Ja inderdaad, schiet je raak, heb je er nog geen moer aanquote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Accuracy zegt dus niet zoveelleuk dat je 17% raak schiet. maar als jij steeds al dood bent voordat je geschoten hebt heb je er ook weinig aan
![]()
ik heb 14% geloof ik ofzo. k/d van 1.41
TroonStaalquote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef garriej het volgende:
[..]
welkom welkom, wat is je gamertag, gaan we een keer met alle n00bs van fok spelen
Ik heb al prestige 2 gezien, best vaak eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef WitAchterLicht het volgende:
vinden jullie het zinvol om na 1e prestige nog verder te gaan?
krijg je dan weer nieuwe titels en emblem en challanges?
Je beseft je dat dit verdachte camp stats zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef WitAchterLicht het volgende:
K/D 1.36![]()
Acc 21.99![]()
alleen vandaag gaat kut.
van 1.40 naaar 1.36 dus
Level 35 1e Prestige
dat vraag ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb al prestige 2 gezien, best vaak eigenlijk
thankss!quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je beseft je dat dit verdachte camp stats zijn.
Alles boven een 20% accuracy wijst al snel naar veel snipe gebruik
Alleen je ratio maakt dat weer goed omdat die wat lager ligt.
Maar wel nice stats!
Als je het maar lang genoeg speelt wordt je vanzelf wel een keertje prestige 10 denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef MPC60 het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik aardig geen leven heb en ook over een level of 15 voor de 2de keer kan prestigen... ik vraag me alleen af; als ik albijna geen leven heb hoe moet dat er bij dat soort gasten uitzien lol.
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
dat vraag ik niet![]()
ik vraag of je veel nieuwe dingen krijgt als je prestige 2 doet![]()
ahh okee, word een doenertje dus. ik ben verslaafd aan nieuwe call signs en emblemsquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
Nee, alleen nieuwe callsigns/titels voor zover ik weet, en een extra load-out slot.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg speelt wordt je vanzelf wel een keertje prestige 10 denk ik
Zie PMquote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef garriej het volgende:
[..]
wat is je gamertag, gaan we keertje samen spelen ^^
Tag is hetzelfde als username hier... voeg maar toequote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef garriej het volgende:
[..]
welkom welkom, wat is je gamertag, gaan we een keer met alle n00bs van fok spelen
Ik ben een artiest in het cooken van grenades al zeg ik het zelfquote:Op maandag 7 december 2009 23:19 schreef zatoichi het volgende:
Net dom zitten spelen, ik had mijn predator missile om daarmee twee kills te doen voor een harrier strik om vervolgens een chopper gunner te krijgen. Ben ik veel te gefocused om naar mijn "verstop" plekje te komen, boem dood... Had beter gelijk die predator kunnen doen.
Wel positive K/D zonder dergelijk killstreaks!
Mooiste actie op overpass, vijand loopt in die gracht (ik zie het aan het feit dat hij schiet) ik cook een granaat, precies zo lang dat hij afgaat op het moment dat ik (toevallig) raak gooi, boem. Dat moet een wrede killcam geweest zijn.
En over care packages en airdrops, wat mij betreft pakt mijn team hem maar, zolang we maar winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |