oh ja, stond verdekt opgesteld...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jongetje is 25, staat in de OP
Das niet gezond inderdaad. Al kan ik me voorstellen dat je wel even overlegd of zegt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe 25 en dan aan je ouders moeten vragen of je ergens kan slapen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe 25 en dan aan je ouders moeten vragen of je ergens kan slapen.
Waarom gaat hij niet uit huis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef wiek14 het volgende:
Tja zo gaat het nou eenmaal,ook nooit eerder meegemaakt,maar leuk is het zeker niet!!
[..]
of misschien moet hij dit OOK wel van zijn moeder?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Re het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat hij denkt dat omdat hij zo onder de plak zit zijn vriendinnetje snel iets anders zal zoeken
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind een veilig thuis sms ook altijd wel fijn eigenlijk.![]()
Maar das dan ook wel genoeg
een verplichting is altijd moeten toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef wiek14 het volgende:
Ik ook,maar vind niet dat het een verplichting moet zijn![]()
[..]
Mjah zeggen kan opzich wel, maar je zou verwachten dat iemand van 25 zelf kan bepalen wat hij doet. Als hij op zichzelf zou wonen ga je ook niet constant naar je ouders bellen om te vertellen wat je gaat doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das niet gezond inderdaad. Al kan ik me voorstellen dat je wel even overlegd of zegt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef Hephaistos. het volgende:
25 jaar en dan om 00.00 uur thuis moeten zijn van papa en mama
Poging 3, waarom gaat hij niet het huis uit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef wiek14 het volgende:
ja errrrrrrruuuuuuug grappig,voor zo'n reactie kom ik hier dus niet, of denk je dat wij beiden het zo'n lachertje vinden?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef Pugg het volgende:
Dumpen die hap,
zulke lui hebben zelf veel te verbergen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |