dat klopt ook, topic ging gewoon snel maar dat kwam door wat anders geloof ik... dus ik zou zeggen... continue as alwaysquote:Op zondag 6 december 2009 11:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind er erg weinig slow chat in zitten maar ok..
+1 goede Modquote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Re het volgende:
dat klopt ook, topic ging gewoon snel maar dat kwam door wat anders geloof ik... dus ik zou zeggen... continue as always
Een nieuw topic openen is niet moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:52 schreef francis998 het volgende:
zo...klotp hij was gesloten..maar geen nieuwe...en ik heb geen flauw idee hoe dit te doen...dus maar afwachten.
Hier vandaag een rustiger dagje..ben lichtelijk ziekjes(diarree en moe)dus zit al lekker in bed...verder niet echt veel te melden..behalve dat ik gemiddeld 2 a 3 keer per dag moet denken over de uitslag..en zowieso wat voor soort uitslag het is..
Nee robijn intensiefquote:Op zondag 6 december 2009 12:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Is dat nieuw? Vandaar dat er nog geen topic open was.
Pfoe ik zit lekker in t klusforum te neuzen. Gisteren zijn we nog ff langs mijn huisje gereden (voor t eerst) en volgens mij schiet t echt op! Er staan al 3 verdiepingen, met een beetje mazzel hoef ik nog maar een half jaartje te wachten, heb er zin in!
Post maar foto's als het klaar is.quote:Op zondag 6 december 2009 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaaa, huiskamer en eetkamer wordt beige/zandkleurig met donkerbruin, lekkere brede bank en laag tv meubel, eettfel nog geen idee, mijn keuken wordt gigantisch gaaf (ik ben een echte keukenprinsesdol op koken dus dat wordt echt super!! tevens t duurste in mn huis haha)
Slaapkamer wordt een muur dieppaars en 3 muren lila, bijna wit, badkamer standaard anders werd t te duur, en in de extra kamer zóu een collegaatje een kamer huren maar ik zie dr vanaf.. voor t geld hoef ik t niet te doen en voor de gezelschap ook niet want mijn niet/welvriendje zal regelmatig over de vloer komen..
Dus daar komt een fotostudio in
En overal collage's van events die ik heb gefotografeerd, supertof! Zelfs een oude saxofoon regelen voor aan de muur, zie t al helemaal voor me![]()
Niets bijzonders eigenlijk. Neutraal de muren wit. kozijnen blauw.quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Even aangepastnav een discussie vanochtend
Ik heb altijd al geweten hoe ik mijn woning wilde hebben. Mijn ex en ik waren bezig met een koopwoning en had t toen ook al in mn hoofd, huiskamer, google maar eens op babykamer texas. Die kleuren komen overwegend voor in mijn woning. Lekker neutraal. Hoe is je woning nu ingericht?
Ik raak niet t overzicht kwijt maar wil wel eens wisselen. Paars is overwegend mijn favoriete kleur, maar ik moet wel kijken dat ik mijn meubels neutraal doe zodat ik zonder moeite ooit over t paars heen kan schilderen in een andere kleur naar keuze.
Hoe gaat het eigenlijk? Want ik heb al een tijdje niet meer gezien hier.quote:
het gaat vreemd. morgen heb ik het eerste gesprek voor een wa-jong. Ik zal je morgen wel een pm sturen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk? Want ik heb al een tijdje niet meer gezien hier.
Succes morgenquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
het gaat vreemd. morgen heb ik het eerste gesprek voor een wa-jong. Ik zal je morgen wel een pm sturen.
Keep us updatedquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
het gaat vreemd. morgen heb ik het eerste gesprek voor een wa-jong. Ik zal je morgen wel een pm sturen.
Gelukkig is voor wajong voorlopig nog niet ter sprake gekomen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef ScarFace- het volgende:
Als je in 2010 een wajong gaat aanvragen kom je in het "nieuwe systeem"belachelijk dat ze hierop bezuinigen.
Succes blessed19 het komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |