En je denkt, als ik 'm nou een goed gevoel geven over zichzelf dan slaapt hij vast beterquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel, je moet wél goed kunnen slapen vannacht natuurlijk!
Tis alleen echt heel jammer dat ze zo'n stijve hark is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind die dochter van Robert ten Brink goed!
En beeldig!
En aardig/lief!
Tering zeg, miste je me al?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Is oh-oh in d'r chipskast blijven zitten?
Ik heb ook zo een zilveren broekjequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, om mijn uitspraak over dat enge zilveren broekje even kracht bij te zetten.
Lief he, van mij?
Mijn haar is op zich wel glad... Dus echt ontwarrend is niet nodig denk ik - maar af en toe een dread als ik het raar heb gekamtquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Elvive Ontwarrende Verzorging PF!
Net op de reclame! ¤ 3,99
Ik hoop zo voor z'n vriendin dat hij een vlees-typje is, geen bloed-typjequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh en die man kan zn pik al niet kwijt in zn broek, een vrouw kan dat ding al helemaal nergens kwijt
Dat kan natuurlijk ook komen doordat zij zich nog niet zo zeker voelt op een podium als bv... ehm... Dewiquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis alleen echt heel jammer dat ze zo'n stijve hark is.
Als ze zo ergggggggggggg goed is, waarom heeft ze dan niet gewoon al een carrière als bv Hind?quote:Dewi is idd erg goed, echt ergggggg goed, en daardoor ook een beetje misplaatst, maar stiekem vind ik het wel leuk omdat ik toen bij Idols al hoopte dat zij zou winnen.
Maar ik zie dr niet echt in een groepje, als het nou om een solo artiest zou gaan dan zou ik het alweer een ander verhaal vinden.
Oh, falend inkoopbeleid!quote:Waarom is de chips al op?
En waarom heb ik geen fondant of marsepein?
![]()
Xander vind ik niks aan.
Die vat ik niequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor z'n vriendin dat hij een vlees-typje is, geen bloed-typje
Ik heb wel eens een interview gezien met hem, en daarom wil hij ook liever mannen zegt ie...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh en die man kan zn pik al niet kwijt in zn broek, een vrouw kan dat ding al helemaal nergens kwijt
Ja, ik zat me hier in mijn eentje op te winden over Popstarsquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tering zeg, miste je me al?
Ik had telefoon
Ja ik dacht al na het posten dat je met zo een vent wel anaal moet om m nog een beetje kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een interview gezien met hem, en daarom wil hij ook liever mannen zegt ie...
Mannen hebben nog minder plekquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een interview gezien met hem, en daarom wil hij ook liever mannen zegt ie...
Whut?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht al na het posten dat je met zo een vent wel anaal moet om m nog een beetje kwijt te kunnen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht al na het posten dat je met zo een vent wel anaal moet om m nog een beetje kwijt te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Gezien het tijdstip had ik dat maar even via PM gestuurd intussenquote:
En Ptwish ook!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ah Maurice houdt ook niet van Mandy dr stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |