Dan verdien je het gewoon om zo behandeld te worden. Niets erger dan mensen die voor tirannie zwichten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou gewoon kopen wat er op haar lijstje staat.
Dan is jouw pa, sorry dat ik het zeg, bij deze de grootste hufter die er op deze aardbol rondloopt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:27 schreef Pulzzar het volgende:Hij heeft ooit een keer gezegd dat hij zijn vriendin boven mij verkiest.
Zou je denken ja. Ik heb ook een hele poos geen contact met hem gehad. Ik begreep later dat hij het er best moeilijk mee had, ook al zal hij zoiets niet uit zichzelf toegeven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:58 schreef twiFight het volgende:
Dan is jouw pa, sorry dat ik het zeg, bij deze de grootste hufter die er op deze aardbol rondloopt.
Ik zou gewoon kopen wat jij leuk vind voor diegenequote:Op zaterdag 5 december 2009 05:14 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Zou je denken ja. Ik heb ook een hele poos geen contact met hem gehad. Ik begreep later dat hij het er best moeilijk mee had, ook al zal hij zoiets niet uit zichzelf toegeven.
Nu gaat het de laatste tijd wel een stuk beter. Daarom baal ik ervan dat die vriendin weer de boel komt lopen zieken.
Je kunt iemand ook op een correcte manier een mes in zjn of haar rug steken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:58 schreef Pulzzar het volgende:
Het gaat me niet eens om die kutcadeaus. Het gaat om haar attitude. Zoals zij me behandelt, heb ik het idee dat ze denkt dat ik een of andere inferieure randdebiel ben. Ik kan me daar niks van aan trekken, maar ik wil haar laten merken dat ik niet van haar gedrag gediend ben. Ik hou er niet van als mensen op me neerkijken.
Goed, ik wil best kopen wat op haar verlanglijstje staat. Vorig jaar was dat badschuim. Vond ik niet erg origineel, dus ik besloot wat anders te zoeken. Blijkbaar waardeert ze niet dat ik die moeite heb gedaan. Dus als er weer badschuim op haar lijstje staat, koop ik wel ergens een goedkope fles. Is ze vast ook niet blij mee. Maar mijn vader verdient genoeg, dus ze kan kopen wat ze wil.
Je weet vaak wel hoe je zou willen reageren, maar de kunst is om dat ook te doen.
Ik overweeg al een poos communicatietraining te gaan volgen en ik ga dat ook wel doen. Alleen leer je daar denk op de 'correcte' manier te reageren. Maar er zijn situaties dat als iemand een mes in je rug steekt, je er een terug moet steken.
Killl her with kindness.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:06 schreef sigme het volgende:
Geef d'r wat ze vraagt, zonder er moeite voor te doen. Verspil je aandacht niet aan haar en voel je daar goed bij. Zeg er desnoods bij, tegen haar, dat je het doet/geeft omdat je vader zo van d'r houdt. Zonder sarcasme.
Is assertiviteitstraining niet een beter idee? Het komt nu allemaal wat passief agressief over. Is jouw gevoel echt haar te verwijten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:58 schreef Pulzzar het volgende:
Ik overweeg al een poos communicatietraining te gaan volgen en ik ga dat ook wel doen. Alleen leer je daar denk op de 'correcte' manier te reageren. Maar er zijn situaties dat als iemand een mes in je rug steekt, je er een terug moet steken.
Je zegt het een beetje agressief, maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:20 schreef joers1 het volgende:
Mijn vader hoeft maar één keer te zeggen dat ie zn vriendin boven z'n eigen kind verkiest...en hij ziet me NOOIT weer en ik heb NOOIT meer iets met hem te maken. Nog geen kaartje bij zijn overlijden!!!
Je pa is dan, als ie dat écht gezegd heeft, gewoon een enorme hond!! Geen respect voor die branie-bal dan!!!
Ja toch? Een vader die z'n eigen kind laat vallen en de eerste de beste bimbo verkiest??? Daaaag pappie!quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je zegt het een beetje agressief, maar je hebt wel gelijk![]()
Idd tot ziens en tot nooit weer.
Dus als jij de vriendin/vrouw boven je vaders broze relatie verkiest mag hij dat ook doen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:43 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ja toch? Een vader die z'n eigen kind laat vallen en de eerste de beste bimbo verkiest??? Daaaag pappie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |