Moet geen probleem zijn dunkt mequote:
Dat laatste vind ik dan weer raar en oneerlijk, alsof het dan geen moeite zou kosten ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:51 schreef sempron2400 het volgende:
Autisme als cultuur: het autisme wordt vrijwel niet gezien als een beperking (laat staan handicap), maar als een gezonde neurologische variatie. Men spreekt ook wel van neurodiversiteit. Autisme is dan een unieke manier van leven, met bijbehorende gewoontes.
Het woordenboek vermeldt het volgende:
tist de; m innerlijke ~ autisme
tis•ten tistte, h getist zich autistisch gedragen
tist•heid de; v autisme, autistische zelf
tist•je het; o -s iemand met lager functionerend autisme
Dat wist ik niet: mensen met hoogfunctionerend autisme vallen blijkbaar niet onder de tistjes. Ik denk dat dat komt omdat zij in de grote massa opgaan, niet echt opvallen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet je dat ik die ook wil lezen?
Kun je ze niet lenen van de bibliotheek?
Het is echt de vraag vanuit welk perspectief de onderwerpen worden benaderd, juist omdat er overeenkomsten in grote lijnen zijn, en een ieder verschillend is. Waar kun jij je het meest in vinden?
Wat wil je ermee bereiken?
Deze link doet het niet trouwens.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef Cassandra87 het volgende:
http://picarta.pica.nl/DB=2.34/SET=45/TTL=1/SHW?FRST=1
Erop klikken, zoeken op henault, eerste boek, vervolgens klikken op aanvragen, inloggen met bibliotheekgegevens en voilaquote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Deze link doet het niet trouwens.
TVP
partly b, but mostly cquote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef Cassandra87 het volgende:
http://picarta.pica.nl/DB=2.34/SET=45/TTL=1/SHW?FRST=1
Als ie t doet. Als je lid bent van de bieb kun je m uit alle bibliotheken bestellen en laten afleveren bij jouw bibliotheek
Kneepjes onder de knie krijgen, mbt seksualiteit?
Ik wilde m ook lezen omdat ik a) nieuwsgierig ben hoe relaties en dergelijke door sommige ervaren worden, inlevingsvermogen and such, b) omdat ik zelf ook enigszins raar tegenover relaties en seksualiteit sta en c) toch wil weten hoe ik e.e.a. moet en kan benaderen
jou eerste alinea deel ik volledigquote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie seksualiteit de laatste tijd sowieso in heel ander perspectief, maar dan meer relaties in t algemeen! Letterlijk seks is maar een klein onderdeeltje hiervan. Maar wel machtig mooi wat een relatiebreuk en een ontmoeting met iemand kan veroorzaken om je hele denkpatronen bij te stellen!
Om te gaan met bepaalde situaties, bedoel je interactie tussen 2 personen, bijv een ander aanspreken op iets wat je niet bevalt om maar een heel plat voorbeeld te benoemen? Of gewoon uberhaupt de andere sekse begrijpen
De OP staat nergens. Misschien kan iemand er een wiki van maken.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef robuust89 het volgende:
jazeker!
waar staat de OP trouwens? (voor de volgende keer)
even zonder dollen; die woorden heb ik net bedacht, vond ik wel grappig klinken![]()
Ik blijf hier wel lekker op Fok! zittenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:45 schreef Cassandra87 het volgende:
een wiki?
We kunnen wel een eigen forum starten
Leef jij het zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:47 schreef Cassandra87 het volgende:
wat wij altijd hadden met vaste forum bezoekersfoto's en quotes in de openingspost zodat je direct wist wie wie is. ook leuk
maar ik vind dat de op wel wat fleuriger mag
metaforisch gezien zie ik het zo; toen ze op school de cursus flirten gaven, lag ik ziek op bedquote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan me er nog niet helemaal een beeld bij vormen (pm!) maar dat er al ideeën gevormd worden voor je iemand kent is helaas waar.
Dat zijn o.a. die normen en waarden die in de maatschappij gelden, maar ik vraag me nu serieus af, waar komen die vandaan? Wie heeft dat ooit bedacht? Is er een landelijk memo rondgegaan?
En dan af en toe hele stomme dingen die je wel doet omdat t zo hoort maar waar je eigenlijk helemaal niet achterstaat. Dus de logica ontgaat mij sowieso.
Vrouwen hebben het toch makkelijker dan mannen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:00 schreef francis998 het volgende:
hmm..ik kan het ff niet helemaal meer volgen.
Maar dat van flirten..snap ik zelf ook niet helemaal. Ik weet wat het is..en krijg het idee dat ik vaak genoeg geflirt heb..maar doe het zonder het te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |