Nee. Mega-kritiek op de PVV heeft ervoor gezorgd dat de partij ontzettend is gegroeid omdat veel mensen hem dan 'zielig' vinden.quote:
Geloof me, een kabinet Wilders gaat het geen jaar volhouden. Zie je het voor je? Gigantische rellen met honderdduizenden woedende Marokkanen en Turken? Dat gaan ze echt niet handhaven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:40 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mensen die hem niet serieus nemen. Dat probeerde de politiek een jaar lang maar bleekt in beetje in het nadeel te werken. Het is gewoon een feit dat een hoop mensen blijkbaar ontevreden zijn met de gang van zaken (waarsch. zijn ze te dom om de gang van zaken te begrijpen maar a la) en stemt vervolgens op Geert Wilders.
Een man die zoveel mensen representeert moet gewoon serieus genomen hoe omstreden het ook is.
Ik denk eerder dat het zo ver gekomen is vanwege het ontzettend grote falen van de huidige partijen. zelfde verhaal als in de VS eigenlijk. Bush faalde, Obama beloofde verrandering, Obama wint. CDA en PvdA falen, Geert beloofd verrandering, kans zit er vrij dik in dat Geert de volgende MP wordt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Nee. Mega-kritiek op de PVV heeft ervoor gezorgd dat de partij ontzettend is gegroeid omdat veel mensen hem dan 'zielig' vinden.
Tuurlijk wel, handhaving is geen probleem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Geloof me, een kabinet Wilders gaat het geen jaar volhouden. Zie je het voor je? Gigantische rellen met honderdduizenden woedende Marokkanen en Turken? Dat gaan ze echt niet handhaven.
Ah ja.. de angst-kaart...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Geloof me, een kabinet Wilders gaat het geen jaar volhouden. Zie je het voor je? Gigantische rellen met honderdduizenden woedende Marokkanen en Turken? Dat gaan ze echt niet handhaven.
Daar gaat het niet om. Ik geef ze ook weinig vertrouwen. Maar het is een feit dat een groot deel van de bevolking achter hem staat om dat deel vervolgens te negeren omdat zijn standpunten nogal omstreden is nogal in strijd met het idee achter democratie.Als het volk door hem vertegenwoordigt wilt worden c'est ca, in een democratische maatschappij dien je dat dan de accepteren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Of de telegraaf lezenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef Posdnous het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die SBS kijken.
Beloven de andere oppositiepartijen dan geen verandering? Jawel. De PVV gebruikt echter als enige partij populisme om hun doel te bereiken(de SP misschien ook lichtelijk).quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het zo ver gekomen is vanwege het ontzettend grote falen van de huidige partijen. zelfde verhaal als in de VS eigenlijk. Bush faalde, Obama beloofde verrandering, Obama wint. CDA en PvdA falen, Geert beloofd verrandering, kans zit er vrij dik in dat Geert de volgende MP wordt.
Die ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Of de telegraaf lezen
Dat kunnen ze niet maken. 70 jaar geleden misschien wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, handhaving is geen probleem.
"The only real power comes out of a long rifle'' - Joseph Stalin
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef Posdnous het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die SBS kijken.
Accepteren is wat anders dan Wilders continu opzettelijk bestoken. Elke week haalt hij wel een krantenkop.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik geef ze ook weinig vertrouwen. Maar het is een feit dat een groot deel van de bevolking achter hem staat om dat deel vervolgens te negeren omdat zijn standpunten nogal omstreden is nogal in strijd met het idee achter democratie.Als het volk door hem vertegenwoordigt wilt worden c'est ca, in een democratische maatschappij dien je dat dan de accepteren.
Hitler? Wilders?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Systematisch mensen in een hokje stoppen. Waar komt me dat bekend van voor?
Het verschil is dat hij ze in het juiste hokje stopt. Je moet ook niet proberen het ronde blokje door het vierkante gat te duwen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
En wat dan nog? En ookal wilt hij zijn doel bereiken door populisme? Het is anders, ja maar vanwege dat niet minder legitiem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Accepteren is wat anders dan Wilders continu opzettelijk bestoken. Elke week haalt hij wel een krantenkop.
Hoezo zwakke standpunten? Ik zie nog steeds geen reden waarom we nog meer aandacht aan Wilders zouden geven. Tot nu toe heeft het niets uitgehaald, het heeft zijn aanhang alleen maar groter en sterker gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En wat dan nog? En ookal wilt hij zijn doel bereiken door populisme? Het is anders, ja maar vanwege dat niet legitiem.
Je geeft wel erg zwakke argumenten voor je standpunt zeg. ''Hij is populist'' '' Iedere week krantenkoppen'' yadayada onderbouw je standpunt nou eens of open gewoon geen topic, forum vervuiling.
Wat een geweldige sociologische kennis! Of praat je gewoon anderen na? Laat mij eens concreet zien hoe dat dan werkt he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Hoezo zwakke standpunten? Ik zie nog steeds geen reden waarom we nog meer aandacht aan Wilders zouden geven. Tot nu toe heeft het niets uitgehaald, het heeft zijn aanhang alleen maar groter en sterker gemaakt.
Oh, dus omdat Wilders steeds sterker en groter wordt moeten de media hem maar negeren? Dat is precies tegenovergesteld aan de taak van de media: nieuws brengen. En aangezien Wilders in de peilingen nogal hoog staat is datgene wat hij roept te kwalificeren als nieuws, omdat zijn invloed wel eens groter zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Hoezo zwakke standpunten? Ik zie nog steeds geen reden waarom we nog meer aandacht aan Wilders zouden geven. Tot nu toe heeft het niets uitgehaald, het heeft zijn aanhang alleen maar groter en sterker gemaakt.
Ja, ik zie het nut ook niet van dit topic, veel mensen stemmen op Wilders, ik zou zeggen: deal ermee en jank niet. Stem dan op een andere partij. Een partij waar al die-volgens sommigen- domme SBS-kijkers en Telegraaflezers niet op stemmen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En wat dan nog? En ookal wilt hij zijn doel bereiken door populisme? Het is anders, ja maar vanwege dat niet legitiem.
Je geeft wel erg zwakke argumenten voor je standpunt zeg. ''Hij is populist'' '' Iedere week krantenkoppen'' yadayada onderbouw je standpunt nou eens of open gewoon geen topic, forum vervuiling.
moeten die mensen zelf weten. moeten we dan onze mond houden uit angst voor de domheid van kiezers?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:40 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Nee. Mega-kritiek op de PVV heeft ervoor gezorgd dat de partij ontzettend is gegroeid omdat veel mensen hem dan 'zielig' vinden.
De PVDA's punten 10 uur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:29 schreef Koekz het volgende:
De punten waar de pvv voor staat (te vinden op hun website)![]()
Dat is zeker goed voor 10 minuten lachen![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:34 schreef Koekz het volgende:
[..]
Daar stem ik dan gelukkig ook niet op
Een partij met een naam die begint met een P en eindigt op 2 V's is daar wel sterk in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja want nuance in en daadwerkelijk nadenken over een partijprogramma zijn om te lachen.quote:
Dat schijnen mensen maar niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef _The_General_ het volgende:
Hij zit in de kamer, heeft een partij en een achterban. Geen enkele reden dus om hem NIET serieus te nemen!
Want?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef Monidique het volgende:
Als je Geert Wilders serieus neemt, dan had je ook Adolf Hitler serieus moeten nemen. Het is het een en het ander, je kunt niet kiezen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef Monidique het volgende:
Als je Geert Wilders serieus neemt, dan had je ook Adolf Hitler serieus moeten nemen. Het is het een en het ander, je kunt niet kiezen.
Die miljoenen mensen die in UFO's geloven neem ik ook niet serieus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef _The_General_ het volgende:
Hij zit in de kamer, heeft een partij en een achterban. Geen enkele reden dus om hem NIET serieus te nemen!
Geloven miljoenen mensen in UFO's dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Die miljoenen mensen die in UFO's geloven neem ik ook niet serieus.
Wat _The_General aanhaalt is slechts een drogreden. 'Vele mensen... dus is het waar!'.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloven miljoenen mensen in UFO's dan?
gefeliciteerd!
Okee danquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat _The_General aanhaalt is slechts een drogreden. 'Vele mensen... dus is het waar!'.
Nee. Als vele mensen vinden dat mensen of hun boeken door moeten scheuren of anders het land uit moeten, dan ga ik die vele mensen uit lachen. Dan ga ik niet zeggen 'oh, jullie zijn met zoveel, jullie zullen dan wel een punt hebben ofzo'.
Nee.
Oh, en dankjewel voor je felicitaties.quote:
Ware het niet dat je ze uiteindelijk wel serieus moet nemen als ze via een kamerverkiezing een meerderheid in het parlement verwerven die vervolgens een wet aannemen waarin staat dat mensen hun boeken door moeten scheuren, op straffe van een forse boete of celstraf als je het niet doet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat _The_General aanhaalt is slechts een drogreden. 'Vele mensen... dus is het waar!'.
Nee. Als vele mensen vinden dat mensen of hun boeken door moeten scheuren of anders het land uit moeten, dan ga ik die vele mensen uit lachen. Dan ga ik niet zeggen 'oh, jullie zijn met zoveel, jullie zullen dan wel een punt hebben ofzo'.
Nee.
Ik zou er toch voor kiezen hem op zijn bek te laten gaan. Dan zijn we er maar vanaf.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:02 schreef scanman1 het volgende:
Wilders zal, vanwege zijn extreme meningen, altijd in de oppositie blijven. En misschien is dat aan de ane kant jammer (kijk maar hoe het de LPF verging toen ze even mee mochten doen), maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken dat het de hele wereld over gaat dat NL oa geregeerd wordt door een extreem rechtse partij als de PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |