Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
helaas, zit bij mn pa op de bank, kijken wat de Sint heeft gebrachtquote:
BAN!!!!quote:
quote:
quote:
Ik ook al niet, dus dat komt handig uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb vanavond geen tijd sorry LL, moet naar het ziekenhuis eens kijken hoelang ik nog last heb van mn pa
quote:
was het een typoquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe eerst dacht ik dat het een quote aanpassing van jou was, maar het was echt een typo
[..]
quote:Daar hoor ik mannen nou nooit over klagen
ik ga niet dood hoor, hij wellicht welquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook al niet, dus dat komt handig uit
Sterkte
hetquote:
Och, mijn moeder heeft het ook 4 maanden weten te redden, ondanks dat ze plat gespoten werd met slaapmiddel en morfinequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ga niet dood hoor, hij wellicht wel
zover is het bij mn pa nog niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het![]()
[..]
Och, mijn moeder heeft het ook 4 maanden weten te redden, ondanks dat ze plat gespoten werd met slaapmiddel en morfine
mag jezelf invullenquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zover is het bij mn pa nog niet.
moet je eerst de oude ff afraggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig
Oeh koffie is klaar
vraag me af wanneer ons nieuw apparaat komt
worst op?quote:
dies al lang kapotquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je eerst de oude ff afraggen
indahquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je eerst de oude ff afraggen
quote:
ook lekker van Frans hij ziet zeker graag dat jullie gewoon koffie zettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dies al lang kapot
alleen nieuwe kost te veel volgens de dir.
en toen de dir. zoiets had van: bestel maar vond Frans het weer te duur
goed ideequote:
ja jij hebt pech lolquote:
al uitgeslapenquote:
of hij moet trouwen met LLquote:
nuh heb ik altijd al gehadquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt dat nu omdat je in 't buitenland woont, die paar uurtjes slapen per dag?
dan mag ie nog niet aan een andere man zittenquote:
whahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan mag ie nog niet aan een andere man zitten
= dus pech hebben
He, wa? Gast, wtf?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan mag ie nog niet aan een andere man zitten
= dus pech hebben
jij hebt toch met JJdJ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wa? Gast, wtf?
Wat mot ik nou met een vent?
Stiekem droomt ie er zelf over.. merk je hetquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wa? Gast, wtf?
dat is nou het juiste antwoordquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wa? Gast, wtf?
Nee, ik mag niet met mijn medewerkers...quote:
Ik merk het jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekem droomt ie er zelf over.. merk je het
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nou het juiste antwoord
whehehequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef MPG het volgende:
Wat ik van de zomer trouwens in Parijs zag:
[ afbeelding ]
Oh dus als die geen crew meer is kan de relatie verderquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet met mijn medewerkers...
VETquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef MPG het volgende:
Wat ik van de zomer trouwens in Parijs zag:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh dus als die geen crew meer is kan de relatie verder
Altijd. Dat weet je toch.quote:
das mijn nick wheheheh >.<quote:
No shitquote:
ik ook niet tot je het mij had verteldquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
No shit
meesten weten nieteens wat het betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |