Bij dezequote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef Gellius het volgende:
Was Mariko Peters al geraden, eigenlijk?
Een MMA'er uit de Strikeforcecompetitie die is overgestapt naar K-1.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een K1-vechter in een oranje judopak?
Ik ken alleen Bonjaski en Sem Schilt. Die laatste is zometeen te gast bij Holland Sport.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een MMA'er uit de Strikeforcecompetitie die is overgestapt naar K-1.
Deze heeft een hele bekakte Engelse voornaam.quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken alleen Bonjaski en Sem Schilt. Die laatste is zometeen te gast bij Holland Sport.
Veel bekakter.......quote:
Nee, dat klopt. Hij is niet de Lumberjack idd. Maar Demolition Man.quote:Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Aerts ken ik ook nog. Die heb ik zelfs wel eens ontmoet en kan dus zeggen dat dat niet de man op de foto is.
Ik ook maar dat houdt mijn onlineactiviteit niet tegen.....quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zit naar Holland Sport te kijken.
Tong is al wat ouder.quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar dat houdt mijn onlineactiviteit niet tegen.....
Dat is waar. En hij heeft misschien ook geen laptop.quote:
Verdorie, dat wilde ik nou net zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Alistair Overeem
Moet je eerder online komen!quote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdorie, dat wilde ik nou net zeggen.
Nee ik weet niet......te veel vechtsporten gedaan.quote:Op maandag 7 december 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dingen te doen, jeweettog.
Thuis werken is ook niet alles. Je mist toch het directe contact met je collega'squote:Op dinsdag 8 december 2009 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt beter een dagje thuis aan het werk zijn, dan ziek thuis... is echt niets aan.
Geweldig hoe Lennon kijkt op die laatste fotoquote:Hier ook nog wat fotootjes:
Ow nog wat fotootjes met sinterklaas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef brother52 het volgende:
vanavond moet ik op tijd richting Groningen voor Living Colour![]()
quote:
Freakquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
en zaterdag ga ik ze zien in Purmerend
quote:
Een tijdje geleden speelde George Clinton ook in Purmerend. Ik ben er niet heen geweest omdat ik me niet kon voorstellen dat het beter zou zijn dan het concert in Paradiso een paar maanden eerder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ach, Living Colour is één van de weinige bands die je niet vaak genoeg kunt zien.
En het is zaterdag voor de anderen wel gemakkelijk, kan ik steeds bier gaan halen.
Elk optreden is weer anders en Living Colour wil nog wel eens een paar andere nummers in de set gooien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een tijdje geleden speelde George Clinton ook in Purmerend. Ik ben er niet heen geweest omdat ik me niet kon voorstellen dat het beter zou zijn dan het concert in Paradiso een paar maanden eerder.
ook leukquote:Morgenavond met pos naar Julian Marley
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan dus niet naar Paul McCartney morgenavond...![]()
![]()
Heb jij een geheime verhouding met peaceman?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Sjeminee zeg dat ik heel de familie Hippie zou aansteken met mijn griepje......
Niet dat ik weet. Maar via de mail kan je ook virussen oplopen toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij een geheime verhouding met peaceman?
Dankzij de vitamines in mijn Apple heb ik daartegen voldoende weerstandquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar via de mail kan je ook virussen oplopen toch?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dankzij de vitamines in mijn Apple heb ik daartegen voldoende weerstand
Nee, stressvolle dag gehad... De baas kwam op bezoek......quote:
De zanger van Living Colour had een rol in Platoon.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ach, Living Colour is één van de weinige bands die je niet vaak genoeg kunt zien.
En het is zaterdag voor de anderen wel gemakkelijk, kan ik steeds bier gaan halen.
Ik ben meer een Lennon fan maar McCartney is steeds meeer gaan rocken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan dus niet naar Paul McCartney morgenavond...![]()
![]()
B52 veel plezier vanavond!!
Whehehe!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |