Kom je ook een biertje doen?quote:
Nee, dat mag ik niet jong.quote:
al onderwegquote:
Je bent er alquote:
gekomen en welquote:
Straks weer hequote:
Nu met z'n allen?quote:
Okay okay dit keer mag je meedoen. Ik zal je handboeien losmakenquote:
helaas thuisquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:02 schreef 8108139dpths het volgende:
HEEEEEEEEEELP!!! Ez wil zijn sexuele frustraties op mij uitleven!![]()
Kloptquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met bijna een uur vertraging in je reactie kan dat ook niet anders
Ik soms ook maar nu nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
KloptIk heb een leven naast Fok!
Van wie?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
WIJ HEBBEN ALLEMAAL EEN ZELFGEMAAKTE ARMBAND GEKREGEN
Waar blijven de bier met tietenpics van jouquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
we luisteren nu guns n roses omdat stoep!
die staan op de geheugenkaartjes van st en marijkequote:Op zondag 6 december 2009 00:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar blijven de bier met tietenpics van jou
nee krekelquote:
Laat ze die even hier doen plaatsen danquote:Op zondag 6 december 2009 06:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die staan op de geheugenkaartjes van st en marijke
geen idee of ze dat gaan doenquote:Op zondag 6 december 2009 09:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laat ze die even hier doen plaatsen dan
Wat...wat ongelofelijk liefquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
we luisteren nu guns n roses omdat stoep!
Dat was gisteren toch ? :pquote:Op zondag 6 december 2009 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
hehe eindelijk is het heerlijk avondje dan gekomennu alleen nog een gedicht maken.
zo zijn wijquote:
Ik heb net gezien hoeveel foto's ze hebben gemaaktquote:
Hoeveel dan?quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo zijn wij
[..]
Ik heb net gezien hoeveel foto's ze hebben gemaakt
Mijn moeder zei dat de Sint het gister te druk had en dat hij speciaal voor mij een dagje langer in Nederland blijftquote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch ? :p
Tevens, morge
stuk of 6quote:
Je was er toch zelf bijquote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo zijn wij
[..]
Ik heb net gezien hoeveel foto's ze hebben gemaakt
Marijke heeft bart verkracht en nienke heeft bij mij en huppelman in bed geslapenquote:Op zondag 6 december 2009 11:26 schreef Stoeprand het volgende:
Zeg Huppelmuts, heb je Marijke en Nienke wel in leven gelaten?
drankquote:
En Marijke?quote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft bart verkracht en nienke heeft bij mij en huppelman in bed geslapen![]()
Denk dat nienke al bijna thuis is
Mooi spul is datquote:
Zo te zien horen hebben jullie het naar je zin gehad en is Erwin er goed vanaf gekomenquote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft bart verkracht en nienke heeft bij mij en huppelman in bed geslapen![]()
Denk dat nienke al bijna thuis is
Omdat je dat misschien ook wel gedaan hebtquote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef PeZu het volgende:
godmiljaar waarom voel ik me alsof ik onder een rijdende goederentrein heb geslapen_!
waarom zou ik dat in godsnaam doenquote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat je dat misschien ook wel gedaan hebt
Omdat het kan?quote:
je kan je ook in je kont laten neuken door een horde wilde bulffes, lijkt het je wat?quote:
Dan heb je wel wat te vertellen op feestjes.quote:Op zondag 6 december 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan je ook in je kont laten neuken door een horde wilde bulffes, lijkt het je wat?
quote:
Middagquote:
Nou....quote:Op zondag 6 december 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan je ook in je kont laten neuken door een horde wilde bulffes, lijkt het je wat?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat te vertellen op feestjes.
Kan je nog normaal lopen na die wilde nacht?quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef 8108139dpths het volgende:
'lo allemaal![]()
![]()
* 8108139dpths is weer veilig thuis...![]()
Erwinquote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef 8108139dpths het volgende:
'lo allemaal![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Stoeprand het volgende:
En ik heb vandaag voor het eerst een topicreport geplaatst.
Ook veilig uit geweest, of dat niet?quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef 8108139dpths het volgende:
'lo allemaal![]()
![]()
Die hebben ze een keer op de laptop gezet van iemand in de klas toen hij naar de wc gingquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die hebben ze een keer op de laptop gezet van iemand in de klas toen hij naar de wc ging
Niet.quote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Renfiets het volgende:
[..]
Echt wel!
Stoeprand kan d'r anders ook wat van
Waarom moet ik bij jou ondertitel aan dit nummer denken?quote:
Ik dacht aan "run fatboy run" toen ik het nogmaals zag.quote:Op zondag 6 december 2009 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij jou ondertitel aan dit nummer denken?
Vermoedelijk meer posten zodat hij sneller vol isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |