En al die 300.000 andere muzikanten zodra ze dood zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Klacht lijkt me best duidelijk. Hetzelfde soort gezeur als met Michael Jackson
Hoeveel noteringen heeft Wacko eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En al die 300.000 andere muzikanten zodra ze dood zijn.
Geen idee. Weet wel dat Maikuuul Jackson er ongetwijfeld in voorkomt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoeveel noteringen heeft Wacko eigenlijk?
Maar je bent het wel met me eens hoop ik?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En al die 300.000 andere muzikanten zodra ze dood zijn.
Si.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar je bent het wel met me eens hoop ik?
Billy Jean staat altijd hogerquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat Maikuuul Jackson er ongetwijfeld in voorkomt.
Top 10 werd vanavond op radio 2 bekend gemaakt.quote:
En nog boven pink floyd ook hequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Hotel California – The Eagles
3. Avond – Boudewijn de Groot
4. Stairway to Heaven – Led Zeppelin
5. Child in Time – Deep Purple
6. Pastorale - Ramses Shaffy en Liesbeth List
7. Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder - Ramses Shaffy
8. Clocks – Coldplay
9. Laat me – Ramses Shaffy
10. Pink Floyd – Wish You Were Here
Coldplay in de top 10?![]()
Child in time en stairway to heaven zijn toch wel echt mooie platenquote:
HC is een keigaaf nummerquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Child in time en stairway to heaven zijn toch wel echt mooie platen![]()
Snap niet wat mensen met hotel california hebben.
Prima platen maar er mag wel eens wat variatie komen in die top 5....in de loop er jaren zou die top 5 toch eens moeten veranderenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
betere platen dan de top5 zullen er nooit meer gemaakt wordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Prima platen maar er mag wel eens wat variatie komen in die top 5....in de loop er jaren zou die top 5 toch eens moeten veranderen, elk jaar komen er tenslotte nieuwe liedjes bij
Avond is nou niet echt een wereldnummer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
betere platen dan de top5 zullen er nooit meer gemaakt worden
Ik denk dat ik daar toch een andere mening over hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Child in Timequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die zijn allang gemaakt, en er zullen ook wel weer nieuwe gemaakt worden. Je moet ze wel willen zien, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het verschil is dat Michael Jackson zijn muziek al voor zijn dood tot het cultureel erfgoed van de muziekindustrie behoorde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ze gaan letterlijk over lijken.
Ramses shaffy heeft best leuke platen gemaakt hoor. Niet dat het mijn ding is maar toch.
Maar 3x in de top 10
Ik vraag me echt af wat die mensen denken.
Zou het iets zijn van: "bohh die gozer is dood, wat is zijn muziek opeens goed![]()
![]()
![]()
Laat ik maar is 100x op zijn platen stemmen"
Klacht lijkt me best duidelijk. Hetzelfde soort gezeur als met Michael Jackson
Rick Astley?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:51 schreef Cosmo. het volgende:
Volgend jaar met FOK een ander liedje op nr1 stemmen?
Het gitaarsolo aan het einde van Hotel California is toch schitterend manquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Veel nieuwe muziek inderdaad, maar veel goede muziek, weinig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Prima platen maar er mag wel eens wat variatie komen in die top 5....in de loop er jaren zou die top 5 toch eens moeten veranderen, elk jaar komen er tenslotte nieuwe liedjes bij
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Veel nieuwe muziek inderdaad, maar veel goede muziek, weinig.
Als deze top 10 ooit verandert zal het zijn omdat alle mensen die voor 1970 geboren zijn dood zijn.
Ik ben 24 gekquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]_!! Ouwe lul, afgelopen jaren zijn er minstens zoveel goede nummers gemaakt als in die tijd. Het probleem is gewoon dat veel van die platen te lijden hebben onder de commercie.
Dat klopt inderdaad, ik was alleen verbaasd over een 24-jarige die van mening was dat er de afgelopen jaren lang niet zoveel goede platen zijn uitgebrachtquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:36 schreef zoefschildpad het volgende:
Mijn theorie is dat hoe langer geleden de muziekstijl van de stemmer ligt, hoe minder verschillende platen er zijn die mensen echt nog weten. moderne muziek verliest omdat a: mensen gemiddeld oud zijn en b: omdat wat mensen goede moderne platen vinden enorm afhankelijk is van wat er op dit moment uit de ipod komt.
Over een jaar of 20-30 zijn wij degene die bepalen welke muziek er uit deze tijd in de top10 komt.
Oh en Ramses Shaffy in de lijst, niet meer dan logisch, dat is wat iedereen de laatste tijd op TV heeft gehoord en valt dus onder de platen die mensen echt nog weten.
Dit is iets anders dan wat je eerst zei, want hierin kan ik me wel beter vinden. Vanwege de grote overdaad aan rommel dankzij de techniek en commercie zijn de goeie platen minder vaak te horen. Ze zijn er echter nog wel in ruime mate, maar krijgen gewoon minder aandacht.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik ben 24 gekEn de laatste jaren is er maar weinig muziek gemaakt die je over 10 jaar nog steeds overal zal horen, dat is gewoon een feit. Ik kan me ook amper nog iets herinneren uit 2000 ofzo.
Oke nu begrijpen wij elkaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:49 schreef Dennis_enzo het volgende:
Weinig goede platen die 'iedereen' leuk vind ja. Ik vind Muse veruit de beste band van het moment maar ik begrijp dat die niet zo snel in de top 10 komen omdat lang niet iedereen Muse goed vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Waar is Guns N Roses - November rain
Die nummer 1 is dat een beetje een goed nummer? Het downloaden waard zeg maar?Ben je nou serieus of..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bohemian Rhapsody
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Check ff de spoilerquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of...
Bohemian Rhapsody
Michael Jackson valt niet in de radio 2 doelgroep, Ramses Shaffy wel !!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik denk dat Jackson toch een paar maanden later dood had moeten gaan, nu is het alweer een beetje weggeebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |