Ja nu net gehad. Ging superquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Heb je je presentatie al gehad? Hoe ging het?
Goed gedaan! Feli!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nu net gehad. Ging superiedereen blij, ik ook... handtekening erop en het archief in... huppa!
Topquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nu net gehad. Ging superiedereen blij, ik ook... handtekening erop en het archief in... huppa!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ingquote:Op vrijdag 4 december 2009 @ 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Hoe was het in de Joe Kee?
En leg es uit hoe je in de verkeerde hotelkamer belandde
MBquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ing
Baloe-update?
En hoe was de film dames? Ik ga er misschien zondag heen!
Oh, en Placebo was heel tof
Ingie!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Hoe was het in de Joe Kee?
En leg es uit hoe je in de verkeerde hotelkamer belandde
Hier is nog niemand geweest en ik zit ongedouched in mijn ochtendjas en moet vanmiddag nog weg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb net een pakjesmeneer gemist. Ik was weggedoezeld op de bank, en voor dat ik de deur opende was ie alweer weg ook.
Maandag een nieuwe kans.
Prima!quote:Op vrijdag 4 december 2009 @ 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MB![]()
Placebo![]()
Nu ff geen baloe-update, ga ik dit weekend wel ff voor zitten.
Dat hebben er al meer gezegd.quote:
Kee!quote:Baloe-update volgt nog...kee kee?
Ik moest weer lachen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
verslag van mijn hotelkamer avontuur is hier te vinden.
Ze hebben niet gehuild!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef Ynske het volgende:
Ja dames hoe was de film gister? genoeg gehad aan 1 doos tissues?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Deels
Ik heb er dus niet om moeten huilen en ik denk dat de film bij mij (en Maes) anders binnen kwam dan bij het gros van de (huilende) kijkers. Ik vond Barry Atsma echt bril-jant acteren - veel beter dan Carice eerlijk gezegd - en die was ook veel geloofwaardiger als personage.
Het 'probleem' bij mij echter was dat ik eigenlijk wel een flinke sympathie voor die Stijn kon opbrengen en steeds als ik bijna dacht 'mweh, klootzak' dan deed hij weer iets waardoor ik er van overtuigd werd dat ie heel veel van zijn vrouw hield.
Kortom, niet gehuild, wel een *wapper*momentje bij het afscheid, maar de tranenstortvloed die ik verwachtte bleef uit. We stonden later buiten giechelend op de parkeerplaats een dansje te doen onder de noemer "Hm, hij viel dan wel tegen, maar we horen er in elk geval bijjjjjjjjjj, we kunnen er over meepraten"
Zeg...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
Dit vond ik van de film:
(overigens wil dat absoluut niet zeggen dat je dus maar niet moet gaan, want ik ben al met al wél blij dat ik hem gezien heb en ik heb me geen minuut verveeld, het was voor mij alleen niet de emotionele rollercoaster die ik verwacht had stiekem).
[..]
*Mental image van Greys die een stom dansje doet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
Dit vond ik van de film:
(overigens wil dat absoluut niet zeggen dat je dus maar niet moet gaan, want ik ben al met al wél blij dat ik hem gezien heb en ik heb me geen minuut verveeld, het was voor mij alleen niet de emotionele rollercoaster die ik verwacht had stiekem).
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |