Prutserquote:AZ en Ronald Koeman per direct uit elkaar
Zaterdag, 5 december 2009 om 11:39
Ronald Koeman vertrekt met onmiddellijke ingang als trainer van AZ. Het bestuur van de landskampioen en de 46-jarige coach zeggen geen sportieve gronden meer te zien om nog langer samen te werken.
Het kan eigenlijk alleen maar beter gaan nu jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:56 schreef Genius-F het volgende:
Feest in Alkmaar, zet de tap maar vast open
Al? Toen hij bij AZ kwam gaf ik hem 6 weken.quote:
Ja beetje vreemdquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze hadden wel minder geduld met Ronald dan met Louis...
En de trein ervandaan blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
De trein naar Alkmaar kwam maar een keer voorbij.
No shitquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze hadden wel minder geduld met Ronald dan met Louis...
Ik gaf hem ook niet lang, noemde het voetbal waardeloos, en die coach waardeloos. Ik weet nog dat ik een AZ-topic aanmaakte met de titel :AZ #... [i[Waar we ons zorgen maken[/i] , en allemaal van die AZfans woest want het zou nergens op slaan dat ik al zo snel zo kritisch over de coach en het spel wasquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Al? Toen hij bij AZ kwam gaf ik hem 6 weken.
Sinds zijn avontuurtje in Valencia heeft ie blijkbaar een manier gevonden om een club nog sneller naar de tering te helpenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik gaf hem ook niet lang, noemde het voetbal waardeloos, en die coach waardeloos. Ik weet nog dat ik een AZ-topic aanmaakte met de titel :AZ #... [i[Waar we ons zorgen maken[/i] , en allemaal van die AZfans woest want het zou nergens op slaan dat ik al zo snel zo kritisch over de coach en het spel was![]()
Ik vind het trouwens idd 'snel', want ik had verwacht dat hij net als bij Ajax en PSV wat langer op het succes van zijn voorgangers had kunnen doorborduren, voordat hij het compleet zou verneuken en met de halve selectie ruzie zou maken... maar goed, het Koeman-effect treedt steeds sneller in werking
Louis deed het zijn eerste jaar prima (op een haar na kampioen), 2de jaar was bagger, maar waren ook meerdere belangrijke spelers geblesseerd, en toen stond de spelersgroep achter hem, anders was hij ook bijna weg. 3de jaar heeft hij wat lastige spelers weggedaan, en kampioen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
No shit
Louis deed het in het begin ook beroerd maar je zag wel dat hij iets opbouwde
Knoeiman gooit al dat werk van v.Gaal in een half jaar wegAls je hem net zo lang had laten zitten als Louis zou AZ over 3 jaar degraderen naar de Hoofdklasse
![]()
Ach, maar hij zal straks wel weer tegen iedereen opmerken dat hij bij AZ wel weer een prijs heeft gepaktquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Sinds zijn avontuurtje in Valencia heeft ie blijkbaar een manier gevonden om een club nog sneller naar de tering te helpen
Ja, tweede plaats in het eerste seizoen met van Gaal, deed die het even slecht zeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
No shit
Louis deed het in het begin ook beroerd maar je zag wel dat hij iets opbouwde
Ook al in Duitsland http://www.fussballklatscher.de/quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef Brickboy het volgende:
Je krijgt toch spontaan de neiging om mensen te slaan als je dit ziet.
http://www.voetbalklappers.nl/
Die ondingen wekken gewoon agressie op.
Erwin zo van: "7 maanden, DOE DAN!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Volgens mij sluit hij elke keer een weddenschap af met zijn broer die om miljoenen gaat. Hoe snel hij er weer weg kan zijn.
quote:
Hahaha kanker.quote:
kut eens op met je kutspam!quote:
om 'm plat te brandenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb ineens een vreemd gevoel dat ik naar de aktiesport moet
* whoesaaaaahh* En wie zal AZ nu sturen...Gulit?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Adelante het volgende:
Ja ja de spam is al weh, rustig ademhalen weer
Problemen met ademhalen? Nu gratis xilitol freshmints bij aankoop van 3 shirts van Le Coq Sportif! ALLEEN bij AktieSport!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Adelante het volgende:
Ja ja de spam is al weh, rustig ademhalen weer
Mourinho heeft een spoed-persconferentie ingelastquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
* whoesaaaaahh* En wie zal AZ nu sturen...Gulit?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Problemen met ademhalen? Nu gratis xilitol freshmints bij aankoop van 3 shirts van Le Coq Sportif! ALLEEN bij AktieSport!!
Aarzel niet en kijk snel, op aktiesport.nl
quote:
Iedereen blijft doodstil, maar alleen die vrouw met die witte jas begint te klappenquote:
Ik vind het gewoon een epische faalquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Iedereen blijft doodstil, maar alleen die vrouw met die witte jas begint te klappen
Bestaat dat merk nog?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Problemen met ademhalen? Nu gratis xilitol freshmints bij aankoop van 3 shirts van Le Coq Sportif! ALLEEN bij AktieSport!!
Aarzel niet en kijk snel, op aktiesport.nl
Bij Aktiesport welquote:
Roberto Baggio had wel zijn eigen Diadora schoenenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij Aktiesport wel. Daar vind je alles van Diadora en Asics ofzo en al die matige grappen
.
Je had ook zo'n leuk Roberto Baggio vrije trappen spelletje online, maar kan hem nergens meer vindenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Roberto BaggioThnx voor het ophalen van een masterlijke jeugdherrinering.
IPV de trein, dit keer met de stoomboot terug naat Spanjequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef JOHAN410 het volgende:
Wel ironisch de zak krijgen op 5 december
Hehe zometeen komt ie erachter dat die boot niet 1x maar elk jaar voorbij komt en dan komt ie weer terug bij AZquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IPV de trein, dit keer met de stoomboot terug naat Spanje
Kut. Dubbelpost.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:18 schreef Heufd het volgende:
Met zulk een schijtteam kun je best een keer verliezen van Vitesse.
Onzin, met een betere trainer deden ze nu mee om de titelquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:18 schreef Heufd het volgende:
Met zulk een schijtteam kun je best een keer verliezen van Vitesse.
Nee zonder de Zeeuw is het gewoon niet veel, de mankementen van AZ worden blootgelegd zonder Louis en Dirk om de handen vast te houden van de jongensquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Onzin, met een betere trainer deden ze nu mee om de titel
Ze hadden hem gewoon nooit moeten aannemen. Dit kon je van te voren aan zien komen.quote:Op zondag 6 december 2009 02:05 schreef donthate het volgende:
Ze hadden hem nog eerder er uit moeten kegelen
Dat ook bij vitesse heeft die het echt vergaldquote:Op zondag 6 december 2009 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon nooit moeten aannemen. Dit kon je van te voren aan zien komen.
ik kan me nog iets herinneren dat vitesse Koller wilde, die net doorbrak bij n belgisch clubje maar Koeman haalde voor het dubbele bedrag wereldtopper Peetersquote:Op zondag 6 december 2009 02:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat ook bij vitesse heeft die het echt vergald![]()
met zon lompe aankopen
Hij vindt wel weer een club hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef Sackboy het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij nu z'n trainingspak aan de wilgen hangt.
Of zou er daadwerkelijk een club in de Eredivisie zijn die deze tosti nog aanneemt?
Denk je nou echt dat een club hem nog wilquote:Op zondag 6 december 2009 15:08 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Hij vindt wel weer een club hoor.
Sommige treinen gaan tegenwoordig 6 keer per uur, dus hij heeft ze voor het uitkiezen.
Hallo, het zijn de spelers die falen hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een club hem nog wil![]()
![]()
1 keer falen kan, 2 keer kan ook nog
Na 3 keer wordt al toch lastig en Koeman heeft er tot nu toe bij elke club waar hij heeft gewerkt een teringbende van gemaaktfucking 6 of 7 clubs
quote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hallo, het zijn de spelers die falen hoor.
Koeman geeft slechts aanwijzingen en instructies aan de spelers, en DIE SPELERS moeten het tenslotte doen.
Blijkbaar geeft hij ze steeds de verkeerde aanwijzingen en instructies, waardoor ze massaal onder hun niveau lopen te voetballen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Koeman geeft slechts aanwijzingen en instructies aan de spelers, en DIE SPELERS moeten het tenslotte doen.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Idd, Koeman stond al 2 weken op de schoplijstquote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Gisteravond met studio voetbal was het aardig duidelijk dat AZ en Advocaat al langer contact hebben.
Dat zou kunnen, maar ze kunnen toch niet zomaar met geld smijten terwijl de nieuwe sponsor nog niet eens bekend is?quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Genius-F het volgende:
Ik denk dat AZ gewoon een nieuwe sponsor gevonden heeft die niet wilde komen als Koeman trainer was. Hoe komt AZ dan aan zo'n 2,5miljoen om Koeman af te kopen, 150000 om aan de Belgische bond te betalen en dan nog het salaris van Advocaat.
Die nieuwe sponsor is bij ons niet bekend. Bij de directie van AZ wel, mocht mijn gedachte kloppen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ze kunnen toch niet zomaar met geld smijten terwijl de nieuwe sponsor nog niet eens bekend is?
Volgens mij hadden ze nog iets van 5 miljoen sponsorgeld van DSB in een potje en hebben ze het daarvan betaald
En welk bedrijf wordt het?quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Die nieuwe sponsor is bij ons niet bekend. Bij de directie van AZ wel, mocht mijn gedachte kloppen.
Dacht dat je een idee had wie het zou worden maar ook niet dusquote:
lees mijn post nog eensquote:
Een sponsor kan toch bepaalde voorwaarden stellen. Een vaste, veel betalende sponsor is op termijn vele malen belangrijker dan een passant als Koeman. Ik ben er haast van overtuigd dat er deze maand nog een nieuwe hoofdsponsor bekend wordt gemaakt. Waar het geld voor het afkopen vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar dat het met elkaar in verband staat wel.quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
lees mijn post nog eens
Ze kunnen toch niet zomaar sponsorgeld uitgeven van een sponsor die nog niet eens bekend is (dus ook nog geen contracten getekend waarbij zoiets meteen wereldwijd wordt gemaakt) ?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IPV de trein, dit keer met de stoomboot terug naat Spanje
Fokke en Sukkequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |