Aaah wat liefquote:Op zondag 6 december 2009 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
www.head2toebeauty.com Dan moet je er wel op letten dat je alleen met credit card kan betalen en ze versturen geen China Glaze buiten de US. Maar ze hebben Misa en Orly lakjes die bij TD al eeuwen uitverkocht zijn.
Lemony flutter is amaaaaaaaaaaazing Mike! Ik had van die harde eeltige stukjes naast mijn nagels en mijn nagelriemen konden ook wel wat goeds gebruiken. Gisteren opgesmeerd voor ik naar bed ging, vandaag helemaal lekker zachtje vingers zonder harde dingetjes!![]()
Ik zie mijn broertje ook al helemaal in die winkel staan... "Ja euh... ze wil euh... lemony flutter cuticle butter...bestaat dat?
"
En daarmee kwam hij niet aan het bedrag dus hij proberen of ze niet een grotere pot konden maken.
Nee dus, dus nu heb ik ook taai taai doucheschuim!
Zo'n schatje.
Oh trouwens: het is zondag! Houdt ons niet langer in spanning! Wat is dat nagelachtige iets van fok heeft geregeld?![]()
Ik wil in het nieuwe jaar color club polishes bestellen, als je zo lang kunt wachten mag je meedoen hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:38 schreef Mirjam het volgende:
thanks dames!
helaas geen CC hier, dus head2toebeauty valt af
wanneer, 1 januari?quote:Op zondag 6 december 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil in het nieuwe jaar color club polishes bestellen, als je zo lang kunt wachten mag je meedoen hoor(andere mensen zonder CC ook heur
Wanneer heb je bij TD besteld? Bij mij is het er altijd al vijf dagen na verzenden van hun kant.quote:Op zondag 6 december 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mijn zusje staan er twee pakketen op mij te wachten!!!!Ik gok op Cherryculture (LA Rockstar polishes!!
) maar wat er in die andere zit weet ik niet? Transdesign is er nog niet en die verwacht ik pas over minimaal een week, maar Lush kan het ook niet zijn want er zit geen lushlabel op?
Ik ben zoooo ontzettend nieuwsgierig en ik ben pas rond 2 uur thuis
!!
quote:Op zondag 6 december 2009 11:42 schreef moussy het volgende:
Mimu was jouw nichtje ook zo blij met de prulletjes?
Mijn grote DNA kreeg gister haar stempelsetje en allerlei andere troepjes![]()
en dat moet natuurlijk in je pon, 's morgens gedaan worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]de eerste keer stempelen valt nog niet mee
Oh leukquote:Op zondag 6 december 2009 11:42 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij staat het gewoon al thuis....quote:Op zondag 6 december 2009 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wanneer heb je bij TD besteld? Bij mij is het er altijd al vijf dagen na verzenden van hun kant.
Dit is echt te schattig!!! En goed gelukt voor de eerste keer!quote:Op zondag 6 december 2009 11:42 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schattig en leuk kleurtjequote:Op zaterdag 5 december 2009 19:53 schreef P.F het volgende:
Ik heb net O.P.I Princesses rule gekregen
[ afbeelding ]
scrangie heeft hem andersom, die heeft china glaze omg met zwarte konad, heb ik ook eens gedaan en dat is ook echt mega tof!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:30 schreef Nieners het volgende:
Mirjam, mooi lakje! Die zou ik ook wel willen hebben.
Lindy, heb je dat via boozyshop besteld? Vind het wel leuke kleuren bij elkaar!
Snkr, wat een hippe oma. En mooie kleuren uiteraard. Jullie hebben alledrie mooie nagels ook.
Kleintje, ik heb dat eens bij Scrangie voorbij zien komen dacht ik en was toen al verliefd...
En nu dus weer!. Doet me denken aan marble nails.
Als ik binnenkort Konad aan ga schaffen haal ik die plate meteen.
Vandaag kwam CG Channelesque binnen,
dus hier een foto:
[ afbeelding ]
Heeft iemand van jullie trouwens ook CG Lubu Heels?
Die wil ik eens proberen maar weet niet of het de moeite waard is.
Zelfs met swatches wil het niet lukken.
en geduld vooral!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij staat die in de Op... Heb iets opgevangen van penseel met pure aceton dacht ik
[prijsvraag] versier je nagels in FOK! stijl, show en win!quote:Op zondag 6 december 2009 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Foknagels? Ben met swatches bezig maar daarna maar ff teruglezen geloof ik
Gaaf!! Welke kleuren heb je?quote:Op zondag 6 december 2009 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
Net terug van een weekendje New Castle, en guess what??
Ik heb China Glaze gescoord!!![]()
![]()
voor iets van 5.50 per stuk
heb me ingehouden en er 3 uitgezocht, tot ik bij de kassa kwam en daar stonden nog drie kleurtjes voor maar 1.99 (pond) dus daar ook nog eentje van uitgezocht
Mooi!!quote:
How cute!!quote:Op zondag 6 december 2009 11:42 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Daar komt lak doorheen om mee te tekenen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijnkwam hiermee aan. Erg goedkoop, inclusief verzenden 9 dollar voor 12 kleurtjes.
Kan er alleen niet achterkomen of het pennetje in het dopje nou echt een pen is waar lak doorheen komt of dat het een los naaldje is waarmee je bijvoorbeeld kunt vervagen of dat zigzag patroon kunt maken.
Iemand enig idee? Denk dat ik het wel bestel overigens, altijd geinig om te proberen.
http://www.banggood.com/W(...)h-Polish-p-7141.html
Ah okee, is wel een goeie om dus wat mee te knoeien of in mijn geval te gebruiken om mijn nagels in een strakke lijn 2 kleuren te maken....Hmm, best handig!quote:Op zondag 6 december 2009 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar komt lak doorheen om mee te tekenen.
Tof!!quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijnkwam hiermee aan. Erg goedkoop, inclusief verzenden 9 dollar voor 12 kleurtjes.
Kan er alleen niet achterkomen of het pennetje in het dopje nou echt een pen is waar lak doorheen komt of dat het een los naaldje is waarmee je bijvoorbeeld kunt vervagen of dat zigzag patroon kunt maken.
Iemand enig idee? Denk dat ik het wel bestel overigens, altijd geinig om te proberen.
http://www.banggood.com/W(...)h-Polish-p-7141.html
Euh twee weken terug maar het was way more dan ¤ 22 aan waardequote:Op zondag 6 december 2009 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wanneer heb je bij TD besteld? Bij mij is het er altijd al vijf dagen na verzenden van hun kant.
Up and away komt pas eind december/begin januari volgens mij, scrangie had previews, de trutquote:Op zondag 6 december 2009 14:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi Puckzz, ik vind Ruby Pumps ook erg mooi maar met mijn bizar bleke huid verwacht ik dat het echt too much is..
Daph wat goed! Welke lakjes heb je binnen?
Zeg, die Up and Away van CG kan je niet bestellen via TD? Is het een supernieuwe collectie ofzo? Ergens maar goed ook anders had ik weer teveel uitgegeven
Foto's!!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Euh twee weken terug maar het was way more dan ¤ 22 aan waardeDus ik had verwacht dat het er nog twee weken bij de douane zou liggen, normaal heb ik het ook in een week heur
![]()
MAARRRRR MIJN PAKKET VAN TD IS ER![]()
![]()
ZONDER DOUANEKOSTEN!!!!
Eh, ja, ik moet de doosjes nog uitpakken, mijn hemel ik stuiter bijna!!quote:Op zondag 6 december 2009 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Foto's!!!!!
(en daph, had ik nou een keer een nfu-oh met jou meebesteld? of was dat iemand anders??)
Rustig, rustig! Adem in, adem uit...quote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ja, ik moet de doosjes nog uitpakken, mijn hemel ik stuiter bijna!!
Dat was met mij, ik stuur je zo even PM!
Jij zou ook hyperen met deze hoeveelheid lakkenquote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Rustig, rustig! Adem in, adem uit...
Gaaf!!quote:Op zondag 6 december 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij zou ook hyperen met deze hoeveelheid lakken![]()
Voorproefje:
[ afbeelding ]
En er ligt ook nog een Cherryculturepakket (denk ik, die is nog niet open)
quote:Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaaf!!![]()
(ja, ik zou ook hyperen...)
Okay, dan deed ik het toch goed, maar dan krijg ik dus nog steeds dit te zien:quote:Op zondag 6 december 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
Inloggen op transdesign (onder track your order ofzo op de home pagina) dan helemaal naar onderen scrollen en op je track en trace code klikken. Je kunt ook naar je invoice gaan, je track en trace code kopiëren en invoeren op www.usps.com onder track and confirm
quote:Your item was accepted at 4:33 PM on November 24, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Detailed Results:
Acceptance, November 24, 2009, 4:33 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, November 24, 2009
hij staat in ieder geval niet bij de douane, ik begreep dat je dat dan ziet in die info.quote:Op zondag 6 december 2009 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, dan deed ik het toch goed, maar dan krijg ik dus nog steeds dit te zien:
[..]
Het gaat niet verder dan 24 november en inmiddels is het al 6 december..
Dan zou hij aankomende week binnen moeten komen.. Hij word alleen geupdate als hij bij de douane ligt, maar misschien heeft die van jou een beetje vertraging..quote:Op zondag 6 december 2009 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, dan deed ik het toch goed, maar dan krijg ik dus nog steeds dit te zien:
[..]
Het gaat niet verder dan 24 november en inmiddels is het al 6 december..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |