg ik alle stemmen.
*OUD heilige*
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:24:40 #44
42184 crew  DaMart
pi_75427432
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Dastan het volgende:

[..]

In het inzendingentopic vermelden we alleen de titel, niet de auteur. We willen daar namelijk de nadruk leggen op de verhalen.

Maar het klopt dat sommige verhalen makkelijk aan iemand te linken zijn, dat houd je toch niet altijd helemaal tegen .

Overigens was er al een ander verhaal ontvangen, alleen wachten we nog even met plaatsen tot we wat aanvullende informatie hebben die in de e-mail nog ontbrak.
pi_75427639
Bedankt voor het aanpassen!
*OUD heilige*
pi_75429463
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
Laat je nooit door angst of overdreven bescheidenheid ontmoedigen!
pi_75429782
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:14 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Laat je nooit door angst of overdreven bescheidenheid ontmoedigen!
Ooit was ik invalmod LIT, dus ik kan het allemaal aan.
*OUD heilige*
pi_75445706
550 woorden, man-o-man
Ik ga mn best doen, voor het eerst dat ik iets schrijf wat ik ook daadwerkelijk instuur
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 9 december 2009 @ 19:40:26 #50
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_75456736
TeloorgangVertellendePoëzie
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')