Er zit ook een limiet aan hoelang je haren daar worden hoor, het is geen hoofdhaar ofzo. Ik scheer het niet, ga het ook nooit doen, is echt niet nodig bij mijquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef queenlin het volgende:
OMG
ik vind het nasty als mannen hun opksels niet scheren..
het is totaal niet sexy ofzo hoor..
die viese haren die naar beneden hangen..
vooral lekker met zweten....
bah
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bijknippen is dat ook gay ?
Ik heb namelijk vrij weinig behoefte aan bossen haren onder de armen tot aan mijn knieen.
Dikke teen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef woads het volgende:
Ik heb haar
-op mijn dikke teen
-op mijn hoofd
-op mijn borst
-op mijn buik
-op mijn kin
-op mijn armen
-onder mijn oksels
-op mijn benen
-boven mijn ogen
-in mijn neus
-onder mijn neus
-op mijn leuter
-op mijn balzak
-in mijn bilnaad
-beetje op mijn rug
nog nooit was dat een probleem bij mijn partners
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wat is er mis met haar op je rug hebben?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef Seam het volgende:
oksels scheren vind ik te ver gaan. Als je daar echt een oerwoud hebt, begrijp ik het echter wel als je het enigszins kort houd.
Dat is frappant.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:22 schreef Inktfles het volgende:
Ik erger mij echt dood aan die mensen die helemaal walgen van lichaamsbeharing
Ik vroeg me net ook al af waarom ze jouw post hadden verwijderd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is frappant.
Ik kan mezelf soms lichtelijk irriteren aan, als ik et van een objectieve kant bekijk, misschien iets minder hygiënisch "alternatievelingen"
Zo goed modjes ?
Haterssssquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af waarom ze jouw post hadden verwijderd.
Ze zijn zelf denk ik harige, onhygiënische alto's.
Niet iedereen die scheren belachelijk vindt is een oermens hoor.quote:
Lol, dat zie je toch zo aan die beharingquote:
idd maar oksels mogen wel geschoren zijn hoor gatverdamme moet er niet aan denken zon bos haar onder een arm die om je heen geslagen wordquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een beetje moeite doen...wij hebben meer werk dan jullie en doen dat ook.....
Juist ja, jij hebt ook zojuist je post geloofwaardigheid verloren.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Kerels die zich niet scheren en zo een lelijk pakje van NELLE onder hun oksel houden en zo alleen kamermeisjes aantrekken.. Nee dan ben je lekker.... Scheren is gewoon mooier, schoner, hygienscher etc.
Bedenk me trouwens net dat Yolanthe ook een kampmeisje is .... shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |