quote:
Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Noek het volgende:[..]
Ook mooi!
Hoeveel lagen gel doe jij altijd op je nagels met die set? Er zit een vertaling van de gebruiksaanwijzing bij maar dat is niet helemaal goed gegaan. En de french, wit en roze, wanneer deed je die?
Ik wil vanavond even gaan trutten.
Je kan beter wat advies aan Obli vragen, die is nagelstyliste.

Maar je moet in ieder geval drie laagjes hebben en op het breekpunt moet het ietsje dikker zijn dan op de rest van de nagel. Het breekpunt is net achter waar je witte randje begint op het roze deel van je nagel.
Voor je begint je eigen nagel opruwen, primer erop en dan gel, gel, cleansen, in model vijlen (vijlen van grof naar fijn gebruiken en als je niet zoveel te vijlen hebt omdat het al aardig gelijk is kan je gelijk met de wat fijnere vijl vijlen), laatste laagje gel, cleansen.
En als je de volgende keer opvult eerst zoveel mogelijk eraf vijlen, dan primer alleen op je natuurlijke nagel en dan weer drie laagjes gel zoals ik net beschreef.
Ik heb de eerste paar keer alleen een clear gel gebruikt omdat dat al lastig genoeg is om mee te beginnen. Later heb ik wel een paar keer een french gedaan maar dat is met gel nog best lastig om die rand strak te krijgen. Ik deed dan eerst de witte gel, dan in model brengen met een rubberen bokkepootje, in de lamp, evt. tweede laagje wit, dan de rest opvullen met roze. Dan cleansen, in model vijlen en een laatste laagje gel erop.
Die vertaling is echt

!!
Puckzzz en Daph: goeie haul!

Jeumig Daph, als jij los gaat ga je ook echt los hè?
@bernies: ze hadden alleen de restanten van Moonlight en Secrets of de Past (alleen de oranje nog) helaas.
Ik had wat van die rendierenstickertjes erbij willen kopen om bij jullie pakketjes in te doen maar dat kon dus niet.
Nou ja, dan maar wachten tot ze hier zijn.