Ja, ja, vast luilakquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik weet dat jij t zo leuk vindt om em te openen..dus ik dacht ahjoh ik laat wikwakka2 het wel doen..![]()
Ik wilde lief doenweer mislukt dus.
'quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:52 schreef Rookert het volgende:
Faal jij even gigantisch
Ik had mn wekker om 9:45 uur gezet maar ben weer ingeslapen
Echt waar hoor..haterquote:
In je weekend nog welquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt waar hoor..hater![]()
Ik ben zó trots op mezelf..ik ga zometeen uit dat enorm dikke kutboek lezen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tatlım teşekkür ederim. Biz hiç unutmayacak.
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In je weekend nog wel. Doe dat dan ook gewoon doordeweeks. En heb je maar één boek of zo? Ik heb er elk trimester wel een stuk of 5.
En in je hoeveelste trimester/semester zit je nou al?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezen
Ik ben ook maar allochtoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bijna.
In je laatste zin staat. Wij zal het nooit vergeten!
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer kom jij in de TT.
Met marokkaanse18 in de TT worden ook hordes josti's aangetrokken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |