http://www.sintforum.nl/w(...)e:Televisieprogrammaquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
In welke series/films (die op DVD te krijgen zijn) speelt Bram nu mee? Ik zat gisteren Sinterklaas en het geheim van het Grote Boek te kijken en het is gewoon fout, zonder Bram als Sinterklaas. Mijn Amerikaan moest lachen toen ik zei dat het niet de echte Sinterklaas was
Waar,? waar? waar?????quote:Op zondag 28 november 2010 11:24 schreef Frey het volgende:
Bram zit in alle seizoenen van De Club, behalve in "de grote onbekende". Die was met Fred Butter, dus die hoefde ik niet.![]()
Seizoen 1 is helaas nooit op dvd uitgekomen. Dat was nog met Wegwijspiet in de hoofdrol.
Gelukkig heb ik daar een kopie van kunnen krijgen.
Check je inbox, ik heb je een PM gestuurdquote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ben ik ook wel geinteresseerd in!
Veel dank daarvoor!quote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Check je inbox, ik heb je een PM gestuurd
5 december. Is ook al in dit topic gemeld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:38 schreef Walter81 het volgende:
Weet iemand of en wanneer hij weer bij Paul de Leeuw komt?
Heb vandaag ergens gelezen dat BRam er over denkt om er mischien mee te stoppen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:24 schreef Loqi het volgende:
Bram![]()
![]()
meer kan ik er gewoon niet van zeggen
zeker, ik kan niet wachten tot zaterdagquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bram en Paul zorgt altijd voor geniale tv prima duo die twee.
Verstaan alle twee prima de kunst van leuke tv maken. met een mix van serieus zijn wanneer het moet en grappig zijn wanneer het moet. Stuur ze samen op toneel.
kan je het scannen en hier plaatsen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:40 schreef RobbieBoy het volgende:
oja, weet het wwwr. In veronica Magazine stond het, ook werd er iets geschreven over een of andere club die een handtekeningactie wil houden om Mart Smeets (Of al people) als Sinterklaas op te laten gaan, WTF???
Dat zegt-ie elk jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Heb vandaag ergens gelezen dat BRam er over denkt om er mischien mee te stoppen.
Jos Brink heeft in zijn boekje "Handboek voor hulpsinterklazen" geschreven dat een goede hulpsinterklaas ieder jaar zegt het volgend jaar niet meer te doen, om dan 11 maanden later zich weer volop gaat voorbereiden op de komende sinterklaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |