Gelukkig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
In zn gezicht is zo goed als alles weg... hij heeft nog wel wat plekjes op zn benen en billen, maar dat is op zich ook wel logisch.
Tof. Nog even en hij rent door de kamer heen achter de katten aan.quote:Meneer heeft ontdekt dat ie kan staan in zn bed... hij staat nu vrij vaak rechtop in zn bed als ik een verhaaltje voorlees 's avonds. Daarna leg ik hem neer en gaat hij wel slapen, dat scheelt gelukkig. Hij is nu weer supergoed in zn doen... erg lief, gezellig en vrolijk.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel foto's maken en hier posten als Sinterklaas er is, hè?
hij zoekt Sheeba nu al op als ze achterin de kamer op haar hangmandje ligt...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Tof. Nog even en hij rent door de kamer heen achter de katten aan.
Gelukkig vind Sheeba al die aandacht helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
hij zoekt Sheeba nu al op als ze achterin de kamer op haar hangmandje ligt...
Tot laterquote:Nou tijd om te gaan... tot later![]()
Dan ga ik ook maar, hoewel ik eigenlijk nog even door zou moeten maar het is hier bijna uitgestorven.quote:
Nou ze vlucht nu wel wat meer voor hem, dan ook dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig vind Sheeba al die aandacht helemaal niet erg.![]()
ja erg he? Vrijdagavond en ik zit aan het sap.......quote:
Crap en ik maar denken dat de virusscanner het wel tegenhield.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat ik zo ook een sappie moet nemen, begin verkouden te worden.
Ik heb precies zo'n boek van Henke over Lennon.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, dit boek is het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heet Marley Legend en is geschreven door James Henke.
Schrijft Henke alleen over dode artiesten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat het nog lang duurt voor er zo'n boek over Alicia Keys uit komt!
Dat type boek wel. Morrison, Lennon en Marley. klinkt als een advocatenkantoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schrijft Henke alleen over dode artiesten?
De een Imagined wat. De ander is alleen maar aan het jammen in de naam van de heer en de derde wil zijn vader vermoorden en zijn moeder neuken.quote:
En ze zijn alledrie de hele dag stonedquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De een Imagined wat. De ander is alleen maar aan het jammen in de naam van de heer en de derde wil zijn vader vermoorden en zijn moeder neuken.
Volgens de geruchten Moskowicz ook......quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ze zijn alledrie de hele dag stoned
Die zou ik ook nooit inhurenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens de geruchten Moskowicz ook......
Ik ook niet. Ik denk niet dat ik mijn lachen in zou kunnen houden als hij gaat staan praten. Die man klinkt alsof ie diarree heeft en het probeert op te houden....quote:
Dat is toch die Marilyn Mansonkloon?quote:
Als-ie al op komt dagen. Als het een zaak betreft die weinig publiciteit oplevert schijnt hij nogal eens zonder overleg met z'n cliënt een kantoorgenoot te sturen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik denk niet dat ik mijn lachen in zou kunnen houden als hij gaat staan praten. Die man klinkt alsof ie diarree heeft en het probeert op te houden....
Zeker die nieuwe vlam van hem...... Die nam het begrip De Nieuwe Moszkowicz wel erg letterlijk.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie al op komt dagen. Als het een zaak betreft die weinig publiciteit oplevert schijnt hij nogal eens zonder overleg met z'n cliënt een kantoorgenoot te sturen.
Nu je het zegt...ze lijkt inderdaad wel wat op hem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is toch die Marilyn Mansonkloon?
Ik zal eens kijken of ze al in het celeb-look-a-like topic zijn gepost!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt...ze lijkt inderdaad wel wat op hem.
O echt? Dat is mij ontgaan. Véél jonger?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeker die nieuwe vlam van hem...... Die nam het begrip De Nieuwe Moszkowicz wel erg letterlijk.....
Nienke Hoogervorst is nu 29.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O echt? Dat is mij ontgaan. Véél jonger?
Ach ja, Bram zal wel een midlife-crisis hebben en als je dan al vier (!) Aston Martins hebt wil je wel eens wat anders op de bijrijdersstoel.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach ja, Bram zal wel een midlife-crisis hebben en als je dan al vier (!) Aston Martins hebt wil je wel eens wat anders op de bijrijdersstoel.
20 jaar verschil is wel veel hoor. Gênant veel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
hoewel ik ook altijd op jonger dames val....![]()
14 jaar vind ik ook wel een beetje veel.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
20 jaar verschil is wel veel hoor. Gênant veel.
Ik heb één keer een vriendinnetje van 12 jaar jonger gehad, dat was ook wel de grens voor mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
14 jaar vind ik ook wel een beetje veel.....
Ik heb helaas niks met kassameisje......maar aan de andere kant denk ik ook gelukkig heb ik niks met kassameisje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb één keer een vriendinnetje van 12 jaar jonger gehad, dat was ook wel de grens voor mij.
Had je wel toenadering gezocht?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb helaas niks met kassameisje......maar aan de andere kant denk ik ook gelukkig heb ik niks met kassameisje.
Ik weet dat ik haar leuk vind en andersom lijkt het ook wel zo. Mijn emotionele kant wil er op af. Maar het is niet het juiste moment zegt mijn rationele kant. En daar luister ik meestal naar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je wel toenadering gezocht?
Timing is everythingquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet dat ik haar leuk vind en andersom lijkt het ook wel zo. Mijn emotionele kant wil er op af. Maar het is niet het juiste moment zegt mijn rationele kant. En daar luister ik meestal naar.
Als het zo moet zijn dan is het over een tijdje ook nog goed.quote:
Precies, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het zo moet zijn dan is het over een tijdje ook nog goed.
Nog niemand tegengekomen die ik net zo leuk of leuker vindt..... en ik blijf haar maar overal tegenkomen.......quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Kassameisjemysterie nou nog steeds niet opgelost?
It's me Diaan: Die wil ik ook!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n boek van Henke over Lennon.
Jij zou je wel laten vertegenwoordigen door Morrison, Lennon en Marley?quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
It's me Diaan: Die wil ik ook!!!Ik zal ook eens kijken bij de Slegte.
Ik zou ze er wel bij willen hebben hoor...quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij zou je wel laten vertegenwoordigen door Morrison, Lennon en Marley?
Okay! Ik hoop alleen niet dat je rare dingen van plan bent.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou ze er wel bij willen hebben hoor...Ik heb zelf 5 jaar bij een advocatenkantoor gewerkt en als het om een strafzaak zou gaan, zou ik mijn jongste baas ook berucht in dit arrondissement als strafrechtadvocaat van toen willen hebben als advocaat.
Ow Peace is nog ingelogd en ik was alleen even aan het kijken. Geen zin om uit te loggen en weer in te loggen. Ik ga zo ontbijten, die Peace aan het maken is, en dan naar de stad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is de reden van die identitytheft Diaan?
Natuurlijk niet...quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Ik hoop alleen niet dat je rare dingen van plan bent.....
Gelukkig maar want ik denk niet dat je veel tijd krijgt om te internetten in de bajes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...Dat zit niet in mijn aard.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
En mijn event van het jaar zit er helaas weer op...... Sem Schilt is K-1 kampioen 2009..... Badr Hari getrashed!
Ik plaag je maar. Volgens mij valt jouw alcoholgebruik heel erg mee. Alleen in het weekend toch?quote:Op zondag 6 december 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Die Fernandes is toch enorm zoet?![]()
Het woordje 'weer' stel ik niet op prijs, wyccie
Nou ja, zo zijn er zat mensen. Gek dat ik je zo had ingeschat.quote:
Zo gek is dat toch niet? Ik heb het nooit over drank. Ik ben echt zo'n suffe theeleut.quote:Op zondag 6 december 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, zo zijn er zat mensen. Gek dat ik je zo had ingeschat.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef wyccie het volgende:
Zo gek is dat toch niet? Ik heb het nooit over drank.
Dat is dan wel weer jammerquote:Ik ben echt zo'n suffe theeleut.
Thee is veel gezonder.quote:
Ik las "Knudde Welness"quote:Op zondag 6 december 2009 01:04 schreef wyccie het volgende:
Thee is veel gezonder.
Ik ga nu een proefzakje Kruiden Welness van Pickwick met Munt, Aloe Vera en Limoen uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |