Die voordeur is erg toepasselijk gedaan jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
No shit
meesten weten nieteens wat het betekent
Meer films kijken ipv hogan knows bestquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet tot je het mij had verteld
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meer films kijken ipv hogan knows best
Okay die danquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
fucked up beyond all reasonability
[ afbeelding ]
Foutquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
fucked up beyond all reasonability
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je gaat door voor de koelkast
niet neukuhquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout
[..]
nope
Ik wil de originele betekenis horen, niet een of andere verbastering die erna is gekomen
Fucked Up Beyond All Recognitionquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
nope
Ik wil de originele betekenis horen, niet een of andere verbastering die erna is gekomen
Het een sluit het andere niet uitquote:
Google is your best friendquote:
solly las er te snel overheenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout
[..]
nope
Snelle henkiequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
solly las er te snel overheen
nou ga je dus wel door voor de koelkastquote:
tjaquote:
geheim nummer aanvragenquote:
ff een inkoppertje.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff een inkoppertje.
dan moeten jullie maar een goed product leveren. dan heb je heul geen helpdesk nodig
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff een inkoppertje.
dan moeten jullie maar een goed product leveren. dan heb je heul geen helpdesk nodig
leg dat mijn bazen maar eens uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff een inkoppertje.
jij moet toch tot half 5quote:
nee tot kwart over vierquote:
overuren gemaaktquote:
sinterklaas kortingquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overuren gemaakt
of heb je nieuwe tijden ?
Failed UniBus Address Registerquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fout
[..]
nope
quote:
whehehequote:
flesquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Fleske gaat het serverpark downshutten menskessamen met de rest van de stroom op de afdeling
Over een half uurtje that is.
prima opgelostquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
@ GF: kwartier van mn pauze aan de dir. moeten wijden.
dus toen frans zei: dan ga je om half 2 een half uur pauze nemen (hij moest om 1 zelf weg) zei ik: ow maar dan vertrek ik gewoon wat eerder, is het ook ingehaald
vond ik ook, heb liever maar een kwartier pauze maar dat ik eerder naar huis kan als mn volledige pauzequote:
Have Funquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
als fles toch de boel uitzet [ afbeelding ]
ga ik ook inpakken
nu aftellenquote:
Koffie?quote:
Ja, houdoequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Fleske gaat het serverpark downshutten menskessamen met de rest van de stroom op de afdeling
Over een half uurtje that is.
Een kwartier met de dir.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
Hey fleske
@ MPG: jah, correct, u wint een eum euhm.. nja iets
@ GF: kwartier van mn pauze aan de dir. moeten wijden.
dus toen frans zei: dan ga je om half 2 een half uur pauze nemen (hij moest om 1 zelf weg) zei ik: ow maar dan vertrek ik gewoon wat eerder, is het ook ingehaald
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
als fles toch de boel uitzet [ afbeelding ]
ga ik ook inpakken
en wanneer mag jij gaan?quote:
dat had ik ook altijd ik nam alleen pauze als het moestquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vond ik ook, heb liever maar een kwartier pauze maar dat ik eerder naar huis kan als mn volledige pauze
ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |