quote:
Dat is het eigenlijk ja. Je hebt ons allemaal door.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:43 schreef Zapper het volgende:
Jullie durven het gewoon niet toe te geven!
Respect voor jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:46 schreef Herpert het volgende:
Dat is het eigenlijk ja. Je hebt ons allemaal door.
Had jij ons niet wat beloofdquote:
Gaat een saaie boel worden dan hier...quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat is pas deel 1 van de "grote zuivering".
Alleen omdat 'ie je vriendin gedaan heeft?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef genakt het volgende:
hopelijk blijft hij ook weg
icooneerder kk nerd
Als je met saai, infantiele bagger-vrij, bedoelt, dan wel jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gaat een saaie boel worden dan hier...
DAAR MOET JE NIET MEE SPOTTEN VEEL VAN MIJN KAMERADEN ZIJN VERMOORD TIJDENS DE GROTE ZUIVERING.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat is pas deel 1 van de "grote zuivering".
win-winquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
DAAR MOET JE NIET MEE SPOTTEN VEEL VAN MIJN KAMERADEN ZIJN VERMOORD TIJDENS DE GROTE ZUIVERING.
Mensen die schelden met de grote zuiveringquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
DAAR MOET JE NIET MEE SPOTTEN VEEL VAN MIJN KAMERADEN ZIJN VERMOORD TIJDENS DE GROTE ZUIVERING.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:53 schreef Zapper het volgende:
Mag het weer een beetje serieus hier ja?!
quote:
Ja jij bent gewoon bang voor concurrentie, mega-baggeraarquote:
Kunnen de pieten hem beter meenemen in hun zak en op de terugweg naar spanje even anaal laten vernederen door 20 inch pietquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Zapper het volgende:
Ik vind Pakjesavond wel een geschikte avond om Paul en de Fok!-community te trakteren op zijn terugkeer!
Staf van Sinterklaas inbegrepen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Kunnen de pieten hem beter meenemen in hun zak en op de terugweg naar spanje even anaal laten vernederen door 20 inch piet
je bent ajax supporter?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Die zijn dan al te druk met jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef genakt het volgende:
Kunnen de pieten hem beter meenemen in hun zak en op de terugweg naar spanje even anaal laten vernederen door 20 inch piet
neen.quote:
Giel Beelen sowiesoquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Paultjuh blijft maar lekker weg, wat een kut user is dat zeg gatverdamme.
Altijd maar dat stomme gelul over Giel Beelen enzo, hij zou een perm ban moeten krijgen
Iedere gek z'n gebrek.quote:
Wat dan.quote:
Nudy pics.quote:
Quote me maar dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |