quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Liever oude mensen die rondhangen dan onbekende lowlife tards die niks zinnigs weten uit te kramen.
Hoe oud ben je zelf.?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef haggardmerle het volgende:
Te triest is dat al die 24 + lui die nog steeds in KLB komen. Ze vallen buiten de boot, hebben nog steeds geen echte relatie gehad, studeren tot hun 30ste en wonen nog bij papie en mammie. Wordt volwassen en doe wat met je leven.
klacht: oudjes die in klb rond hangen en denken dat ze nog jongeren/puber/tiener zijn.
ik denk dat je toch beter op je woordjes moet letten jongeheer - op deze manier zul je het niet ver brengen in de maatschappij...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef haggardmerle het volgende:
Zielige dretigers die op klb bij hangen proberen me te bashen? Hebbe jullie als eens sex gehad met iemand anders dan jezelf / vast niet
Bron?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
Het zijn juist de pubertjes die KLB verzieken. Van de ouderen vind je af en toe nog een pareltje van een topic.
QFTquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
Het zijn juist de pubertjes die KLB verzieken. Van de ouderen vind je af en toe nog een pareltje van een topic.
Kijk maar naar Lamon!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
Maar die mensen hebben tenminste al wel hun eerste schaamhaar gekregen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef haggardmerle het volgende:
Ah een samenkomst in dit topic van maatschappelijk gefaalfde mensen die nog maagd zijn en bij hun moederen
EN IK BEN ER TROTS OP!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef haggardmerle het volgende:
Ah een samenkomst in dit topic van maatschappelijk gefaalfde 24 plussers. mensen die nog maagd zijn en bij hun moeder wonen.
Naakt of met kleren aan?quote:
Wat heeft seks met maatschappelijk gefaaldheid te maken? Bill gates koopt 3x Nederland en die zat wss ook tot z'n 24e als maagd thuis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef haggardmerle het volgende:
Ah een samenkomst in dit topic van maatschappelijk gefaalfde 24 plussers. mensen die nog maagd zijn en bij hun moeder wonen.
Het zit diep he dat geen vrouw je wilquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wat heeft seks met maatschappelijk gefaaldheid te maken? Bill gates koopt 3x Nederland en die zat wss ook tot z'n 24e als maagd thuis.
Dus ga nu zelfs maar eens snel naar je moeke, want sesamstraat begint zometeen
Ik zelfs al mijn tweede!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben tenminste al wel hun eerste schaamhaar gekregen.
Sick mindquote:
in een lijstje op hun nachtkastje ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben tenminste al wel hun eerste schaamhaar gekregen.
Jou ook he, je kan vast en zeker niet wachten tot jij eindelijk ook 14+ bent!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Het zit diep he dat geen vrouw je wil![]()
Yvonne.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Van wie is deze kutkloon nou weer trouwens
Het zit diep he, dat niemand jouw vriendje op de speelplaats wilt zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Het zit diep he dat geen vrouw je wil![]()
Het straalt er ook gewoon van af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Van wie is deze kutkloon nou weer trouwens
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:18 schreef ProFlamer het volgende:
Ik ben 24++ (ja twee plusjes!)
Ben getrouwd, woon dus zelfstandig en neuk meer dan je zus! (en dat wil wat zeggen; de slet)
En ik vind KLB nog steeds leuk! Dus! Wat ga je eraan doen, bitch?
Sorry maar dit is gewoon te slecht. Niet eens grappig meer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef haggardmerle het volgende:
goed zo : nu al bezig met goede voornemens zei ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens een vriendin vinden en ontmaagdt worden.
beetje zielig van mijzelf dat ik hier op inga maar okequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens een vriendin vinden en ontmaagdt worden.
Dat zou zomaar eens kunnen jaquote:
Niet oordelen over dingen die je niet weetquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
beetje zielig van mijzelf dat ik hier op inga maar oke
Asjeblieft zeg, wie ben jij om te beweren dat ik nooit geneukt hebWaarschijnlijk weet jij neit eens hoe een vrouw er naakt uitziet
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:26 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Niet oordelen over dingen die je niet weetMss gaat ie wel iedere dag samen met zn mama in bad
Heb je die film nou al een keer gekeken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:47 schreef haggardmerle het volgende:
Nu gaan ze massaal naar mamie toe janken dat gepest worden.
waarom heb je een tiet als plaatje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:51 schreef griekjeee het volgende:
Heb ik even geluk, ik mag nog eventjes.
omdat ze nog eventjes magquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
waarom heb je een tiet als plaatje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |