quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Culturele Jongeren Pas ofzo, krijg je korting bij musea en sommige bioscopen enzo. Heb hem 2 jaar geleden op school gekregen ofzo, 2 maanden geleden voor het eerst gebruikt om 2 eu korting te krijgen bij biosquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat is een CJP-pas? Kreeg er vorig jaar 1 en dit jaar weer 1, ze zegt "je moet even inloggen, dan krijgt de school subsidie en jij 10 euro op je pas".
Stuur maar op, want kaas isquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
heb een gratis kaasbroodje bon, wie wil
Ik heb nog een pas van 2 jaar geleden, die ik nooit heb gebruikt, heb ik nu 20 euro tegoed?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culturele Jongeren Pas ofzo, krijg je korting bij musea en sommige bioscopen enzo. Heb hem 2 jaar geleden op school gekregen ofzo, 2 maanden geleden voor het eerst gebruikt om 2 eu korting te krijgen bij bios. Tegoed heb ik ook nooit gebruikt
is alleen geldig op het station, ik ga m weggeven aan iemand die kaas lustquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stuur maar op, want kaas is! En gratis kaas is al helemaal
!
Zullen ze vast wel een keer geblokkeerd hebben, maar vaak hoef je hem alleen maar te laten zien en checken ze niks. Probeer het eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb nog een pas van 2 jaar geleden, die ik nooit heb gebruikt, heb ik nu 20 euro tegoed?
Dat is voor korting.. ik bedoel het tegoed echt gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel een keer geblokkeerd hebben, maar vaak hoef je hem alleen maar te laten zien en checken ze niks. Probeer het eens
O, ik dacht dat cool cat als suf merk werd gezien? Maar ja, ik weet niks van dat soort kledingmerken af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
binnenkort krijg ik dus meer vrienden op school
meende het ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat cool cat als suf merk werd gezien? Maar ja, ik weet niks van dat soort kledingmerken af.
ok, koop je wel eens iets bij hm (ik stel deze vraag omdat ik vooral van jongens hoor dat ze een hekel aan deze winkel hebben en liever bij maw ofzo kopen)quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Overal en nergens, ik kijk soms in een winkel of er wat hangt en koop dan de mooie/leuke/chille dingen, meestal winkels met meerdere merken. Ik heb wel veel t-shirts van Zara, omdat die een goede pasvorm hebben.
H&M niet echt vaak, ik vind die kleren van hen, met name de t-shirts en de spijkerbroeken, vaak niet echt goed zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, koop je wel eens iets bij hm (ik stel deze vraag omdat ik vooral van jongens hoor dat ze een hekel aan deze winkel hebben en liever bij maw ofzo kopen)
ok, dus niet omdat je het dom vindt om bij hm te kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
H&M niet echt vaak, ik vind die kleren van hen, met name de t-shirts en de spijkerbroeken, vaak niet echt goed zitten.
Niet echt. Maar ik ben dan ook niet per se zo'n merkenfanaat zoals veel mensen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, dus niet omdat je het dom vindt om bij hm te kopen?
Cool.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik ben dan ook niet per se zo'n merkenfanaat zoals veel mensen.
Niet zo, ik houd niet zo van winkelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond deze mooi.
Geef je veel uit aan kleding?
Kan wel ja, voordat ik de rest las, dacht ik dat je 1300 aan een jas had uitgegeven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo, ik houd niet zo van winkelen. Meestal weet ik van tevoren al welke winkel ik wil bezoeken en ga ik alleen daar naartoe. Ik heb wel wat duurdere kleding, maar ook goedkoper spul (in Oman waren veel winkels veel goedkoper dan hier). Het probleem is bij mij altijd pasvorm, ik ben nogal kieskeurig wat dat betreft, dus geef ik soms veel geld uit. Ik heb bijvoorbeeld een leren jas van Pierre Cardin, de oorspronkelijke prijs was 1300 euro of zo, maar omdat ze 75-80% korting hadden heb ik hem voor 250 of 300 of zo kunnen kopen
. Dat vond ik het nog wel waard.
Ik heb die.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond deze mooi.
Geef je veel uit aan kleding?
Gelukkig, dan kan ik met een gerust hart zelf naar de stadquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef IHVK het volgende:
Ik kan niet naar de stad vanavond omdat ik moet babysitten.
het is wel vrijdag, hequote:
wie is de baby?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef IHVK het volgende:
Ik kan niet naar de stad vanavond omdat ik moet babysitten.
hahahaha ! Wik is bang voor een Turkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik met een gerust hart zelf naar de stad.
[..]
het is wel vrijdag, he?
waaromquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij moet digitaal op fok! worden gebabysit.
Nee alleen voor mij en mijn bontkraag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahahaha ! Wik is bang voor een Turk
heb je nou echt een bontkraag of niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee alleen voor mij en mijn bontkraag.
Ja, dus emel. Waarom zou ik anders bang voor hem zijn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je nou echt een bontkraag of niet?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je nou echt een bontkraag of niet?
Dan ga je een andere keer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, heb ik net een bioscoopbon van mijn lieve oma gekregen, draaien er alleen maar kutflims in de bios.
Op 'één of ander songfestival zei de presentator dat de Armeense inzending veel Turkser klonk dan de Turkse inzending.quote:
Ik wilde juist dit weekend gaan, dat was al zeker. Volgende week ga ik drie weken op vakantiequote:
Voor z'n Turkse snor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dus emel. Waarom zou ik anders bang voor hem zijn?
Paranormal Activityquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, heb ik net een bioscoopbon van mijn lieve oma gekregen, draaien er alleen maar kutflims in de bios.
je fokvrienden gaan straks allemaal wegquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:25 schreef IHVK het volgende:
Nu ga ik wel chillen met mijn fokvrienden. Op een digitaal communicatie platform.
Ik wou dit jaar bijna op Armenie stemmen. Die kleren, hun muziek, wow gewoon. Het enige wat wij kunnen is een halfnaakte slet het podium opsturen die een beetje danst op Europese/Arabische muziek wat totaal buiten onze cultuur omgaat. Armenen respresenteren hun cultuur tenminste.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Op 'één of ander songfestival zei de presentator dat de Armeense inzending veel Turkser klonk dan de Turkse inzending.
Klopt vaak ook.
Beschaafde mensen hebben geen nepbont op hun jas.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had gekund toch, die "natuurlijk niet" is niet nodig.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Paranormal Activity - ik houd niet van horror
Christmas Carol -
2012 - vrienden willen daar niet naartoe
Whatever works - draait volgens mij niet in de pathe?
Ja sorry ik associeer het sommige hangjongeren die vaak heel vervelend doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had gekund toch, die "natuurlijk niet" is niet nodig.
dit klopt gewoon zo erg hequote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wou dit jaar bijna op Armenie stemmen. Die kleren, hun muziek, wow gewoon. Het enige wat wij kunnen is een halfnaakte slet het podium opsturen die een beetje danst op Europese/Arabische muziek wat totaal buiten onze cultuur omgaat. Armenen respresenteren hun cultuur tenminste.
ik kan toch niet zeker weten of IHVK beschaafd is of nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beschaafde mensen hebben geen nepbont op hun jas.
Klopt wel hoor, maar wat voor jas heb jij?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja sorry ik associeer het sommige hangjongeren die vaak heel vervelend doen.
Verder is er niks mis mee.
Ik ben onbeschaafd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan toch niet zeker weten of IHVK beschaafd is of niet
wist t niet van het tweede, binnenkort even proberenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben onbeschaafd.
En ook nog ongekookt (zoals de Chinezen het noemen)
Hm ik ben niet zo goed in kleding bechrijven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar wat voor jas heb jij?
Ik ga niet helemaal naar Den Hoag of Amsterdam om een film te kijken, hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:32 schreef IHVK het volgende:
http://www.pathe.nl/film/6120/whatever-works/
ik verwachtte een voorbeeldfotoquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ik ben niet zo goed in kleding bechrijven.
Hij is in ieder geval zwart, zacht en warm.
Volgens mij slaat dit op zo'n beetje elke jas die heir in Nederland gedragen wordt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ik ben niet zo goed in kleding bechrijven.
Hij is in ieder geval zwart, zacht en warm.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit klopt gewoon zo erg he![]()
dum tek tekkk
Die vond ik ook niet echt super.quote:
True.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij slaat dit op zo'n beetje elke jas die heir in Nederland gedragen wordt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:39 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop dat Turkije een heel oosters liedje neemt dit jaar, gewoon voor de verbetering
Zara =quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef IHVK het volgende:
En ik had hem vorig jaar bij de zara gekocht.
Het komt allemaal weer boven hoor.
ken het niet..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie dit spul ook zo lekker?
[ afbeelding ]
ik noemde laatst iemand kaaskop, zegt ie: ik lust niet eens kaas!quote:
Troost dat je dat er nog een paar duizend mensen nu op Fok zitten die hetzelfde hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is vrijdagavond en ik zit op fok, dat betekent dat ik geen leven heb
Zullen we naar de disco?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is vrijdagavond en ik zit op fok, dat betekent dat ik geen leven heb
nee, want ik ga nu weg mwuahwuhauhwaquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Troost dat je dat er nog een paar duizend mensen nu op Fok zitten die hetzelfde hebben
Ok doei!quote:
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok doei!
Wat is een lief woord wat je tegen een Turks meisje kan zeggen waar ze zich niet door aangerand voelt?
goed ideequote:
Niks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok doei!
Wat is een lief woord wat je tegen een Turks meisje kan zeggen waar ze zich niet door aangerand voelt?
yavrumquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok doei!
16 jarige meisjes in de kroeg die zich optutten om daar uit te gaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goed ideehelemaal los en dan maandagmorgen op school : ik heb x shotjes gehad!!!
Ladderzat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goed ideehelemaal los en dan maandagmorgen op school : ik heb x shotjes gehad!!!
het begint vroeger..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
16 jarige meisjes in de kroeg die zich optutten om daar uit te gaanGeniaal hoe cool ze zich voelen met hun bier omdat die leuke jongen dat ook drinkt
![]()
laten we met alle fokkers gaan drinkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ladderzat.
En ik werd wakker op een steiger!
Wat ga jij dan drinken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
laten we met alle fokkers gaan drinken
Maar dat moet je niet zeggen. Het is niet lief.quote:
te grappig hoe sommige meisjes gaan praten na een beetje drank, aan de andere kant ook zielig..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah joh, er wordt zo hard op ze neergekeken, dat wil je niet weten
Als ik dat als bijna 19-jarige tegen een 16-jarige zeg voel ik me ook weer zo'n wannabe pedofielquote:
Gulum.. ik weet niet tegen wie hij het wil zeggen, maar ik zou me er niet goed bij voelen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dat moet je niet zeggen. Het is niet lief.
Het is soort van, popje, of schatje, maar dan niet lief bedoeld.
Als je toch iets moet zeggen, zeg dan gülüm ofzo. Wat 'mijn roos' betekent.
Zeker, in dat opzicht is beetje alcohol echt geweldig, maakt de tongen losquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
te grappig hoe sommige meisjes gaan praten na een beetje drank, aan de andere kant ook zielig..
bijna 19-16 is niet zoveel verschilquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik dat als bijna 19-jarige tegen een 16-jarige zeg voel ik me ook weer zo'n wannabe pedofiel
mwah.. vond het vroeger wel grappig, maar heb nu liever dat anderen ook niet drinkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeker, in dat opzicht is beetje alcohol echt geweldig, maakt de tongen los
Ik word zondag 19quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bijna 19-16 is niet zoveel verschil
Als je helemaal nuchter bent kan je ook lachen met je vrienden die wel wat ophebben. Zolang ze je maar niet als de BOB misbruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef IHVK het volgende:
Ik drink dus niet.
Maar ik ga soms wel uit met vrienden die wel drinken.
Maar dan vertellen ze echt alles. Dus opzich is het wel handig voor de informatievergaring.
met meisjes is dat best anders (eigen ervaring), gaan jankerig doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef IHVK het volgende:
Ik drink dus niet.
Maar dan vertellen ze echt alles. Dus opzich is het wel handig voor de informatievergaring.
Dan neem ik alle testosteron-kwijlende jongens om haar heen weg bedoel jequote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef IHVK het volgende:
anders zeg je 'bacim' wat zusje betekent.
Dan neem je alle twijfel weg.
alsnog niet veel verschilquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik word zondag 19![]()
[..]
Als je helemaal nuchter bent kan je ook lachen met je vrienden die wel wat ophebben. Zolang ze je maar niet als de BOB misbruiken
Ja meestal wel ja. Af en toe ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik word zondag 19![]()
[..]
Als je helemaal nuchter bent kan je ook lachen met je vrienden die wel wat ophebben. Zolang ze je maar niet als de BOB misbruiken
Het is niet letterlijk zusje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan neem ik alle testosteron-kwijlende jongens om haar heen weg bedoel je
Sommige jongens ook hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
met meisjes is dat best anders (eigen ervaring), gaan jankerig doen
Ok, studerende mensen en middelbare scholieren, dat is wel een wezenlijk verschil, je komt bij zoveel andere mensen terecht die ouder zijn, ga je zelf al heel snel andere mensen jong vinden, bizar gewoonquote:
kan toch alsnog alle jongens wegjagen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet letterlijk zusje.
Het is om aan te geven dat je bedoelingen alleen broederlijk zijn en niets meer dan dat.
door zichzelf een hoer te noemen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige jongens ook hoor.
Dat is wel vervelend ja.
Maar zo gooien ze hun stress eruit.
Nee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kan toch alsnog alle jongens wegjagen?
Zusje figuurlijk gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet letterlijk zusje.
Het is om aan te geven dat je bedoelingen alleen broederlijk zijn en niets meer dan dat.
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
door zichzelf een hoer te noemen?
dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, studerende mensen en middelbare scholieren, dat is wel een wezenlijk verschil, je komt bij zoveel andere mensen terecht die ouder zijn, ga je zelf al heel snel andere mensen jong vinden, bizar gewoon
maar daarna lacht iedereen je keihard uit? wtf heb je daaraanquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Stukje onzekerheid die er uit moet?
Broertje wordt ook figuurlijk gebruikt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zusje figuurlijk gebruikenDat is dan meer iets wat ze rond de Middellandse Zee doen waar iedereen praktisch familie is als je binnen een straal van 500 meter woont
niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar daarna lacht iedereen je keihard uit? wtf heb je daaraan
Ja, maar ik vind een verschil van 5 jaar voor je 23e ofzo eigenlijk best wel veel. Kan niet zeggen wat de grens dan is, maar denk dat er heel snel verschillende fases van je leven in die periode voorbij komen, zoals middelbare school, studeren en werkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat klopt wel ja, maar vindt het uiteindelijk wel kunnen, kom genoeg huwelijken tegen waarbij het verschil ongeveer 5 jaar is
Dat hoor je wel meer ja, maar dat is dan meer van man tot man, zusje heb ik eigenlijk nog nooit een jongen tegen een meisje dat geen zusje is "zusje" horen zeggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Broertje wordt ook figuurlijk gebruikt.
![]()
Heel vaak zelfs.
de oudere in dit geval, zal wss meer weten over het leven, maar ik vind het alsnog wel kunnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind een verschil van 5 jaar voor je 23e ofzo eigenlijk best wel veel. Kan niet zeggen wat de grens dan is, maar denk dat er heel snel verschillende fases van je leven in die periode voorbij komen, zoals middelbare school, studeren en werken
Tja, dat kan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat hoor je wel meer ja, maar dat is dan meer van man tot man, zusje heb ik eigenlijk nog nooit een jongen tegen een meisje dat geen zusje is "zusje" horen zeggen
voel je je ook ouder? Ik heb het nu wel (klinkt vast vreemd, maar goed), ik ben 1 keer blijven zitten en merkte het verschil best wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:06 schreef IHVK het volgende:
Sinds ik studeer zie ik middelbare scholieren ook heel anders inderdaad.
Ik zou me op een gegeven moment doodergeren aan de jongere die zich druk maakt over banaliteiten en als jongere zou ik dan weer niet begrijpen waarom de oudere niet inziet dat het "heel belangrijk" is waar hij/zij zich druk over maakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de oudere in dit geval, zal wss meer weten over het leven, maar ik vind het alsnog wel kunnen
dinlequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze vond ik nog wel een van de beste Turkse inzendingen.
Ik ga nu nog weleens naar dezelfde tent als vorig jaar (toen ik nog op middelbare school zat) en ik verbaas me erover dat het me nooit eerder opviel hoeveel jonge kindjes daar rondlopen, voel me daar soms echt een oude lulquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
voel je je ook ouder? Ik heb het nu wel (klinkt vast vreemd, maar goed), ik ben 1 keer blijven zitten en merkte het verschil best wel.
Mwah.. dit hoeft niet altijd hoor, zie het zelf voorkomen (24-27), gaat goed. 16-13 gaat goed en slecht. Het ligt aan de persoon.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou me op een gegeven moment doodergeren aan de jongere die zich druk maakt over banaliteiten en als jongere zou ik dan weer niet begrijpen waarom de oudere niet inziet dat het "heel belangrijk" is waar hij/zij zich druk over maakt.
Die werd toch derde?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit vond ik nog wel een van de beste Turkse inzendingen.
maar het verschil tussen jullie in leeftijd is niet groter geworden, het komt toch doordat jij in een omgeving bent gekomen met oudere mensenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga nu nog weleens naar dezelfde tent als vorig jaar (toen ik nog op middelbare school zat) en ik verbaas me erover dat het me nooit eerder opviel hoeveel jonge kindjes daar rondlopen, voel me daar soms echt een oude lul
zeker, m'n zusje was toen geborenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die werd toch derde?
1997 is trouwens ook wel een bijzonder jaar geweest in Turkije.
Jup, werd inderdaad derde.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die werd toch derde?
1997 is trouwens ook wel een bijzonder jaar geweest in Turkije.
24-27 kan ook best wel vind ik, 16-13 zit meer op het randje, aangezien die 13-jarige veel minder ver gevorderd zit in puberteit en dat kan best nasty worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mwah.. dit hoeft niet altijd hoor, zie het zelf voorkomen (24-27), gaat goed. 16-13 gaat goed en slecht. Het ligt aan de persoon.
Klopt, maar daar ging het ook niet om, het ging of ik me ouder voelde en dat is dus zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar het verschil tussen jullie in leeftijd is niet groter geworden, het komt toch doordat jij in een omgeving bent gekomen met oudere mensen
Vind een verschil van ongeveer 5 jaar in het huwelijk wel goed, maar dan geen 20-25.. 22/23 moet de jongste wel zijn. (richtlijnen, het verschilt natuurlijk per persoon)quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
24-27 kan ook best wel vind ik, 16-13 zit meer op het randje, aangezien die 13-jarige veel minder ver gevorderd zit in puberteit en dat kan best nasty worden.
En verschillen van 10 jaar vind ik dan weer van "wow..ok, naja kan". Bij meer dan 15 jaar wordt het echt "die gaat voor het geld" of "die ouwe heeft goed gescoord" en dat soort dingen
Zullen vast goede relaties tussen zitten, maar eerste reacties zijn toch echt bovenstaande
Hoe komt het eigenlijk dat je je na 1 jaar ouder voelt? Doordat je in een omgeving bent gekomen met oudere mensen of doordat je met serieuzere zaken bezig bent dan toen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ging het ook niet om, het ging of ik me ouder voelde en dat is dus zo
Beetje van beiden, maar vooral de oudere mensen. Je gaat van de middelbare school waar je na al die jaren als oudste weggaat en je begint dan weer op de laagste tree van de leeftijdladder op de universiteit, waar je tegen mensen aankijkt die allemaal 18 jaar of ouder zijn met uitschieters naar 25. Bovendien ga je ook meer met ze om, omdat er niet direct een klas is waar je aan gebonden bent. Ook bij verenigingen kom je oudere mensen tegen en die spreek je dan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je je na 1 jaar ouder voelt? Doordat je in een omgeving bent gekomen met oudere mensen of doordat je met serieuzere zaken bezig bent dan toen?
Dat verschil zie ik ook terug op de middelbare, er zijn mensen die bijna 20 zijn en nog op de middelbare zitten en die hebben het ook niet altijd naar hun zin. Verschillen de gespreksonderwerpen ook heel erg?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje van beiden, maar vooral de oudere mensen. Je gaat van de middelbare school waar je na al die jaren als oudste weggaat en je begint dan weer op de laagste tree van de leeftijdladder op de universiteit, waar je tegen mensen aankijkt die allemaal 18 jaar of ouder zijn met uitschieters naar 25. Bovendien ga je ook meer met ze om, omdat er niet direct een klas is waar je aan gebonden bent. Ook bij verenigingen kom je oudere mensen tegen en die spreek je dan natuurlijk ook
Van bijna 20? Daar had er 1 van bij mn zus in de klas, die werd depressief van al dat kleine grutquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat verschil zie ik ook terug op de middelbare, er zijn mensen die bijna 20 zijn en nog op de middelbare zitten en die hebben het ook niet altijd naar hun zin. Verschillen de gespreksonderwerpen ook heel erg?
Bij mij komt het vooral doordat ik ben blijven zitten en ik de laatste ongeveer 1,5 jaar extreem ben veranderd. Verveel me daardoor ook dood in m'n klas, kan met bijna niemand een gesprek aanknopen. M'n "echte" klas, waar ik eigenlijk bij hoor, zou ik me nu ook niet echt goed bij voelen, maar wel beter. Heb een vriendin die gaat emigreren en iedereen is echt met zulke andere dingen bezig dan m'n nieuwe klas..
Ik word dus ook gek. Het is al opgemerkt door alle docenten, maar zij noemen het "ongelukkig" in het leven staan, ik zie het meer als ongelukkig op school. Ik verveel me echt zo erg. Meer met geloof, maar dat is niet per se een reden om je ouder te voelen, het is lastig uit te leggen, maar gewoon de gespreksonderwerpen. Heb nu bij de meeste mensen, als ze iets tegen me zeggen echt zo'n "wtf, het zal wel" hoofd. Gesprekken gaan nergens over. Heb er echt geen problemen mee als gesprekken soms nergens over gaan, gewoon om eens te praten, maar dit gaat te ver.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van bijna 20? Daar had er 1 van bij mn zus in de klas, die werd depressief van al dat kleine grut
Je spreekt in het begin natuurlijk meer over algemene dingen, aangezien die mensen niet meteen je vrienden zijn waarmee je over elk wiswasje kan lullen, heb iig wel het idee dat gesprekken meer van niveau zijn, niet uberdomme grapjes ofzo![]()
Waarin ben jij dan veranderd? Meer met geloof gaan doen of wat anders? Je moet ook af en toe een beetje small talk kunnen doen waarin je in feite over niks spreekt, maar gewoon wel beetje sociaal doet
je neemt het veeeeeeels te serieus, relax je gaat je nog genoeg stressen. je zit in de 4e klas? bij ons in de 4e zijn de gespreksonderwerpen en de mentaliteit sinds de 1e klas niet veranderdquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik word dus ook gek. Het is al opgemerkt door alle docenten, maar zij noemen het "ongelukkig" in het leven staan, ik zie het meer als ongelukkig op school. Ik verveel me echt zo erg. Meer met geloof, maar dat is niet per se een reden om je ouder te voelen, het is lastig uit te leggen, maar gewoon de gespreksonderwerpen. Heb nu bij de meeste mensen, als ze iets tegen me zeggen echt zo'n "wtf, het zal wel" hoofd. Gesprekken gaan nergens over. Heb er echt geen problemen mee als gesprekken soms nergens over gaan, gewoon om eens te praten, maar dit gaat te ver.
Tja, ik weet niet waar het over gaat, maar volgens mij moet je idd gewoon een beetje dingen laten waaien niet overal de diepte in willen zoeken, maar gewoon een beetje meelullen, wordt ook gewoon gewaardeerd. Met zo'n 'het zal wel' hoofd vinden mensen het idd niet leuk om met je te praten, ook niet als ze een keer echt wat te melden hebben. Zeker later zal je merken dat het handig is om je gewoon open te stellen voor gesprekken, waarderen mensen echt en het betekent niet meteen dat je 1 van die leeghoofden bent omdat je een beetje meepraatquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik word dus ook gek. Het is al opgemerkt door alle docenten, maar zij noemen het "ongelukkig" in het leven staan, ik zie het meer als ongelukkig op school. Ik verveel me echt zo erg. Meer met geloof, maar dat is niet per se een reden om je ouder te voelen, het is lastig uit te leggen, maar gewoon de gespreksonderwerpen. Heb nu bij de meeste mensen, als ze iets tegen me zeggen echt zo'n "wtf, het zal wel" hoofd. Gesprekken gaan nergens over. Heb er echt geen problemen mee als gesprekken soms nergens over gaan, gewoon om eens te praten, maar dit gaat te ver.
Het is niet dat ik wil dat m'n omgeving stresst, je begrijpt me verkeerd. Ik vind de gespreksonderwerpen niet interessant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef Gratau het volgende:
[..]
je neemt het veeeeeeels te serieus, relax je gaat je nog genoeg stressen. je zit in de 4e klas? bij ons in de 4e zijn de gespreksonderwerpen en de mentaliteit sinds de 1e klas niet veranderd
Als iemand mij iets negatiefs komt melden over een ander, ga ik niet meepraten. Dan trek ik een hetzalwel-hoofd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet waar het over gaat, maar volgens mij moet je idd gewoon een beetje dingen laten waaien niet overal de diepte in willen zoeken, maar gewoon een beetje meelullen, wordt ook gewoon gewaardeerd. Met zo'n 'het zal wel' hoofd vinden mensen het idd niet leuk om met je te praten, ook niet als ze een keer echt wat te melden hebben. Zeker later zal je merken dat het handig is om je gewoon open te stellen voor gesprekken, waarderen mensen echt en het betekent niet meteen dat je 1 van die leeghoofden bent omdat je een beetje meepraat
Je kan vragen waarom degene dat vindt en dan een beetje praten zonder zelf een standpunt in te nemen, heb je degene niet genaaid en is je gesprekspartner haar ei kwijt, win-win situatiequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als iemand mij iets negatiefs komt melden over een ander, ga ik niet meepraten. Dan trek ik een hetzalwel-hoofd.
Bij sommige mensen kan ik het nog aanhoren, maar sommige mensen doen niet veel meer dan praten over anderen. Dan hoef je mij echt niet aan te spreken, het interesseert me geen flikker. Ik heb een hekel aan mensen die bijna alleen maar over anderen kunnen praten. Vooral als ze het niet direct negatief doen, maar op een jaloerse manier. Eerste paar keer ga ik er nog op in, maar daarna hoef je van mij geen reactie meer te verwachten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan vragen waarom degene dat vindt en dan een beetje praten zonder zelf een standpunt in te nemen, heb je degene niet genaaid en is je gesprekspartner haar ei kwijt, win-win situatie
Ik kan me niet voorstellen dat je hele klas/school zo verneukt is dat je met niemand normaal kan pratenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij sommige mensen kan ik het nog aanhoren, maar sommige mensen doen niet veel meer dan praten over anderen. Dan hoef je mij echt niet aan te spreken, het interesseert me geen flikker. Ik heb een hekel aan mensen die bijna alleen maar over anderen kunnen praten. Vooral als ze het niet direct negatief doen, maar op een jaloerse manier. Eerste paar keer ga ik er nog op in, maar daarna hoef je van mij geen reactie meer te verwachten.
Klas!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je hele klas/school zo verneukt is dat je met niemand normaal kan praten
Klinkt als een interessant gezelschapquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klas!![]()
Een deel lacht fucking irritant, echt de hele tijd, zo'n fucking irritante meisjes lach.
Een ander deel heeft bijna alleen maar als gesprek "heb jij je huiswerk gemaakt" "het was moeilijk he" "ja het ging wel".
Weer een andere groep praat over drank en jongens.
Weer een ander deel, vreemd, vb: meisje schrijft hele tijd jongensnaam in haar schrift en berekent de kans tussen hun twee.
Dan zit er nog een "normaal" iemand tussen, maar die zegt hele tijd "weet ik veel" om stoer over te komen, om erbij te horen. Heel erg onzeker en versta hem zowat niet.
Heb 3 lessen per week waarbij ik wel met iemand kan praten.
Verschillend, ik heb ook wel eens inhoudloze gesprekken, maar dat is anders dan wat ik in m'n eigen klas tegenkom. Geschiedenis, geloof, boeken, muziek, vrienden hun situatie. Haha, vanwaar dat "eerlijk"?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt als een interessant gezelschap
Wat vind jij dan interessant om over te praten? Eerlijk
Die meisjes hebben duidelijk ook wel moeite om aansluiting te vinden en gaan dan maar praten over dingen waarvan ze zeker weten dat ze er een reactie op krijgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat wordt wat in april, we gaan naar Tsjechie. Er zit wel een normaal meisje dat meegaat, in een andere klas. Nja normaal.. ik kan wel normale gesprekken met haar voeren, maar vorig jaar verzon ze dat haar moeder kanker had, ik vroeg het aan haar neef, hij was verbaasd. Ik vroeg het haar nog eens na, zei ze dat ze zelf kanker had in groep 8 en daardoor een half jaar thuis bleef. Ik weer naar die neef, hij werd gek van z'n nichtje. Ze liegt veel en geniet van de aandacht. Ze heeft ook in m'n tas gezeten tijdens gym. Verder is ze wel normaal.. Ik denk dat ik met de meisjes op kamer ga die praten over of ze hun huiswerk hebben gemaakt.
Hahaha nee, deze meisjes gaan al jaren met elkaar om, maar praten gewoon over zulke dingen! Ze zijn verder wel aardig, maar ik weet dat we het niet over hetzelfde kunnen hebben. Het klopt deels wat je zegt, zulke mensen kunnen best aardig zijn, maar ik kan er niet veel mee praten. Lijkt me verder wel leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die meisjes hebben duidelijk ook wel moeite om aansluiting te vinden en gaan dan maar praten over dingen waarvan ze zeker weten dat ze er een reactie op krijgen.
Maar zo'n reis is goed hoor! Daar wordt een klas veel hechter van, leer je mensen in een andere omgeving op een andere manier kennen en zie je mensen waarvan je dacht dat het randdebielen of sociaal gestoorden waren helemaal opleven. Bovendien is het gewoon chill in het buitenland, ik zou ernaar uitkijken
Eerlijk, zodat je subtiel gedwongen werd om eerlijk te antwoorden, mensen zijn hierdoor echt geneigd om eerlijk te antwoordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verschillend, ik heb ook wel eens inhoudloze gesprekken, maar dat is anders dan wat ik in m'n eigen klas tegenkom. Geschiedenis, geloof, boeken, muziek, vrienden hun situatie. Haha, vanwaar dat "eerlijk"?
Meningsverschil is ook niet het grootste probleem, ik heb vrienden die atheisten zijn. Onze meningen komen niet echt met elkaar overeen, maar toch kunnen we het prima met elkaar vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eerlijk, zodat je subtiel gedwongen werd om eerlijk te antwoorden, mensen zijn hierdoor echt geneigd om eerlijk te antwoorden![]()
Maar zolang je openstaat voor andermans mening en niet een flinke discussie aangaat over dingen waar je het eigenlijk niet mee eens bent kan je met deze onderwerpen prima gesprekken hebben hoor. En van het ene onderwerp komt het andere en voor je het weet heb je dikke lol met elkaar
Het grootste probleem is dus dat je je totaal niet kan vinden in de gespreksonderwerpen van je klasgenoten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meningsverschil is ook niet het grootste probleem, ik heb vrienden die atheisten zijn. Onze meningen komen niet echt met elkaar overeen, maar toch kunnen we het prima met elkaar vinden.Zelfs beter dan ik het met andere moslima's kan vinden.
ik ben vorig jaar al met ze naar Berlijn geweestquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef Ayca het volgende:
Zo'n reis is zeker leuk, vooral als je met mensen gaat die niet in je eigen klas zittenik heb echt leuke mensen leren kennen, die ik eerst nooit sprak
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dus dat je je totaal niet kan vinden in de gespreksonderwerpen van je klasgenoten?
Gewoon van beide kanten, maar het nodigt niet echt uit om verder te praten. Al wordt het contact wel iets meer dan eerst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, begin je zelf weleens een gesprek of komen ze naar jou toe?
Waarom wordt het contact dan meer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon van beide kanten, maar het nodigt niet echt uit om verder te praten. Al wordt het contact wel iets meer dan eerst.
Ik ga anders echt dood van de verveling. Neem soms wel iets mee tegen de verveling in de klas.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom wordt het contact dan meer?
Met dezelfde groep?(in rome zat ik met mensen uit vooral 5b,en c en wat mensen uit mijn eigen klas 5a) ik ben in de 2de ook naar maastricht/aken geweest met mijn eigen klas, maar dat was toch anders, je zit veel langer met elkaar in de bus (ga je met de bus?) en dat is echt superquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar al met ze naar Berlijn geweest
Ja, ben gewoon benieuwd waarom je zo weinig aansluiting kan vinden. En ik heb die eigenschap om mensen te laten pratenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, ben je nu de psycholoog ofzo, kijk hoeveel berichten over hetzelfde gaan.
Whatever works for you, kan je niet klagen over leraren ofzo met iemand, werkt altijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga anders echt dood van de verveling. Neem soms wel iets mee tegen de verveling in de klas.
hahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met dezelfde groep?(in rome zat ik met mensen uit vooral 5b,en c en wat mensen uit mijn eigen klas 5a) ik ben in de 2de ook naar maastricht/aken geweest met mijn eigen klas, maar dat was toch anders, je zit veel langer met elkaar in de bus (ga je met de bus?) en dat is echt superik kan het niet echt uitleggen maar je voelt echt een band met elkaar
Uit de schoolomgeving plukken en op een willekeurige plek neerzetten, het liefst in het buitenland (afhankelijker van elkaar) en laten sudderen, voila: een bandquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met dezelfde groep?(in rome zat ik met mensen uit vooral 5b,en c en wat mensen uit mijn eigen klas 5a) ik ben in de 2de ook naar maastricht/aken geweest met mijn eigen klas, maar dat was toch anders, je zit veel langer met elkaar in de bus (ga je met de bus?) en dat is echt superik kan het niet echt uitleggen maar je voelt echt een band met elkaar
Ja, maar kijk, ik denk dat dat ook het probleem is. Mijn klas klaagt ook over docenten, maar op een gegeven moment houd het op, snap je? Ik vind het niet interessant genoeg om er zoveel over te praten, 1/2 keer is genoeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ben gewoon benieuwd waarom je zo weinig aansluiting kan vinden. En ik heb die eigenschap om mensen te laten praten![]()
[..]
Whatever works for you, kan je niet klagen over leraren ofzo met iemand, werkt altijd
Zo ben ik altijd geweest. In de kleuterklas trok ik aan m'n juf haar gezicht als we twee dagen achter elkaar hetzelfde deden. Ik mocht dan als enige iets anders gaan doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, ik denk dat dat ook het probleem is. Mijn klas klaagt ook over docenten, maar op een gegeven moment houd het op, snap je? Ik vind het niet interessant genoeg om er zoveel over te praten, 1/2 keer is genoeg.
Dat is veelquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:28 schreef Ayca het volgende:
Wij zaten op de heenweg 30 uur in de bus!(stomme fout van de chauffeur
) en terug 24
Daar kan je toch wel op voort borduren dan? Beetje chill praten over hoe het was en dan blabla over andere dingen hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is veel. Ik vond de reis naar Berlijn echt leuk. Zat met een vriendin vooraan, boven. Mooi overzicht. Ook de mensen waarmee we konden praten zaten dichtbij ons, mag die mensen nog steeds niet zo, maar toch wel mee gelachen. Op de terugweg werd het ranzig, kwam een meisje proberen onze plaats in te pikken en vieze dingen praten.
Berlijn zelf was ook leuk, bijna alleen maar rondgelopen met mensen die ik niet zo heel erg mee mag, maar het tijdens de reis wel mee kon vinden.
Het was ook veelquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is veel. Ik vond de reis naar Berlijn echt leuk. Zat met een vriendin vooraan, boven. Mooi overzicht. Ook de mensen waarmee we konden praten zaten dichtbij ons, mag die mensen nog steeds niet zo, maar toch wel mee gelachen. Op de terugweg werd het ranzig, kwam een meisje proberen onze plaats in te pikken en vieze dingen praten.
Berlijn zelf was ook leuk, bijna alleen maar rondgelopen met mensen die ik niet zo heel erg mee mag, maar het tijdens de reis wel mee kon vinden.
Deze mensen gaan naar Rome.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel op voort borduren dan? Beetje chill praten over hoe het was en dan blabla over andere dingen hebben![]()
Onze Romereis was echt
Sletquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was ook veelmaar ik had 2 plaatsen geregeld zodat ik s'avonds lekker kon liggen
in de ochten en middag mocht er weer iemand bij komen zitten
alhoewel er op de terug een jongen naast kwam zitten om 4 uur, en toen voelde ik me zo brak dat ik hem maar heb laten zitten
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was ook veelmaar ik had 2 plaatsen geregeld zodat ik s'avonds lekker kon liggen
in de ochten en middag mocht er weer iemand bij komen zitten
alhoewel er op de terug een jongen naast kwam zitten om 4 uur, en toen voelde ik me zo brak dat ik hem maar heb laten zitten
Ik bedoel dat die mensen niet met mij meegaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof Tsjechië niet leuk is, wil ik ook nog wel een keer naar toe hoor, best een mooi land
omgquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij is ook nog eens bij ons komen liggen in het hotel maar dat is een ander verhaal![]()
Er is niets gebeurd hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg![]()
hoe is het eigenlijk afgelopen met je moeders opmerking dat je wel iets mag doen, maar blabla..
Kijk dat maak je nou alleen mee op zo'n reisquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd hoorik zal het uitleggen:
Het was de enige dag dat we echt uit mochten (alle andere dagen moesten we om 11 uur weer in het hotel zijn) anyway wij gingen met de hele klas naar een gay bar(vraag me niet waarom, maar het was wel leuk
)nouja, toen we terug waren ging iedereen weer naar zijn kamer(voor even dan) toen de leraren weer aan het slapen waren, gingen wij weer naar de andere kamers (wat praten, kaarten, enz jwz) toen gingen wij weer terug naar onze eigen kamer (rond 3 uur) half uur later kwam hij bij ons aankloppen omdat zijn kamergenoten hem hadden uitgesloten (zij waren al gaan slapen)
Mijn kamergenoten vonden het niet erg als hij er bij kwam liggen, ik vond het zelf niet al te prettig, maarja ik wilde niet lullig doen, dus wij schuiven onze bedden aan elkaar, waardoor er 1 groot bed ontstond en we er met z'n 4en in konden slapen, hij lag tussen mij en nog een meisje, en laten we zeggen dat ik wat rare geluiden hoorde aan mijn rechterkantik heb maar niet gekeken....
Je krijgt sowieso wel een vuistslag tussen de ogen, denk ik.quote:
Geniepige turkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef IHVK het volgende:
Ik drink dus niet.
En daarom ben je boos?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wél, maar ik moest de tram mee naar huis nemen. Hij kwam ook nog eens fucking 4 minuten te vroeg waardoor ik en een vriend moesten rennen voor de tram, normaal doe ik dat nooit, maar ik had geen zin om naar huis te lopen, jwt.
Als ik onverantwoordelijk was geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je slim was geweest had je je broertje gewoon opgesloten in zijn kamer, of mits oud genoeg, hem gewoon moeten zeggen dat jij wel even de stad ging pwnen terwijl hij thuis netjes in z'n bedje ligt te slapen.
Hoe oud is je broertje?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als ik onverantwoordelijk was geweest.
Italianen zijn raar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, naar rome gaan. Wij gingen naar Viet-fucking-Nam
. En het jaar daarvoor naar Verbier in Switzerland, maar Vietnam was veeeeeel toffer.
Maar eigenlijk lijkt Rome me ook wel tof, ware het niet dat Italianen een raar volkje zijn.
het zijn net Arabieren en Noord Afrikanenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:05 schreef Ayca het volgende:
Italianen zijn inderdaad raarvooral als ze blond zien
OK, dan heb ik niks gezegd.quote:
Danke, sizinde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Sinterklaas'iniz mübarek olsun.![]()
Hang jij ook altijd luid in straattaal schreeuwend voor je lokale super?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef Bortecinem het volgende:
OMG die pietjes.![]()
Ik kom minstens een keer per dag bij de Plus maar nog geen een piet gezien of gekregen.
Ze vind je leuk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg ze net allemaal van die chick.
Wil je pietjes?![]()
Ja waarom niet.![]()
Ok hier alsjeblieft.![]()
Wie is 'die chick'?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg ze net allemaal van die chick.
Wil je pietjes?![]()
Ja waarom niet.![]()
Ok hier alsjeblieft.![]()
Hahaha neeeee, maar ik weet precies wat je bedoelt. Echt stront irritant die pubers.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hang jij ook altijd luid in straattaal schreeuwend voor je lokale super?
Wat doe je dan dagelijks in de superquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha neeeee, maar ik weet precies wat je bedoelt. Echt stront irritant die pubers.
Als ze leuk was wel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh shit, moest ik haar nummer vragen?
Nee, je moet hard to get spelen en haar vriendin mee uit nemen. Dan gaat ze nog harder naar je verlangen, jwt!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh shit, moest ik haar nummer vragen?
Soms stuurt mijn moeder mij, soms ga ik zelf, en heel vaak vergeet ik veel dingen te halen en dan moet ik weer terug.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat doe je dan dagelijks in de super? Ik dacht dat ik met mijn drie a vier keer per week al vaak ging.
Ik wilde alleen maar beleeft zijn hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat?! Zeg, noem je vader maar 'siz'...Hoe oud denk je wel dat ik ben?!
Best wel eigenlijk.quote:
Ken je dat ene handboek? Mastermind ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, je moet hard to get spelen en haar vriendin mee uit nemen. Dan gaat ze nog harder naar je verlangen, jwt!
'beleeft'quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar beleeft zijn hoor.
Handboeken zijn niet nodig, mangquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.
Hindoestaans volgens mij.
[..]
Ken je dat ene handboek? Mastermind ofzo.
Bij ons bij de plus werkt er ook een best knap donker Hindoestaans meisje met fel groene ogen. Woon je stiekem in Limburg ofzo? Haha.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.
Hindoestaans volgens mij.
Bij mij werken over het algemeen oude trollen van +/- de 100 kilo en met roodgevlekte gezichten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij ons bij de plus werkt er ook een best knap donker Hindoestaans meisje met fel groene ogen. Woon je stiekem in Limburg ofzo? Haha.
Mijn familie woont in het buitenlandquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Wik, vieren jullie thuis geen Sinterklaas?
Ah, sielug.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn familie woont in het buitenland.
Ik wil je wel adopteren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik weet het. Ontroostbaar ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |