Sinterklaassnoepgoed op 5 december al weg uit de schappenquote:Op zondag 6 december 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las "Knudde Welness"(Echt.)
Waar zijn die leuke Sinterklaasheaders? Is Sinterklaas alweer afgelopen?Ik mis Beugelpiet
Gelukkig ga jij zelden naar concerten.quote:Op zondag 6 december 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik drink eigenlijk bijna alleen nog maar alcohol als ik naar een concert ga.
Ja, ze kunnen niet snel genoeg plaats maken voor het volgende commerciële festijnquote:Op zondag 6 december 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
Sinterklaassnoepgoed op 5 december al weg uit de schappen
En dan komen de oliebollen en die lusten jullie nietquote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen niet snel genoeg plaats maken voor het volgende commerciële festijn
Maar kerstkransjes zijn ook lekkâh
Ik heb voor dat jaar nog 1 concert staan, De Staat.quote:
Wie zijn jullie?quote:Op zondag 6 december 2009 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan komen de oliebollen en die lusten jullie niet
Dat is het lekkerst, maar ik eet de oliebol ook op.quote:Op zondag 6 december 2009 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
WA en jij. Jullie likken alleen de poedersuker van de bollen.
Wickedangel legt gewoon de bol terug op de schaal, denk ik.quote:Op zondag 6 december 2009 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het lekkerst, maar ik eet de oliebol ook op.
quote:Op zondag 6 december 2009 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
WA en jij. Jullie likken alleen de poedersuker van de bollen.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 6 december 2009 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel legt gewoon de bol terug op de schaal, denk ik.
Gadver!quote:Op zondag 6 december 2009 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel legt gewoon de bol terug op de schaal, denk ik.
Ah, ik weet wat ik ga bakken met kerst. Appelflappen!quote:Op zondag 6 december 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Met oudjaar wil ik best een bol met héél véél poedersuiker eten. Een appelflap gaat er ook nog wel in. Maar dan houdt het een beetje op.
Kun je er eentje per mail sturen?quote:Op zondag 6 december 2009 01:29 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik weet wat ik ga bakken met kerst. Appelflappen!
Is het niet veel makkelijker om pannenkoeken met appel te bakken. Komt bijna op hetzelfde neer.quote:Op zondag 6 december 2009 01:29 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik weet wat ik ga bakken met kerst. Appelflappen!
Dat zou ik wel kunnen doen. Wat is je adres?quote:
Die mislukken makkelijker. Pannenkoek aan mijn vork. Stukjes appel in de pan.quote:Op zondag 6 december 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het niet veel makkelijker om pannenkoeken met appel te bakken. Komt bijna op hetzelfde neer.
De eerste mislukt altijd, dat hoort erbijquote:Op zondag 6 december 2009 01:45 schreef wyccie het volgende:
Die mislukken makkelijker. Pannenkoek aan mijn vork. Stukjes appel in de pan.
FOK!weg 75quote:Op zondag 6 december 2009 01:45 schreef wyccie het volgende:
Dat zou ik wel kunnen doen. Wat is je adres?
De laatste keer dat ik naturel pannenkoeken maakte was de eerste de mooiste.quote:Op zondag 6 december 2009 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste mislukt altijd, dat hoort erbij
quote:Op zondag 6 december 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
FOK!weg 75
5489 WA FOK!dorp
FOK!lland.
Niet de uitroeptekens vergeten, anders komt het niet aan.
MAAR! ZO! HEET! HET! HIER!quote:Op zondag 6 december 2009 01:53 schreef wyccie het volgende:
Ik schrijf Fok nooit met een uitroepteken, vind ik zo overdreven.
Dat komt omdat je met een vork in de pan zit.quote:Op zondag 6 december 2009 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naturel pannenkoeken maakte was de eerste de mooiste.
Neehee. Geen krassen in mijn pan.quote:Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat komt omdat je met een vork in de pan zit.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 01:45 schreef wyccie het volgende:
Die mislukken makkelijker. Pannenkoek aan mijn vork. Stukjes appel in de pan.
Hoe kan een pannenkoek nou mislukken door toedoen van de vork als je 'm al met je spatel uit de pan gehaald hebt?quote:Op zondag 6 december 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Tegen de tijd dat ik met een vork in mijn pannenkoek prik, heb ik al wel de pannenkoek met een spatel uit de pan gehaald en op een bord gelegd. De stukjes appel blijven hierbij dan in de pan achter.
Dat zei ze niet, dat is wat jij eruit begreep.quote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kan een pannenkoek nou mislukken door toedoen van de vork als je 'm al met je spatel uit de pan gehaald hebt?
Precies!quote:Op zondag 6 december 2009 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zei ze niet, dat is wat jij eruit begreep.
Ga jij eens gauw terug naar je echte vrienden in SBTquote:Op zondag 6 december 2009 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zei ze niet, dat is wat jij eruit begreep.
Houd jij eens op met dat gestalk.quote:Op zondag 6 december 2009 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga jij eens gauw terug naar je echte vrienden in SBT
Fantastisch idd. Iedereen wedde weer vol op die mafketel van een Hari maar Semmy toonde toch dat ie nog steeds een gigant is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Net de beelden gezien. Briljante overwinning met drie knock downs. Die foot kick was het mooiste. Hoewel zijn eerste knok down vol op het gezicht was.
Sterkte, Diaan en Peacemanquote:Op zondag 6 december 2009 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het griepvirus heeft in huize Peace toegeslagenIk loop al ruim 2 dagen te snotteren en te niezen en Peace is vannacht er 5x uit geweest ivm overgeven, diarree e.d. Hij blijft vandaag maar de hele dag in bed. HOpelijk kan hij er vanmiddag nog eventjes uit om bij Sinterklaas te zijn.
Wat een timing.
quote:
Dankjewel!!quote:Heel veel beterschap, vooral Peace heeft het nu wel erg zwaar.
Leuke foto's. Lennon had het ook aardig naar z'n zin en de Pieten waren dol op 'm.quote:Op maandag 7 december 2009 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[
Gisterenmiddag was toch heel erg gezellig en ook nog wel redelijk goed gegaan. Peace is er ook nog wel bij geweest. Nu zijn we echter allebei in ieder geval nog een dagje thuis...
Bij dezequote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef Gellius het volgende:
Was Mariko Peters al geraden, eigenlijk?
Een MMA'er uit de Strikeforcecompetitie die is overgestapt naar K-1.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een K1-vechter in een oranje judopak?
Ik ken alleen Bonjaski en Sem Schilt. Die laatste is zometeen te gast bij Holland Sport.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een MMA'er uit de Strikeforcecompetitie die is overgestapt naar K-1.
Deze heeft een hele bekakte Engelse voornaam.quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken alleen Bonjaski en Sem Schilt. Die laatste is zometeen te gast bij Holland Sport.
Veel bekakter.......quote:
Nee, dat klopt. Hij is niet de Lumberjack idd. Maar Demolition Man.quote:Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Aerts ken ik ook nog. Die heb ik zelfs wel eens ontmoet en kan dus zeggen dat dat niet de man op de foto is.
Ik ook maar dat houdt mijn onlineactiviteit niet tegen.....quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zit naar Holland Sport te kijken.
Tong is al wat ouder.quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar dat houdt mijn onlineactiviteit niet tegen.....
Dat is waar. En hij heeft misschien ook geen laptop.quote:
Verdorie, dat wilde ik nou net zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Alistair Overeem
Moet je eerder online komen!quote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdorie, dat wilde ik nou net zeggen.
Nee ik weet niet......te veel vechtsporten gedaan.quote:Op maandag 7 december 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dingen te doen, jeweettog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |