quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Poging 3, waarom gaat hij niet het huis uit?
Geen idee, blijkbaar vindt hij het niet zo'n probleem om te leven onder een overbezorgde moeder/vader. Misschien dat die jaloezie ook wat minder wordt als hij zelf eens wat zelfstandiger zou gaan leven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef wiek14 het volgende:
ja errrrrrrruuuuuuug grappig,voor zo'n reactie kom ik hier dus niet, of denk je dat wij beiden het zo'n lachertje vinden?![]()
[..]
Tja, dan had hij daar misschien iets eerder mee moeten beginnen. Maar goed, wat wil je hier verder aan doen? Je kunt zelf eens de waarheid aan zijn vertellen als hij het niet durft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef wiek14 het volgende:
Brief van woningburo is vandaag op de post gegaan![]()
alleen het jammere hieraan is dat dat hier allemaal niet zo snel gaat![]()
[..]
Wwaarom wil je hem niet kwijt dan? Wat is de echte reden dat je bij hem wil blijven? Omdat ie anders zo zielig is in zijn eentje of zo? zo bij zijn beschermende pappie en mammie? Dat voorspelt echt niet veel goed voor de toekomst hoor - iemand die zich nu op zo'n leeftijd nog zo laat beinvloeden heeft toch niet echt een ruggegraag (om het voorzichtig uit te drukken)...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef wiek14 het volgende:
dat is 't em nou net he, dat wil ik niet.wil em voor geen goud ter wereld kwijt!
[..]
Als je nog thuis woont kan ik me voorstellen dat je je ouders zegt of laat weten dat je die nacht niet thuiskomt. Niet omdat het moet misschien maar omdat het fatsoenlijk is zeg maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah zeggen kan opzich wel, maar je zou verwachten dat iemand van 25 zelf kan bepalen wat hij doet. Als hij op zichzelf zou wonen ga je ook niet constant naar je ouders bellen om te vertellen wat je gaat doen.
quote:
tja.. misschien wordt het in het voorjaar ook wel weer warmer of misschien wordt Wilders wel de volgende minister-presdent... als als als....quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar vindt hij het niet zo'n probleem om te leven onder een overbezorgde moeder/vader. Misschien dat die jaloezie ook wat minder wordt als hij zelf eens wat zelfstandiger zou gaan leven.
Even melden wat je gaat doen oké. Maar een avondklok klok krijgen is toch wel het andere uiterste.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je nog thuis woont kan ik me voorstellen dat je je ouders zegt of laat weten dat je die nacht niet thuiskomt. Niet omdat het moet misschien maar omdat het fatsoenlijk is zeg maar.
Een klok hebben op je 25e of moeten vragen of je bij je vriendin mag slapen is natuurlijk gestoord idd.
het is gewoon belachelijk dat hij om 12 uur thuis moet zijn, waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef wiek14 het volgende:
ja errrrrrrruuuuuuug grappig,voor zo'n reactie kom ik hier dus niet, of denk je dat wij beiden het zo'n lachertje vinden?![]()
[..]
tja... toen ik 15 was moest ik ook om 24.00 uur thuis zijn / dus als ik om 00.30 uur thuis kwam was ik volgens ij gewoon 23.30 uur te vroeg...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Even melden wat je gaat doen oké. Maar een avondklok klok krijgen is toch wel het andere uiterste.
Nou hij vind dat wel een probleem, hij durft z'n mond gewoon niet open te doen! Daar heb ik het heus wel al over gehad met hem hoor! En dat weet ik wel zeker dat die jaloezie dan minder wordt! Maja hoe breng ik hem dat aan z'n verstand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar vindt hij het niet zo'n probleem om te leven onder een overbezorgde moeder/vader. Misschien dat die jaloezie ook wat minder wordt als hij zelf eens wat zelfstandiger zou gaan leven.
Laat ik het zo zeggen: waarschijnlijk is hij opgevoed met het idee dat het normaal is om het gedrag van geliefden zwaar te controleren. Als ie dat heeft overgenomen kan een verandering van omgeving best verschil maken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja.. misschien wordt het in het voorjaar ook wel weer warmer of misschien wordt Wilders wel de volgende minister-presdent... als als als....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:42 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Wwaarom wil je hem niet kwijt dan? Wat is de echte reden dat je bij hem wil blijven? Omdat ie anders zo zielig is in zijn eentje of zo? zo bij zijn beschermende pappie en mammie? Dat voorspelt echt niet veel goed voor de toekomst hoor - iemand die zich nu op zo'n leeftijd nog zo laat beinvloeden heeft toch niet echt een ruggegraag (om het voorzichtig uit te drukken)...
Niet. Dat lukt niet na zo'n tijd. Waarom praat je zelf niet eens met zijn ouders?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Nou hij vind dat wel een probleem, hij durft z'n mond gewoon niet open te doen! Daar heb ik het heus wel al over gehad met hem hoor! En dat weet ik wel zeker dat die jaloezie dan minder wordt! Maja hoe breng ik hem dat aan z'n verstand?
imho: je kunt een jongetje wel uit een beschermende omgeving halen maar je kunt de beschermende omgeving niet uit het jongetje halen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: waarschijnlijk is hij opgevoed met het idee dat het normaal is om het gedrag van geliefden zwaar te controleren. Als ie dat heeft overgenomen kan een verandering van omgeving best verschil maken.
Niet, eens een mietje altijd een mietje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Nou hij vind dat wel een probleem, hij durft z'n mond gewoon niet open te doen! Daar heb ik het heus wel al over gehad met hem hoor! En dat weet ik wel zeker dat die jaloezie dan minder wordt! Maja hoe breng ik hem dat aan z'n verstand?
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja... toen ik 15 was moest ik ook om 24.00 uur thuis zijn / dus als ik om 00.30 uur thuis kwam was ik volgens ij gewoon 23.30 uur te vroeg...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
het is gewoon belachelijk dat hij om 12 uur thuis moet zijn, waarom eigenlijk?
Ga eens met z'n 2en met die ouders praten dan, eens kijken of je het op kunt lossen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Waarom ? Dat is een héle goede vraag. Ik zou het niet weten, als ik daar ben en we zijn 5 minuten later niet beneden,staat er al iemand op de deur te kloppen...toen weer in slaap gevallen...Begon z'n vader van ja en je bent al 25 je kunt tog wel op de tijd letten enz.. waarop hij weer zegt : ja ik ben 25 ja, maar ik moet wel om 12 u thuis zijn, ben geen klein kind meer! waarop hij dan weer geen antwoord krijgt, snap je?
Nogmaals, is hij al zindelijk? Kom op hee! Wat een pussy is je vriend dan.. sorry hoor!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef wiek14 het volgende:
[..]
Waarom ? Dat is een héle goede vraag. Ik zou het niet weten, als ik daar ben en we zijn 5 minuten later niet beneden,staat er al iemand op de deur te kloppen...toen weer in slaap gevallen...Begon z'n vader van ja en je bent al 25 je kunt tog wel op de tijd letten enz.. waarop hij weer zegt : ja ik ben 25 ja, maar ik moet wel om 12 u thuis zijn, ben geen klein kind meer! waarop hij dan weer geen antwoord krijgt, snap je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |