oh ja, stond verdekt opgesteld...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jongetje is 25, staat in de OP
Das niet gezond inderdaad. Al kan ik me voorstellen dat je wel even overlegd of zegt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe 25 en dan aan je ouders moeten vragen of je ergens kan slapen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe 25 en dan aan je ouders moeten vragen of je ergens kan slapen.
Waarom gaat hij niet uit huis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef wiek14 het volgende:
Tja zo gaat het nou eenmaal,ook nooit eerder meegemaakt,maar leuk is het zeker niet!!
[..]
of misschien moet hij dit OOK wel van zijn moeder?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Re het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat hij denkt dat omdat hij zo onder de plak zit zijn vriendinnetje snel iets anders zal zoeken
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind een veilig thuis sms ook altijd wel fijn eigenlijk.![]()
Maar das dan ook wel genoeg
een verplichting is altijd moeten toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef wiek14 het volgende:
Ik ook,maar vind niet dat het een verplichting moet zijn![]()
[..]
Mjah zeggen kan opzich wel, maar je zou verwachten dat iemand van 25 zelf kan bepalen wat hij doet. Als hij op zichzelf zou wonen ga je ook niet constant naar je ouders bellen om te vertellen wat je gaat doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das niet gezond inderdaad. Al kan ik me voorstellen dat je wel even overlegd of zegt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef Hephaistos. het volgende:
25 jaar en dan om 00.00 uur thuis moeten zijn van papa en mama
Poging 3, waarom gaat hij niet het huis uit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef wiek14 het volgende:
ja errrrrrrruuuuuuug grappig,voor zo'n reactie kom ik hier dus niet, of denk je dat wij beiden het zo'n lachertje vinden?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef Pugg het volgende:
Dumpen die hap,
zulke lui hebben zelf veel te verbergen!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Poging 3, waarom gaat hij niet het huis uit?
Geen idee, blijkbaar vindt hij het niet zo'n probleem om te leven onder een overbezorgde moeder/vader. Misschien dat die jaloezie ook wat minder wordt als hij zelf eens wat zelfstandiger zou gaan leven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef wiek14 het volgende:
ja errrrrrrruuuuuuug grappig,voor zo'n reactie kom ik hier dus niet, of denk je dat wij beiden het zo'n lachertje vinden?![]()
[..]
Tja, dan had hij daar misschien iets eerder mee moeten beginnen. Maar goed, wat wil je hier verder aan doen? Je kunt zelf eens de waarheid aan zijn vertellen als hij het niet durft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef wiek14 het volgende:
Brief van woningburo is vandaag op de post gegaan![]()
alleen het jammere hieraan is dat dat hier allemaal niet zo snel gaat![]()
[..]
Wwaarom wil je hem niet kwijt dan? Wat is de echte reden dat je bij hem wil blijven? Omdat ie anders zo zielig is in zijn eentje of zo? zo bij zijn beschermende pappie en mammie? Dat voorspelt echt niet veel goed voor de toekomst hoor - iemand die zich nu op zo'n leeftijd nog zo laat beinvloeden heeft toch niet echt een ruggegraag (om het voorzichtig uit te drukken)...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef wiek14 het volgende:
dat is 't em nou net he, dat wil ik niet.wil em voor geen goud ter wereld kwijt!
[..]
Als je nog thuis woont kan ik me voorstellen dat je je ouders zegt of laat weten dat je die nacht niet thuiskomt. Niet omdat het moet misschien maar omdat het fatsoenlijk is zeg maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah zeggen kan opzich wel, maar je zou verwachten dat iemand van 25 zelf kan bepalen wat hij doet. Als hij op zichzelf zou wonen ga je ook niet constant naar je ouders bellen om te vertellen wat je gaat doen.
quote:
tja.. misschien wordt het in het voorjaar ook wel weer warmer of misschien wordt Wilders wel de volgende minister-presdent... als als als....quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar vindt hij het niet zo'n probleem om te leven onder een overbezorgde moeder/vader. Misschien dat die jaloezie ook wat minder wordt als hij zelf eens wat zelfstandiger zou gaan leven.
Even melden wat je gaat doen oké. Maar een avondklok klok krijgen is toch wel het andere uiterste.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je nog thuis woont kan ik me voorstellen dat je je ouders zegt of laat weten dat je die nacht niet thuiskomt. Niet omdat het moet misschien maar omdat het fatsoenlijk is zeg maar.
Een klok hebben op je 25e of moeten vragen of je bij je vriendin mag slapen is natuurlijk gestoord idd.
het is gewoon belachelijk dat hij om 12 uur thuis moet zijn, waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef wiek14 het volgende:
[..]
tja... toen ik 15 was moest ik ook om 24.00 uur thuis zijn / dus als ik om 00.30 uur thuis kwam was ik volgens ij gewoon 23.30 uur te vroeg...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Even melden wat je gaat doen oké. Maar een avondklok klok krijgen is toch wel het andere uiterste.
Nou hij vind dat wel een probleem, hij durft z'n mond gewoon niet open te doen! Daar heb ik het heus wel al over gehad met hem hoor! En dat weet ik wel zeker dat die jaloezie dan minder wordt! Maja hoe breng ik hem dat aan z'n verstand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar vindt hij het niet zo'n probleem om te leven onder een overbezorgde moeder/vader. Misschien dat die jaloezie ook wat minder wordt als hij zelf eens wat zelfstandiger zou gaan leven.
Laat ik het zo zeggen: waarschijnlijk is hij opgevoed met het idee dat het normaal is om het gedrag van geliefden zwaar te controleren. Als ie dat heeft overgenomen kan een verandering van omgeving best verschil maken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja.. misschien wordt het in het voorjaar ook wel weer warmer of misschien wordt Wilders wel de volgende minister-presdent... als als als....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:42 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Wwaarom wil je hem niet kwijt dan? Wat is de echte reden dat je bij hem wil blijven? Omdat ie anders zo zielig is in zijn eentje of zo? zo bij zijn beschermende pappie en mammie? Dat voorspelt echt niet veel goed voor de toekomst hoor - iemand die zich nu op zo'n leeftijd nog zo laat beinvloeden heeft toch niet echt een ruggegraag (om het voorzichtig uit te drukken)...
Niet. Dat lukt niet na zo'n tijd. Waarom praat je zelf niet eens met zijn ouders?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Nou hij vind dat wel een probleem, hij durft z'n mond gewoon niet open te doen! Daar heb ik het heus wel al over gehad met hem hoor! En dat weet ik wel zeker dat die jaloezie dan minder wordt! Maja hoe breng ik hem dat aan z'n verstand?
imho: je kunt een jongetje wel uit een beschermende omgeving halen maar je kunt de beschermende omgeving niet uit het jongetje halen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: waarschijnlijk is hij opgevoed met het idee dat het normaal is om het gedrag van geliefden zwaar te controleren. Als ie dat heeft overgenomen kan een verandering van omgeving best verschil maken.
Niet, eens een mietje altijd een mietje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Nou hij vind dat wel een probleem, hij durft z'n mond gewoon niet open te doen! Daar heb ik het heus wel al over gehad met hem hoor! En dat weet ik wel zeker dat die jaloezie dan minder wordt! Maja hoe breng ik hem dat aan z'n verstand?
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja... toen ik 15 was moest ik ook om 24.00 uur thuis zijn / dus als ik om 00.30 uur thuis kwam was ik volgens ij gewoon 23.30 uur te vroeg...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
het is gewoon belachelijk dat hij om 12 uur thuis moet zijn, waarom eigenlijk?
Ga eens met z'n 2en met die ouders praten dan, eens kijken of je het op kunt lossen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Waarom ? Dat is een héle goede vraag. Ik zou het niet weten, als ik daar ben en we zijn 5 minuten later niet beneden,staat er al iemand op de deur te kloppen...toen weer in slaap gevallen...Begon z'n vader van ja en je bent al 25 je kunt tog wel op de tijd letten enz.. waarop hij weer zegt : ja ik ben 25 ja, maar ik moet wel om 12 u thuis zijn, ben geen klein kind meer! waarop hij dan weer geen antwoord krijgt, snap je?
Nogmaals, is hij al zindelijk? Kom op hee! Wat een pussy is je vriend dan.. sorry hoor!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Waarom ? Dat is een héle goede vraag. Ik zou het niet weten, als ik daar ben en we zijn 5 minuten later niet beneden,staat er al iemand op de deur te kloppen...toen weer in slaap gevallen...Begon z'n vader van ja en je bent al 25 je kunt tog wel op de tijd letten enz.. waarop hij weer zegt : ja ik ben 25 ja, maar ik moet wel om 12 u thuis zijn, ben geen klein kind meer! waarop hij dan weer geen antwoord krijgt, snap je?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Snikch het volgende:
Ehm, lastige situatie. Mijn ouders zijn ook behoorlijk bemoeizuchtig dus ik ken het dat ik wel moet laten weten als ik ergens blijf slapen of iets dergelijks. En met dat soort ouders valt daar moeilijk mee over te praten hoor, lijkt inderdaad heel simpel maar die veranderen toch niet zomaar.
Met dat smsen e.d. is inderdaad een beetje bezorgdheid. Zou het zelf ook fijn vinden om even te horen dat me vriendin weer thuis is. Maar om er een verplichting van te maken is een beetje te ja. alhoewel het wel aan geet dat hij om je geeft en het is inderdaad eerder bezorgdheid als jaloezie als ik het zo hoor.
Maar snap dat het vervelend is, heb je er al eens met hem over gepraat? En dan niet zeggen van 'ik vindt het vervelend maar het maakt niet uit, komt wel goed', maar gewoon echt zeggen dat je het vervelend vindt. Want vaak komt het niet over omdat je het zachtjes wilt brengen maar dat betekend ook dat er niet aan gewerkt wordt.
Succes in ieder geval.
Wij wonen in Maastricht. En ja hij heeft vrienden ja, meestal gaan we samen naar vrienden van ons toe. Ook gaan we wel es uit ja, maar dan is 't meestal tot ongeveer 4 u 's nachts/'s morgens. En blijf of ik daar slapen of hij hier ligt er beetje aan, ik woon 't kortsbij t centrum.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef cYbErTiM het volgende:
Waar speelt dit alles zich trouwens af? Wonen jullie heel erg landelijk?
Heeft hij trouwens vrienden? Gaat hij wel is zelf uit (laat?)?
Heeft hij nog een reden dat hij zo lang thuis is blijft wonen? Is het dat zijn ouders een grote invloed op hem uitoefenen of durft hij niet weg te gaan ofzo? Bedoel, zeker in Maastricht moet je toch wel op kamers kunnen gaan oid.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Wij wonen in Maastricht. En ja hij heeft vrienden ja, meestal gaan we samen naar vrienden van ons toe. Ook gaan we wel es uit ja, maar dan is 't meestal tot ongeveer 4 u 's nachts/'s morgens. En blijf of ik daar slapen of hij hier ligt er beetje aan, ik woon 't kortsbij t centrum.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: waarschijnlijk is hij opgevoed met het idee dat het normaal is om het gedrag van geliefden zwaar te controleren. Als ie dat heeft overgenomen kan een verandering van omgeving best verschil maken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heeft hij nog een reden dat hij zo lang thuis is blijft wonen? Is het dat zijn ouders een grote invloed op hem uitoefenen of durft hij niet weg te gaan ofzo? Bedoel, zeker in Maastricht moet je toch wel op kamers kunnen gaan oid.
Ah ok, dit klinkt beterquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Wij wonen in Maastricht. En ja hij heeft vrienden ja, meestal gaan we samen naar vrienden van ons toe. Ook gaan we wel es uit ja, maar dan is 't meestal tot ongeveer 4 u 's nachts/'s morgens. En blijf of ik daar slapen of hij hier ligt er beetje aan, ik woon 't kortsbij t centrum.
nee de 12h regel geld vooral als we gewoon normaal zijn zijn als er niks speciaals te doen is ofzo.Ja gelukkig wel ja dat we in een stad wonen,ga ook nooit van z'n lang zal ze leven ergens anders heen! hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Ah ok, dit klinkt beterDus die 12h regel geldt niet altijd en jullie wonen in een 'stad' dus het is geen raar boeren gehucht waar niks te doen is en iedereen wereld vreemd is.
maar die vrienden van hem, wonen die ook nog allemaal bij hun ouders?
Jij hoeft ook niet op kamers, maar die vriend van je had toch al lang weg moeten zijn. 400/500 euro voor je vrijheid lijkt mij toch wel een aardige deal. Anders al veel eerder inschrijven zodat hij nu al lang en breed aan de beurt was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Het zijn allebei de redens wel denk ik tog. En nou zeg jij wel zeker in Maastricht moet je toch wel op kamers kunnen gaan, ja maar ik ga geen 500 euro betalen voor een kamertje van 14m, dus dan wordt het inschrijven en min 2 jaar wachten. Ben ondertussen wel aan 't kijken voor iets particuliers.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij zitten de mods van R&P achter dit soort topics.Om de boel een beetje levendig te houden.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Even een Fok! tip tussendoor: Probeer je reactie onder de tekst die je quote te zetten.
En die vrienden zeggen ook nooit van 'hey wordt het niet is tijd?'. Want hij heeft dan toch gewoon een voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:07 schreef wiek14 het volgende:
[..]
nee de 12h regel geld vooral als we gewoon normaal zijn zijn als er niks speciaals te doen is ofzo.Ja gelukkig wel ja dat we in een stad wonen,ga ook nooit van z'n lang zal ze leven ergens anders heen! hahaAlthans, niet meer
![]()
Die vrienden van hem, nee meeste wonen al opzichzelf, voor zover ik weet maar 1tje niet, maar dat is omdat hij op wereldreis is geweest.
nee oké maar daarom zeg ik: iets particuliers, maar geen minie kamertjequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet op kamers, maar die vriend van je had toch al lang weg moeten zijn. 400/500 euro voor je vrijheid lijkt mij toch wel een aardige deal. Anders al veel eerder inschrijven zodat hij nu al lang en breed aan de beurt was.
Jij moet sowieso niet met zijn ouders gaan praten nee, daar zul je het allene maa rerger mee maken waarschijnlijk omdat ze dat best eens persoonlijk op zouden kunnen vatten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Nou tenminste 1tje die het een beetje begrijpt. Ik heb het er wel met hem over gehad ja en hij zei dat ie er aan ging werken, wat wel redelijk gaat tot nu toe.Alleen als dat al allemaal goed komt. Wil ik hem als nog kunnen zien wanneer wij dat willen en niet wanneer zijn ouders dat willen, kan ik wel met hun gaan praten,maar ben bang dat ik het dan voor mezelf ga verpesten daar thuis en dan heb ik er dalijk nog minder aan.
vrienden? die zeggen het continu! Hij zei laatst wel tegen z'n moeder van ja ooit ga ik tog wel uit huis en toen zei z'n moeder: goh zou je het menen? (grappige opmerking dan ook) Maar zei is 't probleem ook niet zo en heeft ook al gezegt dat hij zich anders opnieuw moet inschrijven. Afgelopen weekend met zn vieren na duitsland geweest en toen kwam het gesprek ook al zo'n beetje na boven en toen zei z'n vader: Ja, als Kelly straks ook weer werkt,kunnen jullie het beste meteen kijken voor een koophuis. Waar we beiden wel van met onze mond open stonden zeg maar hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
En die vrienden zeggen ook nooit van 'hey wordt het niet is tijd?'. Want hij heeft dan toch gewoon een voorbeeld.
En ze moeder (of vader) heeft het er ook nooit over met hem? Dat het misschien wel is tijd wordtEn dat ze'm wel helpen (met huis kopen bijv. of zoeken naar iets)?
Nee ik denk ook dat het alleen maar averechts werkt als ik met z'n ouders ga praten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Snikch het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet met zijn ouders gaan praten nee, daar zul je het allene maa rerger mee maken waarschijnlijk omdat ze dat best eens persoonlijk op zouden kunnen vatten.
Die bezorgdheid van zijn pa uit daar kun je ook weinig aan doen ben ik bang. Ook wanneer hij uit huis zou gaan zal die pa waarschijnlijk nog wel vaak bellen hoe het is en langs willen komen o.i.d. Maar goed, een avondklok kan hij dan niet meer geven. Denk dat het op 25 jarige leeftijd gewoon hoog tijd wordt dat hij eens op zichzelf gaat, al is het maar een kamer in dezelfde stad ja.
Maar dat zal de bezorgdheid van je vriend naar jou toe nog niet veranderen natuurlijk. Alhowel, wanneer hij wat meer vrijheid krijgt (van zijn ouders) zal hij misschien jou ook meer vrijheid kunnen gunnen. Want hij is nu zelf zo beschermd dat hij waarschijnlijk ook zo beschermend is naar jou toe omdat hij om je geeft en in zijn situatie wordt dat d.m.v. beschermen getoond.
Mijn huidige advies (tot er nieuwe posts komen met nieuwe informatie waarschijnlijk): probeer je vriend uit huis te krijgen, ik weet niet hoe hij hier zelf tegenaan kijkt? Want het was al eerder gezegd ja maar zit in college dus lees niet alle posts even goed
. Maar wat ik al zei, geeft hem ook meer vrijheid wat zich ook positief naar jou toe kan uiten.
Verder zul je met je vriend moeten praten dat je af en toe wat meer je eigen ding wilt doen zonder verantwoording naar hem af te hoeven leggen. Maar breng dit voorzichtig want voor hem wordt die bescherming geassocieerd met het geven om jou. Dus het zal waarschijnlijk een gevoelig onderwerp zijn, ook voor hem, want hij vindt het vast ook niet leuk dat hij zo beschermd en beschermend is.
Nou dit klinkt toch allemaal wel normaal dan.. hij is waarschijnlijk gewoon een beetje passief aangelegd..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef wiek14 het volgende:
[..]
vrienden? die zeggen het continu! Hij zei laatst wel tegen z'n moeder van ja ooit ga ik tog wel uit huis en toen zei z'n moeder: goh zou je het menen? (grappige opmerking dan ook) Maar zei is 't probleem ook niet zo en heeft ook al gezegt dat hij zich anders opnieuw moet inschrijven. Afgelopen weekend met zn vieren na duitsland geweest en toen kwam het gesprek ook al zo'n beetje na boven en toen zei z'n vader: Ja, als Kelly straks ook weer werkt,kunnen jullie het beste meteen kijken voor een koophuis. Waar we beiden wel van met onze mond open stonden zeg maar haha
't klinkt ook vrij normaal, maar ik ben het gewoon niet gewent zo. 'K heb altijd volle vrijheid gekregen van mijn moeder uit dan, dus voor mij is dit raar en als ik het was geweest en mijn moeder zegt 12h thuis zijn dan zeg ik ja daaaag k ben 18 , ben om 1 u of 2 u of whatever thuis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Nou dit klinkt toch allemaal wel normaal dan.. hij is waarschijnlijk gewoon een beetje passief aangelegd..
Wat je moet doen is toch wat meer druk erop zetten, dan veranderd er misschien wat in ze gedrag.
Ik zou het niet meteen loeihard gaan spelen als "Als je nu niet veranderd maak ik het uit" maar wel wat meer aangeven dat hij 'meer ze best moet doen' dat er meer is in het leven en hij wat 'avontuurlijker' moet worden.
Als je dan aangeeft dat jij dat woest aantrekkelijk vindt als hij zoiets doet, heeft hij misschien wat motivatie.
Het moet tenslotte uit hemzelf komen, maar een zetje kan hij wel gebruiken zo te horen.
Dat vind ik dus onzin. Zoals TS de ouders beschrijft valt het allemaal best mee, maar doet haar vriendje gewoon geen échte pogingen om zich los te maken van het juk van de ouders. Hij lijkt ook het beschermende gedrag van de ouders te hebben overgenomen, en dit past hij dus weer op zijn vriendinnetje toe.quote:Ehm, lastige situatie. Mijn ouders zijn ook behoorlijk bemoeizuchtig dus ik ken het dat ik wel moet laten weten als ik ergens blijf slapen of iets dergelijks. En met dat soort ouders valt daar moeilijk mee over te praten hoor, lijkt inderdaad heel simpel maar die veranderen toch niet zomaar.
Als je bij je ouders thuis woont dan gelden hun regels.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef wiek14 het volgende:
[..]
't klinkt ook vrij normaal, maar ik ben het gewoon niet gewent zo. 'K heb altijd volle vrijheid gekregen van mijn moeder uit dan, dus voor mij is dit raar en als ik het was geweest en mijn moeder zegt 12h thuis zijn dan zeg ik ja daaaag k ben 18 , ben om 1 u of 2 u of whatever thuis.
Ik zal het er ook zeker vaker met hem over hebben, dat hij bezorgt is oké ,zelfs wel lief, maar 'k ben meer een soort van obsessie voor hem.
Ditquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
Kerel is 25, woont bij z'n ouders, en moet nog aan mamma vragen of 'ie bij z'n meisje mag slapen.
Sorry, aangezien 1de lading niet dekt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dit...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef VeerEli het volgende:
Nou hier zakt mijn broek echt vanaf![]()
25 jaar, en nog TOESTEMMING vragen aan pappie en mammie om naar zn vriendinnetje te gaan en de regel krijgen om 00.00 uur thuis te zijn?
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor maar dat is écht te gestoord voor woorden. En wat een slappe zak als hij al die dingen pikt. Het is sowieso al vaag dat hij op zijn 25e nog thuis woont, maar het is nog veel vager dat hij als een mak lammetje al die regels pikt. Mijn ouders moesten het lef eens hebben om op me 25e (of 24e, 23e, 22e, whatever) te zeggen dat ik 00.00 thuis moest zijn![]()
Ik zou proberen je vriend écht een flinke harde trap onder zijn reet te geven wat dit betreft TS..want dit is (in mijn ogen tenminste) echt niet gezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |