Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hiktquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja ik bedoel al die mensen die hier zitten van "net 600-0 gescored op Derail". Ik ben heel trots op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Maak je geen zorgen pik, ik zit boven de 1,5. Maar wtf boeit het als het zo laag was geweest?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hikt
soms wel vervelend als ik met me vrienden speel die constant Stealth bombers, ac-130's en pavelows hebben in hun packages, terwijl je de hele tijd ammo en uavs hebtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:53 schreef mash_ het volgende:
Ik ben gister een nieuw account begonnen. omdat ik nu het spel pas gekocht hebik speelde al paar keer per week maar was dan met het spel van een vriend van me en zaten we vaak beetje te klote. maar gister dus opnieuw begonnen. maar is toch wel leuk om 1e te worden met level 3 tegen mensen uit level 60
met ffa.
en had een killstreak van 22 wat ik wel netjes vind zonder choppergunner ofzowant omdat ik nog zo`n laag leven was had ik alleen uav, care pack ding (waar ammo in zat
) en die missle ding
Ja wel. bij perk 3quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
Er is toch geen perk meer voor last stand?
Gezien vorige topic....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ah oke... Ik zal eens kijken dit weekend. Keek hier ( http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks ) namelijk even snel en kon het niet vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |