Dat zal ook niet anders worden met zo'n pauperclub.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
In Arnhem zit het gewoon standaard halfvol.
Dát idd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Allemaal hun Ajax seizoenkaart ingeruild om dichter bij huis naar AZ te kunnen kijken.
Dit is werkelijk een inkoppertje: Ajax heeft ook wegloop publiekquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Allemaal hun Ajax seizoenkaart ingeruild om dichter bij huis naar AZ te kunnen kijken.
En switchboy switcht naar clubs waar succes te vinden is....quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:32 schreef switchboy het volgende:
supporters zijn er juist om een club door slechte tijden te helpen.
Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
Ik erger me meer aan mensen die supporter worden als het goed begint te gaan.
hehequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En switchboy switcht naar clubs waar succes te vinden is....
Zou het, als ze daarvan weggelopen zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is werkelijk een inkoppertje: Ajax heeft ook wegloop publiek
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef haggardmerle het volgende:
AJAX SUPPORTERS LOPEN NIET WEG, DIT WAREN ENKELE CLUBHOPPERS DIE IN DE SUCCESS JAREN ZOGENAAMD AJAX SUPPORTER WAREN.
En dan zijn ze ineens voor Heracles en dan zitten wij er mee opgescheept.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef haggardmerle het volgende:
Gaat ook gebeuren a;s Twente een minder seizoen draait.
Als jij altijd naar dezelfde slager ging vanwege zijn lekkere biefstuk, maar als hij dit jaar alleen maar vieze biefstukken verkoopt, moet je er dan maar blijven komen? Nee natuurlijk niet, dan ga je ook naar een andere slager.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Brickboy het volgende:
Gadverdamme, wat een walgelijk volk daar in Alkmaar. Allemaal zijn ze afgekomen op het gekochte kampioenschap van vorig jaar. En nu lopen ze massaal weg omdat het minder gaat.
AZ PUBLIEK LOOPT ALTIJD WEG
Het hypocriete deel er van is, is dat je er uit voor komen dat slager Bertus de beste was en na een of twee rotte gehaktballen je slager Berger de beste vindt en er tegen iedereen over lult.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij altijd naar dezelfde slager ging vanwege zijn lekkere biefstuk, maar als hij dit jaar alleen maar vieze biefstukken verkoopt, moet je er dan maar blijven komen? Nee natuurlijk niet, dan ga je ook naar een andere slager.
Je betaalt toch om vermaakt te worden? De essentie van het naar een wedstrijd gaan is nog steeds dat je betaalt om plezier te hebben.
Dat zeker, maar dat zal het meerendeel niet doen. Grootste gedeelte zullen gewoon mannen van een jaar of 35-50 zijn die het leuk vinden om een leuke wedstrijd te zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:22 schreef memrtn het volgende:
[..]
Het hypocriete deel er van is, is dat je er uit voor komen dat slager Bertus de beste was en na een of twee rotte gehaktballen je slager Berger de beste vindt en er tegen iedereen over lult.
Wat is hij goed hèquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Genius-F in het dsb stadion gespot
Ja maar mensen uit Venlo zijn dan ook wel onwijs kutquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef tmffirework het volgende:
Het kutte is dat toen ik gisteravond in Venlo was, ze daar opeens ook allemaal een klapper hadden!
We hebben hier inderdaad ook erg veel last van dat klapperpubliek. En de klootzakken blijven die dingen ook nog steeds massaal uitdelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef tmffirework het volgende:
Het kutte is dat toen ik gisteravond in Venlo was, ze daar opeens ook allemaal een klapper hadden!
Nee, mensen uit 020 zijn feest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar mensen uit Venlo zijn dan ook wel onwijs kut
He ik ben ook iers dus ff dimmen he!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Nee, mensen uit 020 zijn feest.
Ooit een Ajacied ontmoet die uit Amsterdam kwam? Die moet ik nog ontmoetenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Mensen die 020 zeggenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij 5 jaar geleden ook nog voor Ajax wasquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:31 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ooit een Ajacied ontmoet die uit Amsterdam kwam? Die moet ik nog ontmoeten.
Absoluut niet. Ik ben één van de weinige die wel vanaf zijn jeugd AZer is. Vanaf 1996 om precies te zijn, toen ik 6 jaar was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij 5 jaar geleden ook nog voor Ajax was
Dat roept iedereen in het Stadion Zonder Naam. Alleen vergeten ze even dat de Hout 10 jaar geleden misschien 5000 man herbergdequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben één van de weinige die wel vanaf zijn jeugd AZer is. Vanaf 1996 om precies te zijn, toen ik 6 jaar was.
Me pa ging altijd naar de hout, volgens hem waren het er hooguit 3500quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat roept iedereen in het Stadion Zonder Naam. Alleen vergeten ze even dat de Hout 10 jaar geleden misschien 5000 man herbergde. Oftewel er zijn een heuleboel leugenaars bij Retteketet AZ.
Originaliteit is schijt voor ajacieden zo te zien. Is het voor jullie nou echt zo moeilijk eens een keer wat nieuws te verzinnen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef fathank het volgende:
Dat roept iedereen in het Stadion Zonder Naam. Alleen vergeten ze even dat de Hout 10 jaar geleden misschien 5000 man herbergde. Oftewel er zijn een heuleboel leugenaars bij Retteketet AZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |