En al die 300.000 andere muzikanten zodra ze dood zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Klacht lijkt me best duidelijk. Hetzelfde soort gezeur als met Michael Jackson
Hoeveel noteringen heeft Wacko eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En al die 300.000 andere muzikanten zodra ze dood zijn.
Geen idee. Weet wel dat Maikuuul Jackson er ongetwijfeld in voorkomt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoeveel noteringen heeft Wacko eigenlijk?
Maar je bent het wel met me eens hoop ik?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En al die 300.000 andere muzikanten zodra ze dood zijn.
Si.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar je bent het wel met me eens hoop ik?
Billy Jean staat altijd hogerquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat Maikuuul Jackson er ongetwijfeld in voorkomt.
Top 10 werd vanavond op radio 2 bekend gemaakt.quote:
En nog boven pink floyd ook hequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Hotel California – The Eagles
3. Avond – Boudewijn de Groot
4. Stairway to Heaven – Led Zeppelin
5. Child in Time – Deep Purple
6. Pastorale - Ramses Shaffy en Liesbeth List
7. Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder - Ramses Shaffy
8. Clocks – Coldplay
9. Laat me – Ramses Shaffy
10. Pink Floyd – Wish You Were Here
Coldplay in de top 10?![]()
Child in time en stairway to heaven zijn toch wel echt mooie platenquote:
HC is een keigaaf nummerquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Child in time en stairway to heaven zijn toch wel echt mooie platen![]()
Snap niet wat mensen met hotel california hebben.
Prima platen maar er mag wel eens wat variatie komen in die top 5....in de loop er jaren zou die top 5 toch eens moeten veranderenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Child in time en stairway to heaven zijn toch wel echt mooie platen![]()
Snap niet wat mensen met hotel california hebben.
betere platen dan de top5 zullen er nooit meer gemaakt wordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Prima platen maar er mag wel eens wat variatie komen in die top 5....in de loop er jaren zou die top 5 toch eens moeten veranderen, elk jaar komen er tenslotte nieuwe liedjes bij
Avond is nou niet echt een wereldnummer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
betere platen dan de top5 zullen er nooit meer gemaakt worden
Ik denk dat ik daar toch een andere mening over hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
betere platen dan de top5 zullen er nooit meer gemaakt worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |