Vind je hem beter dan Sneijder, Robben van Van Persie? En wat als hij maar 3 wedstrijden tot het WK speelt?quote:
Met Robben en Van Persie kan je Van der Vaart zowiezo niet vergelijken. Spelen op een totaal andere positie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:20 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Vind je hem beter dan Sneijder, Robben van Van Persie? En wat als hij maar 3 wedstrijden tot het WK speelt?
quote:
hahaha ... of vanwege de voorkeur voor Raffie? Maar nee!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik dacht namelijk dat jullie een en dezelfde waren vanwege dat Seedorf-geadoreer.
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Vind jij Sneijder uberhaupt dan indrukwekkend?
Te traag in de spelopbouw, te egoïstisch.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja![]()
Als je ziet hoe hij bij Real ontwikkelde en nu bij Inter eigenlijk de motor van het elftal is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
van der Vaart is de betere voetballer (inzicht).
Ik zou Van Bommel en De Jong wisselen van positie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
-----------Steek---------
Melchiot --- Heitinga ---- Mathijsen --- Wiel
-----------V Bommel -- De Jong
Kuyt -------- Van d Vaart ----- Elia/Robben
------------------Van Persie---------------
Als Robben eens een tijd fit blijft is hij gewoon de beste buitenspeler die we hebben.
Waarom wordt Melchiot niet opgeroepen? De beste man speelt steeds op het hoogste niveau in Engeland en soms nog aanvoerder ook. Van der Vaart vindt ik persoonlijk een betere voetballer als Sneijder. Het lijkt veel natuurlijker allemaal bij hem waar het bij Sneijder meer aangeleerd lijkt, bovendien vindt ik dat hij meer spelinzicht heeft en is niet arrogant.
Maar wel een speler die nuttig kan zijn. Zowel in de basis als als reserve.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Melchiot.. tja. Heeft nooit echt overtuigd in Oranje.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja![]()
Als je ziet hoe hij bij Real ontwikkelde en nu bij Inter eigenlijk de motor van het elftal is.
Hij vertraagd het spel inderdaad, maar met zijn pass en spelverdeling brengt hij ook weer wat tempo terug. Hij is inderdaad wat egoistisch, dat zou wat minder mogen. Kijk eens naar wat hij bij Inter laat zien momenteel. Vrijwel iedere wedstrijd een hoofdrol volgens mij. Scoort makkelijk, veel goede assists.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Te traag in de spelopbouw, te egoïstisch.
Sneijder is tweebenig waardoor hij het inzicht beter kan benuttenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
van der Vaart is de betere voetballer (inzicht).
Omdat De Jong beter is op rechts en Van Bommel beter op links? De Jong is een speler die in nood zelfs rechtsback kan spelen (dat geeft al aan dat hij aan de rechterkant meer op zijn plek is), Van Bommel is welkom in de rug van Robben (en daarom meer op zijn plek op links).quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waarom zou je Bommel en de Jong wisselen bedoel ik?
Hij geeft die pass te weinig. Spelverdeling? Welke? Hij houdt de bal te veel en te lang bij zich.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij vertraagd het spel inderdaad, maar met zijn pass en spelverdeling brengt hij ook weer wat tempo terug. Hij is inderdaad wat egoistisch, dat zou wat minder mogen. Kijk eens naar wat hij bij Inter laat zien momenteel. Vrijwel iedere wedstrijd een hoofdrol volgens mij. Scoort makkelijk, veel goede assists.
Vd Vaart is meer aan man voor tussen de linies, Sneijder van er voor.
Een team waarin beide goed tot hun recht zouden komen zou nog beter zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Heitinga en Boulahrouz vind ik absoluut geen alternatieven voor de rechtsbackpositie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef sanger het volgende:
Melchiot is ook wel een goede inderdaadJammer alleen dat we op de rechtback positie wmb genoeg/te veel alternatieven hebben (vd Wiel, Heitinga, Boulharouz en dus Melchiot).
Je hebt pas iets aan twee benen als je opties kunt lezen en begrijpt wat je moet doen. Helaas, dat is met Wesley niet het geval.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Sneijder is tweebenig waardoor hij het inzicht beter kan benutten
Hij houdt de bal regelmatig wat te lang bij zich. Maar dat hij het spel niet verdeeld ben ik niet met je eens. Er zijn maar weinigen met zo een goede pass als Sneijder (vd Vaart is er overigens 1 van).quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Barca het volgende:
Hij geeft die pass te weinig. Spelverdeling? Welke? Hij houdt de bal te veel en te lang bij zich.
Sneijder speelt heel offensief, dus voor de linie op het middenveld. Samen gaat niet inderdaad omdat beiden aanvallend zijn ingesteld.quote:Sneijder voor linies? Voor welke linie? Van der Vaart en Sneijder samen kan in mijn ogen niet omdat Sneijder defensief erg zwak is.
Hoezo niet? beiden toch zeer regelmatig op die positie gespeeld en niet onverdienstelijkquote:Heitinga en Boulahrouz vind ik absoluut geen alternatieven voor de rechtsbackpositie.
Het woord zegt het al: spelverDELEN. Sneijder deelt niks, die houdt alles voor zichzelf.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij houdt de bal regelmatig wat te lang bij zich. Maar dat hij het spel niet verdeeld ben ik niet met je eens. Er zijn maar weinigen met zo een goede pass als Sneijder (vd Vaart is er overigens 1 van).
[..]
Sneijder speelt heel offensief, dus voor de linie op het middenveld. Samen gaat niet inderdaad omdat beiden aanvallend zijn ingesteld.
[..]
Hoezo niet? beiden toch zeer regelmatig op die positie gespeeld en niet onverdienstelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |