Stond oorspronkelijk gepland voor Spring 2010. Nu verschoven naar Fall.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef lkb9000 het volgende:
Brink lijkt me ook wel wat jaduurt dat nog lang?
waarom , waaromquote:
[Jos-mode]Nou kroepoekje van me, omdat het kan, haha![/Jos-mode]quote:
gefeliciteerd aq, mag je maar veel batman lego blokjes krijgen uit de handen van de gamekingsquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
AQ die is jarig![]()
Hopelijk krijg ik games
Viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ligt dat aan mij of heeft die negert op dat eerste plaatje een heeeeel klein hoofdje
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
gefeliciteerd aq, mag je maar veel batman lego blokjes krijgen uit de handen van de gamekings
Deze reeks houdt nooit opquote:
Dan is het moeilijker om headshots te maken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ligt dat aan mij of heeft die negert op dat eerste plaatje een heeeeel klein hoofdje
Staat die al online?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:45 schreef Wessiej het volgende:
Had ik al gezegt dat ieder de demo van Bayonetta moet downloaden?
Ja, dit is een reminder.
niemand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:51 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil voordat mijn AC2 savefile weer crasht een backup maken op een USB stick ofzo... Hoe doe ik dit? (als het kan)
Ja, en het is zo gaaf. Hiervoor had ik ongeveer 16% interesse, nu 100, laat maar komen 8 januariquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het moeilijker om headshots te maken!
[..]
Staat die al online?
Wat een liefde wessiejquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:20 schreef Wessiej het volgende:
Aquila, debiel, kind, gamekings fan. Met je kneiter, dat dat kan door de samenleving, je zal nooit liefde vinden. Trouw maar net zo goed met je Xbox 360, doe je die prikker nog ergens in. Kijken of je nog lang leeft Aquila.
Gefeliciteerd
Nice. Er waren meer demo's toch? Lego Indy 2 (die heb ik al besteld) en nog één?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, en het is zo gaaf. Hiervoor had ik ongeveer 16% interesse, nu 100, laat maar komen 8 januari
Nee, gisteravond alleen Bayonetta.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice. Er waren meer demo's toch? Lego Indy 2 (die heb ik al besteld) en nog één?
Gisteravond gedownload en gespeeld en moet zeggen dat het mijn verwachtingen overtreft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:45 schreef Wessiej het volgende:
Had ik al gezegt dat ieder de demo van Bayonetta moet downloaden?
Ja, dit is een reminder.
quote:Mass Effect 2 Expands To 2 Discs, Sometimes 3
The sheer number of foxy blue alien women in Mass Effect 2 has pushed the limits of the DVD format's storage capabilities. As a result, BioWare is spreading the Xbox 360 and PC game across two discs.
While that won't mean that much to owners of the PC version—it's a two-disc install—poor Xbox 360 owners will suffer the galactic inconvenience of a disc swap at some point. Chris Priestly, community coordinator of BioWare, says it's not so bad.
"Even though there is a disc swap, it occurs at a carefully planned place in the game (that does not interfere with gameplay) and is done once," Priestly wrote on the Mass Effect 2 forums. "You do not swap back and forth. 1 swap and then done."
As for that third disc mentioned in the headline of this post? That's only included in the Collector's Edition version of Mass Effect 2, offering "making of" content on a dedicated DVD. Whew!
Mass Effect.. Het zal wel tof worden maar toch kijk ik er niet zo naar uit als toen met deel 1quote:
jong , na deze opmerking kan er alleen een kleine gefiliciteerd afquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect.. Het zal wel tof worden maar toch kijk ik er niet zo naar uit als toen met deel 1![]()
Als ze KoTOR 3 aankondigen dan ga ik op mijn bed springen
Ja ok dat kan, maar.... Edge.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef speknek het volgende:
Was al opgemerkt dat Bayonetta een 10 van Edge heeft gekregen?
Maar er komt een draak.....uit je haar....quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Die 9 hecht ik dan wel meer waarde aan
Ik heb de demo nog niet gespeeld maar volgens mij is het niet echt mijn soort game
Ik hoor het al. Alle vage japanse shit (en bezweten halfnaakte knuffelende mannen in een worstelring) aan reviewgames gaan dus jouw kant op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar er komt een draak.....uit je haar....
Of een guillotine uit je haar, waarom ook niet. Haar
Ik geloof het wel. Hij vloog bij mij volkomen onder de radar tot de review van Eurogamer, maar volgens mij wordt het echt een artistieke Ninja Gaiden in het kwadraat.quote:
Dat ziet er best gaaf uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:21 schreef speknek het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-bayonetta/58920
eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:Ninja Gaiden
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ninja Gaiden II
![]()
Fokking falers @ Tecmo.
Ogh mijn x360 heeft een keer een rrod gehad, 15min later deed ie het weer, en pas een jaar later ging ie kapot, aan iets andersquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
En de Rrod is ineens verdwenen!
Zal helaas wel van hele korte duur zijn...
Thanks Cybjequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en congrats Quila.
Dan heb je iets van 3 klonenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Thanks Cybje
Edit: NOOOOOOOO kloon ontdekt
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef -Dries- het volgende:
Gefeliciteerd AQuila mijn jong!
Bioshockquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
Iemand tips met wat de echte toptitels voor de 360 zijn die ondertussen alweer in de budgetbakken liggen? Games die dus al een tijdje uit zijn, maar die je echt gespeeld moet hebben.
Game.co.uk; 17 pond geloof ik (inmiddels 20, maar nog steeds goedkoop dus)quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aq feli!
Roy, waar heb je lego indy ergens besteld?
is met creditcard zekerquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game.co.uk; 17 pond geloof ik (inmiddels 20, maar nog steeds goedkoop dus)
Ik betaal altijd met cc ja, geen idee of er andere mogelijkheden zijn. Check het zelf maar even.quote:
Voor de eerste indy? Die heb ik voor 10 euro samen met kung fu panda gekocht in de mediamarktquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game.co.uk; 17 pond geloof ik (inmiddels 20, maar nog steeds goedkoop dus)
Dankje Nickquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aq feli!
Dankje Annequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd AQuila!
is idd met cc!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik betaal altijd met cc ja, geen idee of er andere mogelijkheden zijn. Check het zelf maar even.
De tweede, die net uit is. De eerste heb ik idd ook met KFP.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voor de eerste indy? Die heb ik voor 10 euro samen met kung fu panda gekocht in de mediamarkt
quote:"One of the most visually refined immersive and altogether robust video game experiences available on any system"
Kakquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ogen van Big Daddy, can't unsee it.
LoL wat irritant idd. nu kan ik nooit meer die artwork zien zonder aan een van me meest gehate en geliefde games te denkenquote:
Shit!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ogen van Big Daddy, can't unsee it.
Dead Rising, Crackdown, Condemned, Kameoquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
Iemand tips met wat de echte toptitels voor de 360 zijn die ondertussen alweer in de budgetbakken liggen? Games die dus al een tijdje uit zijn, maar die je echt gespeeld moet hebben.
Gears of War.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Dead Rising, Crackdown, Condemned, Kameo
Games uit het eerst jaar van de 360, en nu heel goedkoop te vinden. Maar nog steeds hele toffe games
Als je deze game wil kopen, ik heb hem nog nieuw en ongebruikt doe maar een bod.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aq feli!
Ik ga es kijken.quote:
Hey leuk, een uitbreiding van WoW?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insidegamer heeft ook een preview van Darksiders staan nu:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/darksiders/impressies/27807
[ afbeelding ]
Het is jammer van het laatste stukje, zulke verplichte delen zijn kut. Maar verder klinkt het best okay
-toevoeging-
Eurogamer ook:
http://www.eurogamer.net/articles/darksiders-final-hands-on
*op lijstje schrijft*
Belachelijk goede dealquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Voltreffer het volgende:
Heeeij, m'n elite is binnen van Bart Smit. Elite + 2 controllers voor ¤ 150,-. Nu m'n oude 360 nog verkopen! En zo'n data transferkit aanvragen.
dat is idd geen geld!quote:
Nee inderdaad. En waarom? Omdat de doos een beetje beschadigd isquote:
Heb mijn 360 Elite met 2 wireless controllers en 120GB harddisk voor ¤152,95 inc. verzending zojuist ook in ontvangst mogen nemenquote:
Die heb ik binnenkort één te koop.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Voltreffer het volgende:
En zo'n data transferkit aanvragen.
Nog even een vraag mbt Shadow Complex. Klopt het dat je straks ook de ability krijgt om een foam bridge te maken? Dat zou het makkelijker maken om de volgende item te kunnen pakken.quote:
Om online te gamen heb je gold nodig. Maar als je een nieuwe gamertag aanmaakt, krijg je een maand gold gratis. Dit kan volgens mij 3x per xboxquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef mvc het volgende:
[..]
Heb mijn 360 Elite met 2 wireless controllers en 120GB harddisk voor ¤152,95 inc. verzending zojuist ook in ontvangst mogen nemenBart bedankt.
p.s. wie kan me vertellen als ik online wil gamen of Xbox Live Silver dan voldoet ? Of heb ik dan persoon Xbox Live Gold nodig ?
[..]
Die heb ik binnenkort éém te koop.
Vanaf een bepaald level (30 ofzo?) Heb je unlimited foam, dan kan je mooi bruggen en torens bouwen jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog even een vraag mbt Shadow Complex. Klopt het dat je straks ook de ability krijgt om een foam bridge te maken? Dat zou het makkelijker maken om de volgende item te kunnen pakken.
Ahjoh is wel te doenquote:
Vanaf 01:03, de jump die je moet maken. Wat een pain in the ass is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |