quote:Op woensdag 9 december 2009 08:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Juist ja, jij hebt ook zojuist je post geloofwaardigheid verloren.
Ik heb overigens een scheiding in mijn okselhaar. Ene helft staat naar boven geplakt tegen mijn pols, de andere helft naar onder geplakt tegen mijn heup.
nee, maar met kraaltjes is dat ook goed?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Ensaf het volgende:
Nog mensen die het vlechten?
Ik wil het je best doenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef Ringo het volgende:
Ik zou het nog wel eens willen permanenten maar dat is zo prijzig.
Ik heb er motiefjes ingemaaktquote:
ik heb het zo geknipt, dat ik er harp op kan spelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er motiefjes ingemaakt
Hoe weetjij dat ik eerst een matje hadquote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat matje wat je eerst had, onder je oksels hebt geplakt.
Savonds als ik niet kan slapen dan ga ik altijd even een stukje breien met mn okselhaarquote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er motiefjes ingemaakt
Ik ben nu al 3 maanden bezig om onder mijn ene arm AF te krijgen en bij de andere CAquote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoe weetjij dat ik eerst een matje had?
Wel een subtiele hoor![]()
![]()
[..]
Savonds als ik niet kan slapen dan ga ik altijd even een stukje breien met mn okselhaar
Omdat je foto al een aantal keer voorbij is gekomen in de KLB, Doh!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoe weetjij dat ik eerst een matje had?
Wel een subtiele hoor![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Omdat je foto al een aantal keer voorbij is gekomen in de KLB, Doh!
Dat zou trouwens wel echt baas zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nu al 3 maanden bezig om onder mijn ene arm AF te krijgen en bij de andere CA
Nog ffies en het is zover
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Dit is nieuw voor mij.
Ben je niet in de war met funky homo sapien?
Ja toch je bedoeld die kerel met dat plakplaatje op zn armquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef Pinterman het volgende:
Mannen die denken dat het scheren van de oksels normaal is, of hygienisch, of aantrekkelijk, en dat vervolgens hier proberen te komen bewijzen. Zo jammer. Ranzige metro's.
Het is ons godgegeven recht om haar te groeien op ELKE denkbare plaats.
Daarnaast, als je na dagelijks wassen + deodorant nog steeds stinkt, dan stink je gewoon sowieso en dan gaat een beetje scheren je ook niet helpen. Dan ben je gewoon vies. Bah.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef Mirel het volgende:
En toch scheert TS zijn oksels als hij van de zomer weer het strand bezoekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |