Dat...quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef guitarist het volgende:
Mijn eigen ervaring is dat er heel af en toe een hele goede mexicaan tussen zit, maar dat meestal Japanners beter zijn.
Ik ben eigenlijk nog nooit een slechte Japanner tegen gekomen. Wel eens een slechte Amerikaan, maar dat lag meer aan de afstelling..
Zo eng zijn jullie niet.quote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Durven jullie dat wel, met zo'n enge Metalband?.
Ik wel, de drummer wel, alleen de bassist en de zangeres niet denk ik! Haha. ;Dquote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Om TeleLuvR maar voor te zijn: http://lmgtfy.com/?q=IKC
Neuh, maar wij zijn wel intimiderend natuurlijk. Wij zijn immers zó goedquote:Op maandag 7 december 2009 11:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo eng zijn jullie niet.
Ten minste, niet zo eng als bijvoorbeeld Deicide.
Charlotte weet niet wat ze mist. She hasn't boogied til she boogied with a Metalmanquote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik wel, de drummer wel, alleen de bassist en de zangeres niet denk ik! Haha. ;D
I like the ones who say they listen to the punk rockquote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Charlotte weet niet wat ze mist. She hasn't boogied til she boogied with a Metalman.
Ze heeft de kledingstijl al.
Een trend haten om vervolgens zelf met een trend mee te doenquote:Op maandag 7 december 2009 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
they hate the trends and think it's fucked to care
it's cool when they piss people off with what they wear, oh yeah
Waar vind jij dat ze met een trend meedoen?quote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Een trend haten om vervolgens zelf met een trend mee te doen
Ik kwam net jullie cd-tje weer eens tegen, zal hem zometeen weer eens een keer opzettenquote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neuh, maar wij zijn wel intimiderend natuurlijk. Wij zijn immers zó goed.
.
Het trend haten is een trend op zich hequote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar vind jij dat ze met een trend meedoen?
quote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kwam net jullie cd-tje weer eens tegen, zal hem zometeen weer eens een keer opzetten
Nee, dat is een manier van levenquote:Op maandag 7 december 2009 12:22 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Het trend haten is een trend op zich he
En wat voor materiaalquote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
We zijn al druk aan het schrijven voor de volgende. Geen idee wanneer we dat moeten opnemen en hoe we dat gaan betalen, maar iig hebben we dan al materiaal
.
Och, opnemen en financieren is het makkelijke gedeelte...quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
We zijn al druk aan het schrijven voor de volgende. Geen idee wanneer we dat moeten opnemen en hoe we dat gaan betalen, maar iig hebben we dan al materiaal
.
Ik weet nog wel een studio die niet al te duur is.quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
.
Helaas is dat nog waar ookquote:Op maandag 7 december 2009 12:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Och, opnemen en financieren is het makkelijke gedeelte...
WE moeten altijd nog een keer met een zootje fokbands samen spelenquote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WE moeten altijd nog een keer met een zootje fokbands samen spelen
Tof. Doe mij er maar een paarquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Tring
*rent naar deur
Postbode
*doos pakt4000 stickers
[ afbeelding ]
Ziet er beetje oranje uit door d eflits maar zijn gewoon rood![]()
supervet
woot vetquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Tring
*rent naar deur
Postbode
*doos pakt4000 stickers
[ afbeelding ]
supervet
Komt u maarrrrquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Tring
*rent naar deur
Postbode
*doos pakt4000 stickers
[ afbeelding ]
supervet
Stop die voor mij maar in de enveloppe voor Dean. Daar moet ik binnenkort toch langs.quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Als er mensen zijn die er een paar willen hebben moet je maar even adres in een PM zetten heb voglens mij ergens nog wat enveloppen liggen dan zal ik ze op de post doen
Was 188e inclusief verzenden en alles erbij
Okee primaquote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stop die voor mij maar in de enveloppe voor Dean. Daar moet ik binnenkort toch langs.
welke lokatie?quote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Friesland.quote:
ja kom spijkenisse dan zijn dr doom en ik er al !quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dan komen er maar 6 mensen ongev. (dat is ook meteen heel friesland)
Doen we het tijdens het Texmass Festivalquote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef genakt het volgende:
[..]
ja kom spijkenisse dan zijn dr doom en ik er al !
Ik niet, of hele hoge gagequote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Cynic het volgende:
Ik zou met mijn bandje wel naar Friesland komen
wanneer ga je weer naar tex dan kom ik ook even spelenquote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Doen we het tijdens het Texmass Festival(dan speel ik sowieso al
)
Da's de juiste instelling om niet buiten Groningen te komen!quote:
Overleg gewoon of we in Fok!'s naam een benefietconcert mogen organiseren... doen we ook nog eens iets nuttigsquote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow wacht als actie voor die glazen dj kooi dingen zamelen ze altijd geld in dat is wel een goeiequote:Op maandag 7 december 2009 16:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Overleg gewoon of we in Fok!'s naam een benefietconcert mogen organiseren... doen we ook nog eens iets nuttigs
Benefiet avondjequote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow wacht als actie voor die glazen dj kooi dingen zamelen ze altijd geld in dat is wel een goeieik zal ff de PR contacteren
|Daarom hebben we ook alle soorten muziekquote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef DrD00m het volgende:
Dan zal iedereen vast wel weer gaan zeiken dat het niet hun 'soort' muziek is en blablabla
quote:Op zondag 6 december 2009 23:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Begin april!!!
Niet Middelburg maar wel Vlissingen volgens mij. Boeker is bezig met een voorjaars 'tour', gewoon kleine leuke zaaltjes en ze zijn ook bezig met 2 dingen in Zeeland.
Nice! Ik wil ook wel meehelpen... promotiemateriaal inelkaar shoppen etc.quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het wel een tof idee, ken 2 mensen van de PR dus zal het eens voorstellen
Ik hou je op de hoogte msn enz blalbalbaquote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nice! Ik wil ook wel meehelpen... promotiemateriaal inelkaar shoppen etc.
De glazen kooi is denk wat kort dagquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow wacht als actie voor die glazen dj kooi dingen zamelen ze altijd geld in dat is wel een goeieik zal ff de PR contacteren
Wanneer is die glazen kooi dan nog ?quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De glazen kooi is denk wat kort dag
Als we nou eens ergens in juni ofzoiets doen... dan hebben we alle tijd om een venue te regelen etc. Kunnen we het grootser aanpakken
Als de datum uitkomt, dan zijn wij denk ik wel van de partijquote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte msn enz blalbalba
Wie zou er serieus met zijn bandje willen spelen (gratis dus) waarschijnlijk zal het dan Utrecht worden. In ieder geval minstens een half uur aan eigen materiaal ofzo lijkt me wel logisch?
Met oud en nieuw gaan die sjappies toch weer naar buiten?quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer is die glazen kooi dan nog ?
Ik dacht dat het vóór kerst was.quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met oud en nieuw gaan die sjappies toch weer naar buiten?
nog korter dagquote:Op maandag 7 december 2009 17:06 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vóór kerst was.
Als het door gaat, kan je mn bandje er wel bijschrijvenquote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zou er serieus met zijn bandje willen spelen (gratis dus) waarschijnlijk zal het dan Utrecht worden. In ieder geval minstens een half uur aan eigen materiaal ofzo lijkt me wel logisch?
zou wel willen, afhankelijk van onze drummer...quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, wij denk ik ook wel... maar kan pas dingen vragen als je met concretere plannen komt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zet ik speciaal voor jou op de vorige bladzijde ergens wat insider information...quote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, wij denk ik ook wel... maar kan pas dingen vragen als je met concretere plannen komt.
Nu roepen ze dat ze data willen weten, want ze hebben altijd vanalles
Half uur eigen werk is geen probleem. En als er een band van daar in de buurt wat backline kan regelen scheelt het ons ook veel in vervoer en kosten...
quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef DrD00m het volgende:
(inside information)
waarschijnlijk 16 januari in Leeuwarden optreden
Zeeland.quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's de juiste instelling om niet buiten Groningen te komen!
Geen akoestische covers dus ?quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind van welquote:
wtf is dit voor een kansloze oplossingquote:Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Klinkt raar maar werkt echt, doe een lepel in je schoen (Blootsvoets) met een oude gitaarsnaar eraan die je vervolgens aan je stemknop vastmaakt en weg is je brom
Gewoon aarden lijkt me. Draadje naar je radiator werkt ook gok ik zo.quote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wtf is dit voor een kansloze oplossing
Tuurlijk. Zijn wel betere oplossingenquote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Libelah het volgende:
[..]
Gewoon aarden lijkt me. Draadje naar je radiator werkt ook gok ik zo.
Als je graag dood wil, prima oplossing. Kom op, je kunt toch wel iets beters verzinnen dan dat?quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Libelah het volgende:
[..]
Gewoon aarden lijkt me. Draadje naar je radiator werkt ook gok ik zo.
ik had het ook dat ik in een niet geaard stopcontact zatquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zijn wel betere oplossingen
Wat verwarrend allemaal weer! Wie kwam er dan wel uit Groningen?quote:
Haha, waarom dat dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Cynic, had vanmiddag bijna een Washburn PRO FE X gekocht
Waar had je er nu een gezien dan?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef guitarist het volgende:
Spammer de spam: [TK] Handgemaakte Fuzz & gemodde Big Muff USA (defect)
Niet van de defecte dat is wat lastigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |