Welk vak?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!![]()
weekend![]()
![]()
![]()
hoi!![]()
mijn college was weer tof8 kantjes aantekeningen, wat inhoudt dat ik mijn essay zo goed als uit de aantekeningen kan halen
Wat een geweldig vak en een geweldige docente... zelfs met een enorme kater was het een plezier
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.quote:
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Stevennn het volgende:
bah, alweer zo'n n00b. das de zoveelste alik word er nu wel wat gek van hoor
Haha nee grapjequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.
Een vrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.
U wanna know more
Hij is zelf een newbie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.
Ah je bent voor me.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Haha nee grapje
Ik ben ook n00b in deze sc hoor![]()
![]()
Hai
Al bijna afgekickt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.
U wanna know more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |