Dat doet H&M niet. kijk maar onder "mijn-pagina/nog te leveren items"quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ik ga mailen hoor, heb geen zin in 2 keer verzendkosten
Het is een haarbandquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ohw ik dacht een haardingetje.
Hij gaf bij mij een melding dat het minimaal 19 euro moest zijn. En de schoenen die ik wilde waren maar 15. Heb er toen een shirt bij gemikt en toen kon ik doorgaan met de afhandeling. Eenmaal afgehandeld heb ik dat shirt eruit gemikt en nu heb ik dus alsnog alleen die schoenen. Zo kan je die melding dus gewoon omzeilen en hoef je geen nutteloze shit te kopen die je eigenlijk niet wilquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het laatste is parfum om de verplichte 20 euro vol te maken
Hmm denk dat je dan wel een melding of een mailtje krijgt hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij gaf bij mij een melding dat het minimaal 19 euro moest zijn. En de schoenen die ik wilde waren maar 15. Heb er toen een shirt bij gemikt en toen kon ik doorgaan met de afhandeling. Eenmaal afgehandeld heb ik dat shirt eruit gemikt en nu heb ik dus alsnog alleen die schoenen. Zo kan je die melding dus gewoon omzeilen en hoef je geen nutteloze shit te kopen die je eigenlijk niet wil
Dat is gewoon de voorjaarscollectiequote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef mezzy het volgende:
weet iemand iets meer over de Fashion View Campagne iets met 28 december ofzo?
Ja, en dan wordt je bestelling geannuleerd want je leverbedrag is te laagquote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij gaf bij mij een melding dat het minimaal 19 euro moest zijn. En de schoenen die ik wilde waren maar 15. Heb er toen een shirt bij gemikt en toen kon ik doorgaan met de afhandeling. Eenmaal afgehandeld heb ik dat shirt eruit gemikt en nu heb ik dus alsnog alleen die schoenen. Zo kan je die melding dus gewoon omzeilen en hoef je geen nutteloze shit te kopen die je eigenlijk niet wil
quote:Zendingen volgen
Vul hier uw zendinggegevens in en klik vervolgens op 'Zoeken'
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Niet zoveel.quote:
Donderdag of vrijdag was het al zo en nu nog steeds!quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet zoveel.
Heb ik ook zo vaak, na enkele dagen staat het er vaak wel op.
Ze zijn wrs nu nog niet echt bezig met je bestelling.
Er is dus niets mis.
Nope, heb helemaal niets gehad en mijn bestelling is gewoon onderwegquote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hmm denk dat je dan wel een melding of een mailtje krijgt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |