SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje moeite doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Laat dat nou net de makkelijkst bereikbare plek zijn.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik scheer met mijn snijtanden.
Stel je niet aan, wat is er mis met haar op je rug hebben?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:39 schreef trovey het volgende:
Mannen die hun oksel scheren, normale hoeveelheid borsthaar is ook prima maar geen haar op de rug a.u.b.
Ik trim of knip het bij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:33 schreef Ringo het volgende:
Je bent toch geen wijf, gvd. Ik vind dat zo erg. Echte mannen hebben zelfs haar op hun tanden.
Vanwaar dit topic Ringo?
Wel, ik werd dus net wakker uit een droom waarin ik vastgebonden werd door een kale blote nicht met een scheermes, die dingen met me van plan was.![]()
Klacht: nachtmerries
Elke vrijgezel moet dan standaard zijn vloer bedekken met dubbelzijdig ducktape en er ieder morgen plat op gaan liggen. En dan wachten tot er iemand langskomt zeker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een beetje moeite doen...wij hebben meer werk dan jullie en doen dat ook.....
Er is verschil tussen haar en HAAR, mannen die er uit zien alsof ze permanent een bontjas aanhebben....quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wat is er mis met haar op je rug hebben?
Is een ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 02:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Elke vrijgezel moet dan standaard zijn vloer bedekken met dubbelzijdig ducktape en er ieder morgen plat op gaan liggen. En dan wachten tot er iemand langskomt zeker.
Tegen vrouwen zeg ik tenminste eerlijk "hip hor, zo'n lipsnor"quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Er is verschil tussen haar en HAAR, mannen die er uit zien alsof ze permanent een bontjas aanhebben....
Heb ik gelukkig geen last van....blond dus dat is me bespaard, donkerharige vrouwen hebben het een stuk slechterquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen vrouwen zeg ik tenminste eerlijk "hip hor, zo'n lipsnor"
Ben jij blonT?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig geen last van....blond dus dat is me bespaard, donkerharige vrouwen hebben het een stuk slechter
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:56 schreef Ringo het volgende:
[..]Met zo'n zeikerig schaartje zeker? Dat is pas
gay.
Nee, niet eens met een zeikerig schaartje..quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:56 schreef Ringo het volgende:
[..]Met zo'n zeikerig schaartje zeker? Dat is pas
gay.
Helemaal, voor zover het er nog isquote:
Niks, een vriend van me heeft dat ook best erg. Hij was er altijd heel onzeker over, maar uiteindelijk heeft hij er geen vrouw minder om geneuktquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Liever niet, als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Komkom, Ringo, ben jij nou een man van de eenentwintigste eeuw?
Ik hou het al bij uit mezelf, maar anders had ik het ook wel voor haar gedaan hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
Welke vent zou het doen als zn vriendin erom vraagt?
Je zal vast wel eens tussen de oksels van manlief liggen, dan merk je het wel denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
Nog een vraag: waarom kijken jullie onder de oksels van mannen?
Mij valt het nooit op omdat ik er gewoon niet op let
hmm nog nooit opgevallen dat het irritant is ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef Herpert het volgende:
[..]
Je zal vast wel eens tussen de oksels van manlief liggen, dan merk je het wel denk ik.
Idd!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik had een vriend (let op de had) die zich dat aandeed omdat zn vriendin dat wilde
elk wijf dat vies is van haar eigen vent moet zich laten nakijken
Juist, als het toch niet stinkt...quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:21 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Idd!![]()
![]()
![]()
Iedereen moet dat toch lekker zelf weten!
als ik op een man, ga ik eerst niet ff z'n haargroei checken hoor!
Beetje haar is juisten
, zolang t maar verzorgd is he!
Das dan weer de grootste onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:16 schreef LePoo het volgende:
Stinkt ook een stuk minder als je gaan sporten en gaat lopen zweten.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist, als het toch niet stinkt...
Gelukkig heeft ieder een eigen meningquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das dan weer de grootste onzin natuurlijk.!!!
Maar dat was geen mening.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:00 schreef LePoo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ieder een eigen mening
dat is tenminste nog nuttig, zodat je niet ongewenst ligt te flossenquote:
Bijknippen is metro, vieze stink emoquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bijknippen is dat ook gay ?
Daar heeft niemand behoefte aan boswachter, niemand.quote:Ik heb namelijk vrij weinig behoefte aan bossen haren onder de armen tot aan mijn knieen.
iddquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Laat dat nou net de makkelijkst bereikbare plek zijn.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:16 schreef LePoo het volgende:
Stinkt ook een stuk minder als je gaan sporten en gaat lopen zweten.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef queenlin het volgende:
OMG
ik vind het nasty als mannen hun opksels niet scheren..
het is totaal niet sexy ofzo hoor..
die viese haren die naar beneden hangen..
vooral lekker met zweten....
bah
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef woads het volgende:
Ik heb haar
-op mijn dikke teen
-op mijn hoofd
-op mijn borst
-op mijn buik
-op mijn kin
-op mijn armen
-onder mijn oksels
-op mijn benen
-boven mijn ogen
-in mijn neus
-onder mijn neus
-op mijn leuter
-op mijn balzak
-in mijn bilnaad
-beetje op mijn rug
nog nooit was dat een probleem bij mijn partners
Ik heb zojuist een foto van je gevonden. Ondanks dat ik tegen het posten van userfotos ben, wil ik het bij deze toch even doen:quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef woads het volgende:
Ik heb haar
-op mijn dikke teen
-op mijn hoofd
-op mijn borst
-op mijn buik
-op mijn kin
-op mijn armen
-onder mijn oksels
-op mijn benen
-boven mijn ogen
-in mijn neus
-onder mijn neus
-op mijn leuter
-op mijn balzak
-in mijn bilnaad
-beetje op mijn rug
Mannen die onderdanig zijn aan de vrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:47 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ben je gay als je je oksels scheert omdat je weet dat vrouwen dat beter vinden? Of moet je je rug recht houden en zeggen 'ik bepaal gvd zelf wel wat ik doe', terwijl het over zoiets futiel als okselhaar gaat? Mijn keuze is snel gemaakt kan ik je zeggen.
Beste vriend, een vrouw houdt haar man het liefst aan de halsband. Steek jij je hoofd alvast door het gat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:47 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ben je gay als je je oksels scheert omdat je weet dat vrouwen dat beter vinden? Of moet je je rug recht houden en zeggen 'ik bepaal gvd zelf wel wat ik doe', terwijl het over zoiets futiel als okselhaar gaat? Mijn keuze is snel gemaakt kan ik je zeggen.
Dus je bent onderdanig als je je oksels scheert omdat je weet dat vrouwen dat beter vindenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mannen die onderdanig zijn aan de vrouw
Als ze aan je vraagt of je je even wil bukken voor die reuze negerdildo die ze je in je reet wil duwen.... buk jij zeker ook gelijk he ?
Ja, want met het scheren van mijn oksels ben ik het hondje van de vrouw geworden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Beste vriend, een vrouw houdt haar man het liefst aan de halsband. Steek jij je hoofd alvast door het gat?
Jij smeert zeker ook allemaal crêmepjes op je bakkes 'omdat de vrouwen dat beter vinden'?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dus je bent onderdanig als je je oksels scheert omdat je weet dat vrouwen dat beter vinden? Je hebt gelijk, je kunt beter aan die 2 cm haar onder je oksel vasthouden om een echte man te zijn
[..]
Ja, want met het scheren van mijn oksels ben ik het hondje van de vrouw geworden.Ik wist niet andere mannen zich zo vasthielden aan het plukje haar onder hun oksels als synoniem voor hun onafhankelijkheid. Maar hilarisch vind ik het wel.
Natuurlijk, want als je geen bos haar onder je oksels wilt hebben ben je ontzettend ijdel en gebruik je crèmes. Zonder het ene het andere nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef Tederheidsmachine het volgende:
[..]
Jij smeert zeker ook allemaal crêmepjes op je bakkes 'omdat de vrouwen dat beter vinden'?![]()
(Psst. De cosmeticaindustrie/scheermesindustrie laat mannen in reclames denken dat vrouwen dat tof vinden omdat *roffel* ze daar geld mee verdienen)
Er zit ook een limiet aan hoelang je haren daar worden hoor, het is geen hoofdhaar ofzo. Ik scheer het niet, ga het ook nooit doen, is echt niet nodig bij mijquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef queenlin het volgende:
OMG
ik vind het nasty als mannen hun opksels niet scheren..
het is totaal niet sexy ofzo hoor..
die viese haren die naar beneden hangen..
vooral lekker met zweten....
bah
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bijknippen is dat ook gay ?
Ik heb namelijk vrij weinig behoefte aan bossen haren onder de armen tot aan mijn knieen.
Dikke teen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef woads het volgende:
Ik heb haar
-op mijn dikke teen
-op mijn hoofd
-op mijn borst
-op mijn buik
-op mijn kin
-op mijn armen
-onder mijn oksels
-op mijn benen
-boven mijn ogen
-in mijn neus
-onder mijn neus
-op mijn leuter
-op mijn balzak
-in mijn bilnaad
-beetje op mijn rug
nog nooit was dat een probleem bij mijn partners
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef Seam het volgende:
oksels scheren vind ik te ver gaan. Als je daar echt een oerwoud hebt, begrijp ik het echter wel als je het enigszins kort houd.
Dat is frappant.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:22 schreef Inktfles het volgende:
Ik erger mij echt dood aan die mensen die helemaal walgen van lichaamsbeharing
Ik vroeg me net ook al af waarom ze jouw post hadden verwijderd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is frappant.
Ik kan mezelf soms lichtelijk irriteren aan, als ik et van een objectieve kant bekijk, misschien iets minder hygiënisch "alternatievelingen"
Zo goed modjes ?
Haterssssquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af waarom ze jouw post hadden verwijderd.
Ze zijn zelf denk ik harige, onhygiënische alto's.
Niet iedereen die scheren belachelijk vindt is een oermens hoor.quote:
Lol, dat zie je toch zo aan die beharingquote:
idd maar oksels mogen wel geschoren zijn hoor gatverdamme moet er niet aan denken zon bos haar onder een arm die om je heen geslagen wordquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een beetje moeite doen...wij hebben meer werk dan jullie en doen dat ook.....
Juist ja, jij hebt ook zojuist je post geloofwaardigheid verloren.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Kerels die zich niet scheren en zo een lelijk pakje van NELLE onder hun oksel houden en zo alleen kamermeisjes aantrekken.. Nee dan ben je lekker.... Scheren is gewoon mooier, schoner, hygienscher etc.
Bedenk me trouwens net dat Yolanthe ook een kampmeisje is .... shit.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Juist ja, jij hebt ook zojuist je post geloofwaardigheid verloren.
Ik heb overigens een scheiding in mijn okselhaar. Ene helft staat naar boven geplakt tegen mijn pols, de andere helft naar onder geplakt tegen mijn heup.
nee, maar met kraaltjes is dat ook goed?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Ensaf het volgende:
Nog mensen die het vlechten?
Ik wil het je best doenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef Ringo het volgende:
Ik zou het nog wel eens willen permanenten maar dat is zo prijzig.
Ik heb er motiefjes ingemaaktquote:
ik heb het zo geknipt, dat ik er harp op kan spelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er motiefjes ingemaakt
Hoe weetjij dat ik eerst een matje hadquote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat matje wat je eerst had, onder je oksels hebt geplakt.
Savonds als ik niet kan slapen dan ga ik altijd even een stukje breien met mn okselhaarquote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er motiefjes ingemaakt
Ik ben nu al 3 maanden bezig om onder mijn ene arm AF te krijgen en bij de andere CAquote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoe weetjij dat ik eerst een matje had?
Wel een subtiele hoor![]()
![]()
[..]
Savonds als ik niet kan slapen dan ga ik altijd even een stukje breien met mn okselhaar
Omdat je foto al een aantal keer voorbij is gekomen in de KLB, Doh!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoe weetjij dat ik eerst een matje had?
Wel een subtiele hoor![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Omdat je foto al een aantal keer voorbij is gekomen in de KLB, Doh!
Dat zou trouwens wel echt baas zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nu al 3 maanden bezig om onder mijn ene arm AF te krijgen en bij de andere CA
Nog ffies en het is zover
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Dit is nieuw voor mij.
Ben je niet in de war met funky homo sapien?
Ja toch je bedoeld die kerel met dat plakplaatje op zn armquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef Pinterman het volgende:
Mannen die denken dat het scheren van de oksels normaal is, of hygienisch, of aantrekkelijk, en dat vervolgens hier proberen te komen bewijzen. Zo jammer. Ranzige metro's.
Het is ons godgegeven recht om haar te groeien op ELKE denkbare plaats.
Daarnaast, als je na dagelijks wassen + deodorant nog steeds stinkt, dan stink je gewoon sowieso en dan gaat een beetje scheren je ook niet helpen. Dan ben je gewoon vies. Bah.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef Mirel het volgende:
En toch scheert TS zijn oksels als hij van de zomer weer het strand bezoekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |