Hallo,
Ik zit met een GROOT probleem, Na mijn mening is mijn vriend jaloers tot over zijn oren en te gelijker tijd bang. Wanneer ik naar vrienden toe wil gaan als hij werken is en ik niet(wonen niet samen) wil hij het liefst dat ik hem een smsje stuur als ik vertrek,daar aankom,weer vertrek naar huis & thuiskom.
Ook heeft hij b.v liever niet dat ik mijn raam 's nachts open laat staan, bang dat er iemand binnen komt? Allemaal van dat soort kleine dingetjes. Het geeft een beetje een verstikkend gevoel aan een kant en dan vooral met het weggaan, aan de andere kant zit er iets van bezorgdheid aan.Zelf heeft hij niet alle vrijheid thuis,die ik in principe wel krijg van mijn moeder.Zo moet hij bijvoorbeeld doordeweeks om 00:00 u thuis zijn en in het weekend,ook zijn we maar 4 dagen in de week samen,omdat zijn ouders dat zo willen. Ook met slapen moet hij eerst vragen,zelfs als hij hier wil slapen!!Heb hem al vaker duidelijk proberen dat hij zijn mond eens moet gaan opentrekken thuis,hij is tenslotte 25.Maar na mijn mening durft hij dit niet.Ondertussen ben ik er de dupe van.Wat moet ik doen???wat kan ik doen??? Hoop dat jullie er een goed antwoord voor hebben.
Groetjes