abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76707155
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]
Vind je hem beter dan Sneijder, Robben van Van Persie? En wat als hij maar 3 wedstrijden tot het WK speelt?
pi_76707518
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:20 schreef dennis00 het volgende:

[..]

Vind je hem beter dan Sneijder, Robben van Van Persie? En wat als hij maar 3 wedstrijden tot het WK speelt?
Met Robben en Van Persie kan je Van der Vaart zowiezo niet vergelijken. Spelen op een totaal andere positie.
En Van der Vaart vind ik idd veel beter dan Sneijder.

Als Van der Vaart maar 3 wedstrijden meer zou spelen tot aan het begin van het WK, dan nog zou ik hem in de basis laten starten op het WK.
Intrinsiek is hij ( uitgezonderd Seedorf, maar die is er hoogstwaarschijnlijk niet bij ) simpelweg de beste en bezit hij kwaliteiten die een Sneijder niet heeft.
Vind jij Sneijder uberhaupt dan indrukwekkend?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_76707533
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Interessant.
Het leven moet interessant blijven he.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:52:30 #254
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76737584
Kluivert_VanderVaart kiest er niet voor om het accent op de verdediging te leggen, dat doe ik wel.

De aanval (voorhoede en aanvallende middenvelders) zijn in potentie goed. En, met Huntelaar, Kuyt, Van Persie, Robben, Sneijder en Van der Vaart hebben we namen die internationaal een behoorlijke bekendheid genieten.

In mijn ogen echter weten we de gedachte en verwachte kracht maar weinig tot uiting te brengen. Zeker in de k.o.-fase van een eindtoernooi.

Aanvallen worden rustig opgevangen en de tegenstander plaatst pijnlijke counters. Dat kunnen ze omdat we vaak spelen met een slecht positiespel (de ruit) en/of de verkeerde spelers.

Met Sneijder, Van Persie en Robben op het middenveld achter Huntelaar of Kuyt in de spits ben je gewoon gedoemd om te verliezen. De twee controleurs De Jong / De Zeeuw & Van Bommel / De Zeeuw kunnen de achterhoede onvoldoende steunen.

We zouden, omdat Seedorf niet beschikbaar is, dan eigenlijk moeten spelen met Kuyt, De Jong, Van der Vaart & De Zeeuw. Met daarachter Heitinga. Maar ... wat als één of meer van hen geblesseerd dan wel geschorst is?

Brama? Van Bommel? Schaars? Afellay? Engelaar? Drenthe? in de linie direct achter de spits?

Maduro in plaats van Heitinga?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76747792
Ik dacht namelijk dat jullie een en dezelfde waren vanwege dat Seedorf-geadoreer.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  woensdag 13 januari 2010 @ 07:34:09 #256
30220 Barca
pi_76750393
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik dacht namelijk dat jullie een en dezelfde waren vanwege dat Seedorf-geadoreer.
hahaha ... of vanwege de voorkeur voor Raffie? Maar nee!
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:31:33 #257
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76751933
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Vind jij Sneijder uberhaupt dan indrukwekkend?
Ja

Als je ziet hoe hij bij Real ontwikkelde en nu bij Inter eigenlijk de motor van het elftal is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:06:01 #258
30220 Barca
pi_76771315
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja

Als je ziet hoe hij bij Real ontwikkelde en nu bij Inter eigenlijk de motor van het elftal is.
Te traag in de spelopbouw, te egoïstisch.
pi_76773656
van der Vaart is de betere voetballer (inzicht).
Jimmy Carter:
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:10:37 #260
30220 Barca
pi_76773803
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Inderdaad.
pi_76773845
IJsland-uit was dat mooi te zien.
Jimmy Carter:
pi_76775712
-----------Steek---------
Melchiot --- Heitinga ---- Mathijsen --- Wiel
-----------V Bommel -- De Jong
Kuyt -------- Van d Vaart ----- Elia/Robben
------------------Van Persie---------------

Als Robben eens een tijd fit blijft is hij gewoon de beste buitenspeler die we hebben.
Waarom wordt Melchiot niet opgeroepen? De beste man speelt steeds op het hoogste niveau in Engeland en soms nog aanvoerder ook. Van der Vaart vindt ik persoonlijk een betere voetballer als Sneijder. Het lijkt veel natuurlijker allemaal bij hem waar het bij Sneijder meer aangeleerd lijkt, bovendien vindt ik dat hij meer spelinzicht heeft en is niet arrogant.
pi_76775786
Melchiot.. tja. Heeft nooit echt overtuigd in Oranje.
Jimmy Carter:
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:00:38 #264
30220 Barca
pi_76776040
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
-----------Steek---------
Melchiot --- Heitinga ---- Mathijsen --- Wiel
-----------V Bommel -- De Jong
Kuyt -------- Van d Vaart ----- Elia/Robben
------------------Van Persie---------------

Als Robben eens een tijd fit blijft is hij gewoon de beste buitenspeler die we hebben.
Waarom wordt Melchiot niet opgeroepen? De beste man speelt steeds op het hoogste niveau in Engeland en soms nog aanvoerder ook. Van der Vaart vindt ik persoonlijk een betere voetballer als Sneijder. Het lijkt veel natuurlijker allemaal bij hem waar het bij Sneijder meer aangeleerd lijkt, bovendien vindt ik dat hij meer spelinzicht heeft en is niet arrogant.
Ik zou Van Bommel en De Jong wisselen van positie.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Melchiot.. tja. Heeft nooit echt overtuigd in Oranje.
Maar wel een speler die nuttig kan zijn. Zowel in de basis als als reserve.
pi_76776292
Waarom?
Jimmy Carter:
pi_76776311
Waarom zou je Bommel en de Jong wisselen bedoel ik?
Jimmy Carter:
pi_76776470
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:24:26 #268
65960 sanger
pi_76777095
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Te traag in de spelopbouw, te egoïstisch.
Hij vertraagd het spel inderdaad, maar met zijn pass en spelverdeling brengt hij ook weer wat tempo terug. Hij is inderdaad wat egoistisch, dat zou wat minder mogen. Kijk eens naar wat hij bij Inter laat zien momenteel. Vrijwel iedere wedstrijd een hoofdrol volgens mij. Scoort makkelijk, veel goede assists.

Vd Vaart is meer aan man voor tussen de linies, Sneijder van er voor.

Een team waarin beide goed tot hun recht zouden komen zou nog beter zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:26:12 #269
65960 sanger
pi_76777176
Melchiot is ook wel een goede inderdaad Jammer alleen dat we op de rechtback positie wmb genoeg/te veel alternatieven hebben (vd Wiel, Heitinga, Boulharouz en dus Melchiot).
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:26:38 #270
65960 sanger
pi_76777196
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sneijder is tweebenig waardoor hij het inzicht beter kan benutten
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:26:58 #271
65960 sanger
pi_76777225
Overigens zeg ik niet dat Vd vaart geen goede voetballer is
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:34:51 #272
30220 Barca
pi_76777604
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waarom zou je Bommel en de Jong wisselen bedoel ik?
Omdat De Jong beter is op rechts en Van Bommel beter op links? De Jong is een speler die in nood zelfs rechtsback kan spelen (dat geeft al aan dat hij aan de rechterkant meer op zijn plek is), Van Bommel is welkom in de rug van Robben (en daarom meer op zijn plek op links).
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Hij vertraagd het spel inderdaad, maar met zijn pass en spelverdeling brengt hij ook weer wat tempo terug. Hij is inderdaad wat egoistisch, dat zou wat minder mogen. Kijk eens naar wat hij bij Inter laat zien momenteel. Vrijwel iedere wedstrijd een hoofdrol volgens mij. Scoort makkelijk, veel goede assists.

Vd Vaart is meer aan man voor tussen de linies, Sneijder van er voor.

Een team waarin beide goed tot hun recht zouden komen zou nog beter zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Hij geeft die pass te weinig. Spelverdeling? Welke? Hij houdt de bal te veel en te lang bij zich.

Sneijder voor linies? Voor welke linie? Van der Vaart en Sneijder samen kan in mijn ogen niet omdat Sneijder defensief erg zwak is.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef sanger het volgende:
Melchiot is ook wel een goede inderdaad Jammer alleen dat we op de rechtback positie wmb genoeg/te veel alternatieven hebben (vd Wiel, Heitinga, Boulharouz en dus Melchiot).
Heitinga en Boulahrouz vind ik absoluut geen alternatieven voor de rechtsbackpositie.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Sneijder is tweebenig waardoor hij het inzicht beter kan benutten
Je hebt pas iets aan twee benen als je opties kunt lezen en begrijpt wat je moet doen. Helaas, dat is met Wesley niet het geval.

[ Bericht 29% gewijzigd door Barca op 13-01-2010 20:40:33 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:53:24 #273
65960 sanger
pi_76778438
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Barca het volgende:
Hij geeft die pass te weinig. Spelverdeling? Welke? Hij houdt de bal te veel en te lang bij zich.
Hij houdt de bal regelmatig wat te lang bij zich. Maar dat hij het spel niet verdeeld ben ik niet met je eens. Er zijn maar weinigen met zo een goede pass als Sneijder (vd Vaart is er overigens 1 van).
quote:
Sneijder voor linies? Voor welke linie? Van der Vaart en Sneijder samen kan in mijn ogen niet omdat Sneijder defensief erg zwak is.
Sneijder speelt heel offensief, dus voor de linie op het middenveld. Samen gaat niet inderdaad omdat beiden aanvallend zijn ingesteld.
quote:
Heitinga en Boulahrouz vind ik absoluut geen alternatieven voor de rechtsbackpositie.
Hoezo niet? beiden toch zeer regelmatig op die positie gespeeld en niet onverdienstelijk
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:58:43 #274
30220 Barca
pi_76778686
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Hij houdt de bal regelmatig wat te lang bij zich. Maar dat hij het spel niet verdeeld ben ik niet met je eens. Er zijn maar weinigen met zo een goede pass als Sneijder (vd Vaart is er overigens 1 van).
[..]

Sneijder speelt heel offensief, dus voor de linie op het middenveld. Samen gaat niet inderdaad omdat beiden aanvallend zijn ingesteld.
[..]

Hoezo niet? beiden toch zeer regelmatig op die positie gespeeld en niet onverdienstelijk
Het woord zegt het al: spelverDELEN. Sneijder deelt niks, die houdt alles voor zichzelf.

Boulahrouz faalde als rechtsback op het wk (tegen Rusland), Heitinga blunderde in de wedstrijden onder Van Marwijk als rechtsback. De laatste wedstrijden als centrale verdediger doet hij het veel beter.

Van der Vaart speelt tussen linies? Ik neem aan dat je dan middenveld en voorhoede bedoelt. Sneijder speelt voor linies. Voor het middenveld zeg je? Daar speelt Van der Vaart ook. Of begrijp ik je verkeerd?

Van der Vaart kan en wil nog wel verdedigen, maar een Sneijder bezorgt hem te veel werk. In plaats van Sneijder zou je in mijn ogen met De Zeeuw moeten spelen.
pi_76782138
Ik vindt persoonlijk dat we minder goede alternatieven hebben op de linksback. Braafheid speelt niet of nauwelijks en Gio vindt ik eerlijk gezegd niet meer goed genoeg voor Oranje. Waarom zou Van der Wiel dan niet op linksback kunnen en Melchiot gewoon op de rechts? Ik vindt Melchiot echt de beste Nederlandse rechtsback die we hebben.

Discussie over Sneijder en Van der Vaart. Enige voordeel dat Sneijder heeft is dat hij vrijwel 2benig is, maar hij is lui en arrogant en zal ook vast geen meter te veel lopen! Van der Vaart is gewoon een potentiële aanvoerder en heeft dat ook meerde malen bewezen, hij wil keihard werken en heeft een enorm spelinzicht.
Daarbij ontlopen ze elkaar niet veel qua spelverdeler in dat geval zou Van Persie nog beter zijn trouwens.

Bijvoorbeeld:

Robben --- Van Persie --- Elia
------------------Kuyt

Hoewel ik Kuyt niet een echte spits vindt, wat vinden jullie hiervan?

[ Bericht 48% gewijzigd door Vjenne12345 op 13-01-2010 22:05:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')