Stond oorspronkelijk gepland voor Spring 2010. Nu verschoven naar Fall.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef lkb9000 het volgende:
Brink lijkt me ook wel wat jaduurt dat nog lang?
waarom , waaromquote:
[Jos-mode]Nou kroepoekje van me, omdat het kan, haha![/Jos-mode]quote:
gefeliciteerd aq, mag je maar veel batman lego blokjes krijgen uit de handen van de gamekingsquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
AQ die is jarig![]()
Hopelijk krijg ik games
Viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ligt dat aan mij of heeft die negert op dat eerste plaatje een heeeeel klein hoofdje
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
gefeliciteerd aq, mag je maar veel batman lego blokjes krijgen uit de handen van de gamekings
Deze reeks houdt nooit opquote:
Dan is het moeilijker om headshots te maken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ligt dat aan mij of heeft die negert op dat eerste plaatje een heeeeel klein hoofdje
Staat die al online?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:45 schreef Wessiej het volgende:
Had ik al gezegt dat ieder de demo van Bayonetta moet downloaden?
Ja, dit is een reminder.
niemand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:51 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil voordat mijn AC2 savefile weer crasht een backup maken op een USB stick ofzo... Hoe doe ik dit? (als het kan)
Ja, en het is zo gaaf. Hiervoor had ik ongeveer 16% interesse, nu 100, laat maar komen 8 januariquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het moeilijker om headshots te maken!
[..]
Staat die al online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |