Ja vreemd dat het me nooit echt is opgevallen. Maar wat versta jij er dan precies onder? Ik moet namelijk net als de rest van de wereld nog wel gewoon mikkenquote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef MPC60 het volgende:
Autoaim had je in CoD4 al.
Je moet het meer zien als een auto-hint.quote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja vreemd dat het me nooit echt is opgevallen. Maar wat versta jij er dan precies onder? Ik moet namelijk net als de rest van de wereld nog wel gewoon mikken
Subtiel, dat woord ken ik niet met een acc. van 9%quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Zo subtiel dat de helft het niet merkt kennelijk.
en ik ook met met k/d van ik denk net 0.5 ;<quote:Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Subtiel, dat woord ken ik niet met een acc. van 9%. Het zal waarschijnlijk meer zeggen over mijn "skills" dan over het spel. Dank voor de uitleg, ik snap em
Join the (n00b) club, we zijn al met aardig watquote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef garriej het volgende:
[..]
en ik ook met met k/d van ik denk net 0.5 ;<
wat is je gamertag, gaan we keertje samen spelen ^^quote:Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Join the (n00b) club, we zijn al met aardig wat. Ik heb zelf 0.63 meen ik... en speel ook veel te weinig om beter te worden
Say what!quote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef IedeK. het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik een potje won met 56-6![]()
Beetje onrealistisch, maar 27-6 is ook wel leuk.
haha zo herkenbaarquote:Op maandag 7 december 2009 12:55 schreef Thrilled het volgende:
Na al dat gelul over k/d ratio's en accuracy ook maar eens even gekekenhad ik beter niet kunnen doen met een k/d ratio van 0.58
En ik verwachtte die auto-aim als dezelfde in de singleplayer.. dan is het gewoon de hele tijd LT/RT/LT/RT/LT/RT maar het valt dus wel mee.. was me inderdaad nog nooit zo opgevallen.. en ik denk dat als je het opvalt je onder het type camper/sniper valt.. ik heb nooit de tijd om rustig mijn dot over een enemy te laten schuiven.. of ze zien mij al en ik spray uit paniek, of het is meer van "OEH ENUMIE!!!! *sproei* "
quote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja vreemd dat het me nooit echt is opgevallen. Maar wat versta jij er dan precies onder? Ik moet namelijk net als de rest van de wereld nog wel gewoon mikken
Mag ik er ook bij?Lvl 17,k/d van 0.53quote:Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Join the (n00b) club, we zijn al met aardig wat. Ik heb zelf 0.63 meen ik... en speel ook veel te weinig om beter te worden
Het ging iet om het doorheen schieten, maar het feit dat je door de auto-aim dus ziet waar iemand ziet. dus ja de auto aim-merk je.quote:
Mag ik er ook bij? Ik heb en k/d ratio van 0.79, met grofweg 600 meer deaths dan killsquote:Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja jij mag er ook bij....quote:Op maandag 7 december 2009 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij?Lvl 17,k/d van 0.53
Ja hoor... en je bent meteen leider van de club want met zo'n k/d rock je gewoon de pan uitquote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Ik heb en k/d ratio van 0.79, met grofweg 600 meer deaths dan kills
Maar mijn accuracy is dan wel weer 17,nogwat %
welkom welkom, wat is je gamertag, gaan we een keer met alle n00bs van fok spelenquote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Ik heb en k/d ratio van 0.79, met grofweg 600 meer deaths dan kills
Accuracy zegt dus niet zoveelquote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarop ik reageerde met: Don't be a whiner!quote:u stole my kill 2 r u that shit and also u still went negative
quote:fuk u ur so shit and stop steeling kills
Grappig zijn die lui altijdquote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef IedeK. het volgende:
Altijd leuk berichtjes via xbox live:
[..]
Waarop ik reageerde met: Don't be a whiner!
[..]
Ja inderdaad, schiet je raak, heb je er nog geen moer aanquote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Accuracy zegt dus niet zoveelleuk dat je 17% raak schiet. maar als jij steeds al dood bent voordat je geschoten hebt heb je er ook weinig aan
![]()
ik heb 14% geloof ik ofzo. k/d van 1.41
TroonStaalquote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef garriej het volgende:
[..]
welkom welkom, wat is je gamertag, gaan we een keer met alle n00bs van fok spelen
Ik heb al prestige 2 gezien, best vaak eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef WitAchterLicht het volgende:
vinden jullie het zinvol om na 1e prestige nog verder te gaan?
krijg je dan weer nieuwe titels en emblem en challanges?
Je beseft je dat dit verdachte camp stats zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef WitAchterLicht het volgende:
K/D 1.36![]()
Acc 21.99![]()
alleen vandaag gaat kut.
van 1.40 naaar 1.36 dus
Level 35 1e Prestige
dat vraag ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb al prestige 2 gezien, best vaak eigenlijk
thankss!quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je beseft je dat dit verdachte camp stats zijn.
Alles boven een 20% accuracy wijst al snel naar veel snipe gebruik
Alleen je ratio maakt dat weer goed omdat die wat lager ligt.
Maar wel nice stats!
Als je het maar lang genoeg speelt wordt je vanzelf wel een keertje prestige 10 denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef MPC60 het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik aardig geen leven heb en ook over een level of 15 voor de 2de keer kan prestigen... ik vraag me alleen af; als ik albijna geen leven heb hoe moet dat er bij dat soort gasten uitzien lol.
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
dat vraag ik niet![]()
ik vraag of je veel nieuwe dingen krijgt als je prestige 2 doet![]()
ahh okee, word een doenertje dus. ik ben verslaafd aan nieuwe call signs en emblemsquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
Nee, alleen nieuwe callsigns/titels voor zover ik weet, en een extra load-out slot.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg speelt wordt je vanzelf wel een keertje prestige 10 denk ik
Zie PMquote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef garriej het volgende:
[..]
wat is je gamertag, gaan we keertje samen spelen ^^
Tag is hetzelfde als username hier... voeg maar toequote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef garriej het volgende:
[..]
welkom welkom, wat is je gamertag, gaan we een keer met alle n00bs van fok spelen
Ik ben een artiest in het cooken van grenades al zeg ik het zelfquote:Op maandag 7 december 2009 23:19 schreef zatoichi het volgende:
Net dom zitten spelen, ik had mijn predator missile om daarmee twee kills te doen voor een harrier strik om vervolgens een chopper gunner te krijgen. Ben ik veel te gefocused om naar mijn "verstop" plekje te komen, boem dood... Had beter gelijk die predator kunnen doen.
Wel positive K/D zonder dergelijk killstreaks!
Mooiste actie op overpass, vijand loopt in die gracht (ik zie het aan het feit dat hij schiet) ik cook een granaat, precies zo lang dat hij afgaat op het moment dat ik (toevallig) raak gooi, boem. Dat moet een wrede killcam geweest zijn.
En over care packages en airdrops, wat mij betreft pakt mijn team hem maar, zolang we maar winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |