Ah oke, ik heb er ook geen verstand van hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk het niet, zoals ik zei, de laatste keer griep is jaaaaren geleden, kan ik me niet eens herinneren. Maar ik ben wel gevoelig voor stress + slecht slapen altijd
(Allergie is overigens volgens mij juist een te hoge weerstand, overgevoeligheid voor stoffen, maar dat weet ik niet zeker. heeft er in ieder geval volgens mij weinig mee te maken)
Ze ziet er wel bééldig uit vanavond in dat paarse jurkjequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik weet welke je begint, die vind ik ook stom.
HET WORDT EEN AVOND OM NOOIT TE VERGETEN!
![]()
Oh fuck, ik hoorde van de week ( gisteren of vandaag ) die Paay zingen op de radio, dat was echt echt erg, die heeft echt GEEN enkel recht van spreken
Die heb ik al eens eerder gezienquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en er schijnt vanavond om RTL5 iets op tv te komen voor jou greys, na 11 uur meen ik
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik al eens eerder gezien
Wálgelijke jongen echt, met zilverkleurige broeken enzo zodat die enge slurf extra goed opvalt
Ik vond dat eerst ook, maar eigenlijk maakt dat toch niet uit? Als ze de beste is is ze de beste, toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat oneerlijk toch, dat die Dewi weer meedoet
Die heft al veel meer podiumervaring, daar kunnen die nog onzekere types toch niet tegenop?![]()
En dat gillen zal ook wel meevallen
Nee vind ik toch niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond dat eerst ook, maar eigenlijk maakt dat toch niet uit? Als ze de beste is is ze de beste, toch?
Ja, maar Dewi heeft natuurlijk nooit gewonnen en dus ook geen carriere gemaakt tot nu toe...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vind ik toch niet.
Want de kijkers vergelijken de deelnemers óók qua podium performance en ik vind het echt scheef dat zij daar (logischerwijs) veel meer zelfverzekerd staat dan de anderen die nog geen enkele ervaring met optreden hebben. Zij heeft al in musicals gestaan en al veel vaker voor publiek opgetreden (ook in zo'n show) en ik vind dit een show om NIEUWE talenten te ontdekken
Dan kan Jamai ook wel weer mee gaan doen.
Of Boris, omdat we al vrij lang niets meer van hem horen.
Zou lekker wezen
Ja dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
En dan die juryleden die helemaal met haar weglopen
Dat maakt die anderen gewoon nog meer onzeker.
Patricia vind haar geen kandidaat maar een artiest uit het buitenland
Dan zou je zeggen: dan hoef je ook niet aan zo'n programma mee te doen![]()
Sorry, dat lucht op.
Dat is dan haar eigen schuld, dat ze geen carrière gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar Dewi heeft natuurlijk nooit gewonnen en dus ook geen carriere gemaakt tot nu toe...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen schuld, dat ze geen carrière gemaakt heeft.
Serieus, wat jou betreft mag Jim Bakkum dus ook rustig weer meedoen?
Die heeft ook niet gewonnen... of Hind? Wat als Hind nou weer meedeed? Ook niet gewonnen.
Succesquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben creme brulee aan het maken. Hopelijk lukt het.
Ja, om mijn uitspraak over dat enge zilveren broekje even kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef MrSubtle het volgende:
en je dacht: "laat ik eens een plaatje posten, daar zit MrS vast op te wachten"
Je bent een engeltjequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, om mijn uitspraak over dat enge zilveren broekje even kracht bij te zetten.
Lief he, van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |