Dat zal ook niet anders worden met zo'n pauperclub.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
In Arnhem zit het gewoon standaard halfvol.
Dát idd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Allemaal hun Ajax seizoenkaart ingeruild om dichter bij huis naar AZ te kunnen kijken.
Dit is werkelijk een inkoppertje: Ajax heeft ook wegloop publiekquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Allemaal hun Ajax seizoenkaart ingeruild om dichter bij huis naar AZ te kunnen kijken.
En switchboy switcht naar clubs waar succes te vinden is....quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:32 schreef switchboy het volgende:
supporters zijn er juist om een club door slechte tijden te helpen.
Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
Ik erger me meer aan mensen die supporter worden als het goed begint te gaan.
hehequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En switchboy switcht naar clubs waar succes te vinden is....
Zou het, als ze daarvan weggelopen zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is werkelijk een inkoppertje: Ajax heeft ook wegloop publiek
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef haggardmerle het volgende:
AJAX SUPPORTERS LOPEN NIET WEG, DIT WAREN ENKELE CLUBHOPPERS DIE IN DE SUCCESS JAREN ZOGENAAMD AJAX SUPPORTER WAREN.
En dan zijn ze ineens voor Heracles en dan zitten wij er mee opgescheept.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef haggardmerle het volgende:
Gaat ook gebeuren a;s Twente een minder seizoen draait.
Als jij altijd naar dezelfde slager ging vanwege zijn lekkere biefstuk, maar als hij dit jaar alleen maar vieze biefstukken verkoopt, moet je er dan maar blijven komen? Nee natuurlijk niet, dan ga je ook naar een andere slager.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Brickboy het volgende:
Gadverdamme, wat een walgelijk volk daar in Alkmaar. Allemaal zijn ze afgekomen op het gekochte kampioenschap van vorig jaar. En nu lopen ze massaal weg omdat het minder gaat.
AZ PUBLIEK LOOPT ALTIJD WEG
Het hypocriete deel er van is, is dat je er uit voor komen dat slager Bertus de beste was en na een of twee rotte gehaktballen je slager Berger de beste vindt en er tegen iedereen over lult.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij altijd naar dezelfde slager ging vanwege zijn lekkere biefstuk, maar als hij dit jaar alleen maar vieze biefstukken verkoopt, moet je er dan maar blijven komen? Nee natuurlijk niet, dan ga je ook naar een andere slager.
Je betaalt toch om vermaakt te worden? De essentie van het naar een wedstrijd gaan is nog steeds dat je betaalt om plezier te hebben.
Dat zeker, maar dat zal het meerendeel niet doen. Grootste gedeelte zullen gewoon mannen van een jaar of 35-50 zijn die het leuk vinden om een leuke wedstrijd te zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:22 schreef memrtn het volgende:
[..]
Het hypocriete deel er van is, is dat je er uit voor komen dat slager Bertus de beste was en na een of twee rotte gehaktballen je slager Berger de beste vindt en er tegen iedereen over lult.
Wat is hij goed hèquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Genius-F in het dsb stadion gespot
Ja maar mensen uit Venlo zijn dan ook wel onwijs kutquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef tmffirework het volgende:
Het kutte is dat toen ik gisteravond in Venlo was, ze daar opeens ook allemaal een klapper hadden!
We hebben hier inderdaad ook erg veel last van dat klapperpubliek. En de klootzakken blijven die dingen ook nog steeds massaal uitdelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef tmffirework het volgende:
Het kutte is dat toen ik gisteravond in Venlo was, ze daar opeens ook allemaal een klapper hadden!
Nee, mensen uit 020 zijn feest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar mensen uit Venlo zijn dan ook wel onwijs kut
He ik ben ook iers dus ff dimmen he!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Nee, mensen uit 020 zijn feest.
Ooit een Ajacied ontmoet die uit Amsterdam kwam? Die moet ik nog ontmoetenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Mensen die 020 zeggenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij 5 jaar geleden ook nog voor Ajax wasquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:31 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ooit een Ajacied ontmoet die uit Amsterdam kwam? Die moet ik nog ontmoeten.
Absoluut niet. Ik ben één van de weinige die wel vanaf zijn jeugd AZer is. Vanaf 1996 om precies te zijn, toen ik 6 jaar was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij 5 jaar geleden ook nog voor Ajax was
Dat roept iedereen in het Stadion Zonder Naam. Alleen vergeten ze even dat de Hout 10 jaar geleden misschien 5000 man herbergdequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben één van de weinige die wel vanaf zijn jeugd AZer is. Vanaf 1996 om precies te zijn, toen ik 6 jaar was.
Me pa ging altijd naar de hout, volgens hem waren het er hooguit 3500quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat roept iedereen in het Stadion Zonder Naam. Alleen vergeten ze even dat de Hout 10 jaar geleden misschien 5000 man herbergde. Oftewel er zijn een heuleboel leugenaars bij Retteketet AZ.
Originaliteit is schijt voor ajacieden zo te zien. Is het voor jullie nou echt zo moeilijk eens een keer wat nieuws te verzinnen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef fathank het volgende:
Dat roept iedereen in het Stadion Zonder Naam. Alleen vergeten ze even dat de Hout 10 jaar geleden misschien 5000 man herbergde. Oftewel er zijn een heuleboel leugenaars bij Retteketet AZ.
En NEC dan toen die zo werden afgeslacht door PSVquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Brickboy het volgende:
Gadverdamme, wat een walgelijk volk daar in Alkmaar. Allemaal zijn ze afgekomen op het gekochte kampioenschap van vorig jaar. En nu lopen ze massaal weg omdat het minder gaat.
AZ PUBLIEK LOOPT ALTIJD WEG
joh, Ajacieden lopen ook weg als het bar slecht is. Alleen hoor je ze daar amper over. En hoor je ze wel, dan zijn het volgens hen voormalige AZ-supporters. Zo kunnen ze altijd hun eigen straatje schoonhoudenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
En NEC dan toen die zo werden afgeslacht door PSVIn de vijftigste minuut gingen ze gewoon al weg.
True true. Jullie lopen nooit weg bij een saaie wedstrijd. Jullie zijn gewoon niet beter gewendquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef Buitendam het volgende:
Als club krijg je wat je verdient, naar aanleiding van dat support.
Daardoor moet ik concluderen dat wij PSV'ers het beste publiek van deze melkweg zijn.
Daarom krijgen jullie ook altijd het uitvak vol in de Arenaquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef Buitendam het volgende:
Als club krijg je wat je verdient, naar aanleiding van dat support.
Daardoor moet ik concluderen dat wij PSV'ers het beste publiek van deze melkweg zijn.
Vind je het gek, waardeloos uitvak, waardeloze combi, eeuwig wachten voor en na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom krijgen jullie ook altijd het uitvak vol in de Arena.
Ehh je moet altijd wachten in het uitvak, alle stadions zo, jij gaat nooit naar uitwedstrijden hequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:23 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Vind je het gek, waardeloos uitvak, waardeloze combi, eeuwig wachten voor en na de wedstrijd.
Jij hebt duidelijk nooit in het uitvak van de Arena gezeten(duh). Ik weet zeker dat iedereen die ooit op bezoek is geweest bij jullie dat kan bevestigen. Je moet er veel langer wachten dan bij andere clubs. Je hoeft trouwens niet overal te wachten in het uitvak, maar wij zijn dan ook niet zulke boefjes als jullie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh je moet altijd wachten in het uitvak, alle stadions zo, jij gaat nooit naar uitwedstrijden he
Nou, ik weet nog wel een paar filmpjes op joetjoep met het mooie Beverwijk of all places op de achtergrond, waar een paar honderd neusjes ineens heel hard konden rennen..........quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef haggardmerle het volgende:
AJAX SUPPORTERS LOPEN NIET WEG, DIT WAREN ENKELE CLUBHOPPERS DIE IN DE SUCCESS JAREN ZOGENAAMD AJAX SUPPORTER WAREN.
Dat niet, maar de supporters die er zijn zorgen voor genoeg steun om jullie vaker in eigen huis te verslaan, dan dat jullie winnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom krijgen jullie ook altijd het uitvak vol in de Arena.
Check deze battiboy even stoer praten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, ik weet nog wel een paar filmpjes op joetjoep met het mooie Beverwijk of all places op de achtergrond, waar een paar honderd neusjes ineens heel hard konden rennen..........
Het lijkt net dat volk op het veld.. Als die ergens meer succes (lees:geld) ruiken, hoppen ze ook weg..quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En switchboy switcht naar clubs waar succes te vinden is....
Beste van de melkweg zonder je eigen club fatsoenlijk te steunen in uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat niet, maar de supporters die er zijn zorgen voor genoeg steun om jullie vaker in eigen huis te verslaan, dan dat jullie winnen.
Beste van de melkweg, geloof het nou maar.
Ja, meer is er ook niet nodig. Die 300 man zijn genoeg voor jaren CL achter elkanderquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Beste van de melkweg zonder je eigen club fatsoenlijk te steunen in uitwedstrijden. Hoeveel man nemen jullie Europees mee dan? 200? 300? Sukkeltjes.
Nee, je gaat erheen omdat je van die club houdtquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij altijd naar dezelfde slager ging vanwege zijn lekkere biefstuk, maar als hij dit jaar alleen maar vieze biefstukken verkoopt, moet je er dan maar blijven komen? Nee natuurlijk niet, dan ga je ook naar een andere slager.
Je betaalt toch om vermaakt te worden? De essentie van het naar een wedstrijd gaan is nog steeds dat je betaalt om plezier te hebben.
300 man genoeg voor een "grote" club als psv??quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, meer is er ook niet nodig. Die 300 man zijn genoeg voor jaren CL achter elkander
Al is ook ajax een neppe boutclub... ik verbaas me er ook wel eens over hoe overdreven ajax gehaat wordt in steden als eindhoven, alkmaar, utrecht, enz.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat ook zo mooi is is dat Az opeens ook meedoet met de grote 020 haat gelul wat we voorheen alleen hadden van Utrecht,Ado en de kakkerlakken. Maar Ajax is nu opeens ook de grote rivaal
Eindhovense gemoedelijkheid, knul. De sleutel tot succes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
300 man genoeg voor een "grote" club als psv??
Vindt het serieus een beetje triest weinig
psv heeft maar 1x in de finale gestaan van de europa cup 1quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eindhovense gemoedelijkheid, knul. De sleutel tot succes.
Tip: begin over die CL finales!
Echt wel. in de seizoenen '95 en '96.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
psv heeft maar 1x in de finale gestaan van de europa cup 1
wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt wel. in de seizoenen '95 en '96.
Ja en in de jaren 70 ook nog 3x, wat wil je nou hiermee zeggen?? Want het ging om hoe belachelijk weinig supporters mee neemt naar uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt wel. in de seizoenen '95 en '96.
Komt omdat in mijn vorige post jouw begrijpend lezen tekortschoot en ik daar zo super vet slinks op inging. Geeft niks, blijven opletten. Maarre het ging ook gewoon over AZ publiek en Ronald Koeman enzo, dus eignelijk zijn we allang offtopic. Maar kostelijk was het wel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en in de jaren 70 ook nog 3x, wat wil je nou hiermee zeggen?? Want het ging om hoe belachelijk weinig supporters mee neemt naar uitwedstrijden
Het ging over PSV omdat een of ander boertje erover begon dat PSV-supporters de beste van de melkweg zijn, en dat betwijfel ik ten zeerste omdat ze nooit ergens een uitvak vol krijgen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Komt omdat in mijn vorige post jouw begrijpend lezen tekortschoot en ik daar zo super vet slinks op inging. Geeft niks, blijven opletten. Maarre het ging ook gewoon over AZ publiek en Ronald Koeman enzo, dus eignelijk zijn we allang offtopic. Maar kostelijk was het wel.
Ik van in herhaling, maar hoe minder supporters je nodig hebt om keer op keer kampioen te worden. Des te beter is de kwaliteit van de supporters, dus. Feit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Het ging over PSV omdat een of ander boertje erover begon dat PSV-supporters de beste van de melkweg zijn, en dat betwijfel ik ten zeerste omdat ze nooit ergens een uitvak vol krijgen.
Wat een tyfus onzinquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik van in herhaling, maar hoe minder supporters je nodig hebt om keer op keer kampioen te worden. Des te beter is de kwaliteit van de supporters, dus. Feit.
Ik denk dat het als volgt zit: als PSV uit speelt zien ze 300 supporters, die roepen en doen. Je hoort ze maar nèt, maar het is genoeg, de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een tyfus onzin
En probeer nou ook niet semi intellectueel over te komen. Feit is gewoon dat psv belachelijk weinig uit supporters mee krijgt.
Jullie kennen gewoon geen clubliefde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik van in herhaling, maar hoe minder supporters je nodig hebt om keer op keer kampioen te worden. Des te beter is de kwaliteit van de supporters, dus. Feit.
Ja want wanneer Ajax slecht speelt dan ligt het aan de supportersquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het als volgt zit: als PSV uit speelt zien ze 300 supporters, die roepen en doen. Je hoort ze maar nèt, maar het is genoeg, de afgelopen jaren.
Ajax heeft echter een vol vak. Hopla, honderden supporters, zo in 't vakje. Die roepen en schreeuwen, maar het lukt steeds weer niet.
Dan kun je dus concluderen dat bij Ajax de kwantiteit hoger is dan de kwaliteit en bij PSV andersom.
Verdomd. DAT IS HET!! Dat móet het zijn!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Jullie kennen gewoon geen clubliefde.
Welnee, gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want wanneer Ajax slecht speelt dan ligt het aan de supporters
Jij noemt het brabants gemoedelijkheid, wij noemen het clubliefdequote:Op zaterdag 5 december 2009 23:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verdomd. DAT IS HET!! Dat móet het zijn!!
Hoe zouden ze het in Moldavië noemen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij noemt het brabants gemoedelijkheid, wij noemen het clubliefde
psvquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe zouden ze het in Moldavië noemen?
Dat is een keer gebeurd, en dat was voor veel supporters de druppel. Ik zelf loop nooit weg, maar dit was de eerste keer dat ik het er mee eens was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
En NEC dan toen die zo werden afgeslacht door PSVIn de vijftigste minuut gingen ze gewoon al weg.
Niet, hoor. Ik strooi met valide punten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:51 schreef tmffirework het volgende:
Wat die PSV-fan hier helemaal door elkaar gooit is dat het voor supporters niet alleen om het voetbal gaat. Jij gaat het aantal uitsupporters aan resultaten linken terwijl het gewoon wat zegt over de supporters van PSV dat jullie er maar zo weinig meenemen, dat zegt niks over het voetbal van PSV, maar over de supporters. Twee dingen die los van elkaar staan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |