Iddquote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WE moeten altijd nog een keer met een zootje fokbands samen spelen
Tof. Doe mij er maar een paarquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Tring
*rent naar deur
Postbode
*doos pakt4000 stickers
[ afbeelding ]
Ziet er beetje oranje uit door d eflits maar zijn gewoon rood![]()
supervet
woot vetquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Tring
*rent naar deur
Postbode
*doos pakt4000 stickers
[ afbeelding ]
supervet
Komt u maarrrrquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Tring
*rent naar deur
Postbode
*doos pakt4000 stickers
[ afbeelding ]
supervet
Stop die voor mij maar in de enveloppe voor Dean. Daar moet ik binnenkort toch langs.quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Als er mensen zijn die er een paar willen hebben moet je maar even adres in een PM zetten heb voglens mij ergens nog wat enveloppen liggen dan zal ik ze op de post doen
Was 188e inclusief verzenden en alles erbij
Okee primaquote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stop die voor mij maar in de enveloppe voor Dean. Daar moet ik binnenkort toch langs.
welke lokatie?quote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WE moeten altijd nog een keer met een zootje fokbands samen spelen
Friesland.quote:
ja kom spijkenisse dan zijn dr doom en ik er al !quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dan komen er maar 6 mensen ongev. (dat is ook meteen heel friesland)
Doen we het tijdens het Texmass Festivalquote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef genakt het volgende:
[..]
ja kom spijkenisse dan zijn dr doom en ik er al !
Ik niet, of hele hoge gagequote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Cynic het volgende:
Ik zou met mijn bandje wel naar Friesland komen
wanneer ga je weer naar tex dan kom ik ook even spelenquote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Doen we het tijdens het Texmass Festival(dan speel ik sowieso al
)
Da's de juiste instelling om niet buiten Groningen te komen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |