Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:47 schreef sinadO het volgende:
...audiofiel, maar ik heb ook nog andere hobbies! Nee stop, lees door!!
Meh volgens mij moet ie dan een heel boek meenemen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Maak een lijstje met cd's en games die je al hebt en stop deze in je portemonnee.
Same. Ben nu al spuugzat om die zin steeds weer te lezen.quote:
2500 cd's, 500+ games en dan ook nog honderden dvd's maakt een héél dikke portemonnee...quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Maak een lijstje met cd's en games die je al hebt en stop deze in je portemonnee.
mwah, met 4 pagina's per kant en dubbelzijdig printen, moet je een heel eind kunnen komen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Meh volgens mij moet ie dan een heel boek meenemen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Same. Ben nu al spuugzat om die zin steeds weer te lezen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
2500 cd's, 500+ games en dan ook nog honderden dvd's maakt een héél dikke portemonnee...
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Meh volgens mij moet ie dan een heel boek meenemen.
De eerste keer vond ik hem wel grappig, de 500 keer daarna niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef Pieter-utd het volgende:
Het was, is en wordt nooit leuk die openingszin
Aangezien je toch vaker dubbel koopt zal het aantal verschillende cd's, games en dvd's wel lager liggenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
2500 cd's, 500+ games en dan ook nog honderden dvd's maakt een héél dikke portemonnee...
als tekst-bestand op je telefoon zettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gewoon klein schrijvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij maakt dat een behoorlijk lege portemonneequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik moet dat echt eens uitzoeken, dit schiet gewoon niet op...quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:54 schreef Rasher het volgende:
[..]
Aangezien je toch vaker dubbel koopt zal het aantal verschillende cd's, games en dvd's wel lager liggen
Ja dat klopt. Hoe is dat relevant tot mijn interesses?quote:
Het zou je nog verbazen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een kerel die cd's en oude games koopt.
En ze dan ook nog dubbel heeft ts hoe zie jij er uit
Vooral muziek en games zijn in overvloed te vinden op internetquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Hoe is dat relevant tot mijn interesses?
Op mijn mp3 speler kan ik gewoon een tekstbestand openen en bekijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat moet ik met gedownloade meuk als ik een high-end set heb (beeld en geluid) waarop ik alles afspeel? Én een collectie heb zoals ik eerder noemde? Hoe stel je jezelf dat voor, ik leg een harde schijf tussen de originele cd's of wat? Nee dat ziet lekker uit...:')quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:00 schreef Meddo het volgende:
[..]
Vooral muziek en games zijn in overvloed te vinden op internet
downloaden en van je pc afspelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat moet ik met gedownloade meuk als ik een high-end set heb (beeld en geluid) waarop ik alles afspeel? Én een collectie heb zoals ik eerder noemde? Hoe stel je jezelf dat voor, ik leg een harde schijf tussen de originele cd's of wat? Nee dat ziet lekker uit...:')
Dat is een héél ander topic! Wil ik wel openen hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
downloaden en van je pc afspelen![]()
net alsof je het verschil hoort
Open jij maar geen topics meer vriendquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is een héél ander topic! Wil ik wel openen hoor.
Onlangs kocht ik een plaat van Whitney Houston op vinyl.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is een héél ander topic! Wil ik wel openen hoor.
Wie de neuk ben jij dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens ik ken ts helemaal niet kut TT
Je moet het lijstje in je portemonnee doen, niet al je cd's, games en dvd's.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik niet elke dag 2500 cd's luister... Weet ook niet hoe dat komt...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien als TS eens een lijst bijhoudt en uitprint van alle games en CD's die hij heeft als TS eens de stad ingaat?
Dan voorkom je dit soort blunders.
Trouwens, hoe kon je in de winkel zo zeker weten dat je die CD's nog niet had terwijl je ze wel hebt? Je weet toch wel wat je luistert?![]()
Ik weet dat wel...quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik niet elke dag 2500 cd's luister... Weet ook niet hoe dat komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |