quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingie!![]()
![]()
Hoest met jou en met baloeloe?
De Joe Kee was leuk, verslag van mijn hotelkamer avontuur is hier te vinden.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
*Mental image van Greys die een stom dansje doet.
Oeh, vertel!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Ow darn Greys. Ik heb van je gedromd vannacht. Indirect over jou.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, vertel!![]()
is het bouquet-boekjes-materiaal???
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wat versta jij onder stom dansje eigenlijk? Zoiets?
quote:
ow nou.... ik was om de een of andere reden die mij vaag bleef in een ruimte met Mr. Greys.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Nok!Vertel eens?
Of kom ik er genadeloos slecht vanaf in je droom?
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow nou.... ik was om de een of andere reden die mij vaag bleef in een ruimte met Mr. Greys.
Die wist dat ik Greys kende van Fok! Hij deed zijn uiterste best om me te negeren en zo min mogelijk te zeggen, afgezien van wat chaggo gebrom, omdat hij, zonder dat ik ook maar iets had gezegd, wel wist dat ik wel iets wist van wat er speelde
Ik dacht nog: goh, ik dacht dat je veel langer was. En ook nog: goh, je lijkt op een chaggo versie van Roel van der Velde (die kleine met dat leuke hoofd)
Gelukkig wel realistisch danquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee
Van Velzen bedoel jeNou dat zal hij leuk vinden dat ie daarop lijkt!
(Hij is overigens 2 meter, maar in jouw gedachten/gevoel zal hij natuurlijk figuurlijk 'kleiner' zijn door wat je weet. Zal dat het niet zijn?)
Ik heb trouwens over Senesta gedroomdIk weet niet meer waar het over ging, weet alleen nog flarden. Ze heette in het echt in elk geval ook Senesta en ze had donker lang haar in twee staarten
En ze kwam ergens lekkere hapjes voor brengen, maar ik weet nog dat ik dacht 'Huh, rauwe champignons in plakjes, kan je dat zo wel eten?'. Echt te bizar
En Paris Hilton kwam ook in de droom voor
Had je ook plots trek in augurken en slagroom?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Oh even even iets heel anders... ik had gisteravond in bed ineens gruwelijke trek in nacho's met kaas.
Terwijl ik die nog nooit gegeten heb
Dus nu wil ik dat voor vanavond maken en ik las dat het een kwestie is van nacho's in een ovenschaal kwakken met een zakje geraspte kaas er over en wat gebakken stukjes kip enzo... maar verbranden die nacho's dan niet?Kan iemand me uitleggen hoe je zoiets het beste maakt/doet?
[ afbeelding ]
Oh leuk, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Eliesjeeeeeeeeeeeee, ik heb DTH gebeld maar ze nam niet op en dus ingesproken en ik heb er ook meteen maar een mail achteraan gegooid of we zaterdagmiddag 9 januari welkom zijn!
Ik hoorde gister een verhaal van kinderen die echt 20+ cadeautjes kregen waarna een van de kinderen echt weigerde om nog een cadeautje uit te pakken. Da's toch wel heel erg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef Nonneke het volgende:
Zo de Sint-pakjes zijn bijna allemaal ingepakt en bestikkert met namen, ik kan niet wachten op die stierlijk-verwende gezichtjes morgenavond![]()
![]()
Siiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je knecht
da's gewoon triestquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoorde gister een verhaal van kinderen die echt 20+ cadeautjes kregen waarna een van de kinderen echt weigerde om nog een cadeautje uit te pakken. Da's toch wel heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |