quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Culturele Jongeren Pas ofzo, krijg je korting bij musea en sommige bioscopen enzo. Heb hem 2 jaar geleden op school gekregen ofzo, 2 maanden geleden voor het eerst gebruikt om 2 eu korting te krijgen bij biosquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat is een CJP-pas? Kreeg er vorig jaar 1 en dit jaar weer 1, ze zegt "je moet even inloggen, dan krijgt de school subsidie en jij 10 euro op je pas".
Stuur maar op, want kaas isquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
heb een gratis kaasbroodje bon, wie wil
Ik heb nog een pas van 2 jaar geleden, die ik nooit heb gebruikt, heb ik nu 20 euro tegoed?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culturele Jongeren Pas ofzo, krijg je korting bij musea en sommige bioscopen enzo. Heb hem 2 jaar geleden op school gekregen ofzo, 2 maanden geleden voor het eerst gebruikt om 2 eu korting te krijgen bij bios. Tegoed heb ik ook nooit gebruikt
is alleen geldig op het station, ik ga m weggeven aan iemand die kaas lustquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stuur maar op, want kaas is! En gratis kaas is al helemaal
!
Zullen ze vast wel een keer geblokkeerd hebben, maar vaak hoef je hem alleen maar te laten zien en checken ze niks. Probeer het eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb nog een pas van 2 jaar geleden, die ik nooit heb gebruikt, heb ik nu 20 euro tegoed?
Dat is voor korting.. ik bedoel het tegoed echt gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel een keer geblokkeerd hebben, maar vaak hoef je hem alleen maar te laten zien en checken ze niks. Probeer het eens
O, ik dacht dat cool cat als suf merk werd gezien? Maar ja, ik weet niks van dat soort kledingmerken af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
binnenkort krijg ik dus meer vrienden op school
meende het ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat cool cat als suf merk werd gezien? Maar ja, ik weet niks van dat soort kledingmerken af.
ok, koop je wel eens iets bij hm (ik stel deze vraag omdat ik vooral van jongens hoor dat ze een hekel aan deze winkel hebben en liever bij maw ofzo kopen)quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Overal en nergens, ik kijk soms in een winkel of er wat hangt en koop dan de mooie/leuke/chille dingen, meestal winkels met meerdere merken. Ik heb wel veel t-shirts van Zara, omdat die een goede pasvorm hebben.
H&M niet echt vaak, ik vind die kleren van hen, met name de t-shirts en de spijkerbroeken, vaak niet echt goed zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, koop je wel eens iets bij hm (ik stel deze vraag omdat ik vooral van jongens hoor dat ze een hekel aan deze winkel hebben en liever bij maw ofzo kopen)
ok, dus niet omdat je het dom vindt om bij hm te kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
H&M niet echt vaak, ik vind die kleren van hen, met name de t-shirts en de spijkerbroeken, vaak niet echt goed zitten.
Niet echt. Maar ik ben dan ook niet per se zo'n merkenfanaat zoals veel mensen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, dus niet omdat je het dom vindt om bij hm te kopen?
Cool.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik ben dan ook niet per se zo'n merkenfanaat zoals veel mensen.
Niet zo, ik houd niet zo van winkelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond deze mooi.
Geef je veel uit aan kleding?
Kan wel ja, voordat ik de rest las, dacht ik dat je 1300 aan een jas had uitgegeven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo, ik houd niet zo van winkelen. Meestal weet ik van tevoren al welke winkel ik wil bezoeken en ga ik alleen daar naartoe. Ik heb wel wat duurdere kleding, maar ook goedkoper spul (in Oman waren veel winkels veel goedkoper dan hier). Het probleem is bij mij altijd pasvorm, ik ben nogal kieskeurig wat dat betreft, dus geef ik soms veel geld uit. Ik heb bijvoorbeeld een leren jas van Pierre Cardin, de oorspronkelijke prijs was 1300 euro of zo, maar omdat ze 75-80% korting hadden heb ik hem voor 250 of 300 of zo kunnen kopen
. Dat vond ik het nog wel waard.
Ik heb die.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond deze mooi.
Geef je veel uit aan kleding?
Gelukkig, dan kan ik met een gerust hart zelf naar de stadquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef IHVK het volgende:
Ik kan niet naar de stad vanavond omdat ik moet babysitten.
het is wel vrijdag, hequote:
wie is de baby?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef IHVK het volgende:
Ik kan niet naar de stad vanavond omdat ik moet babysitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |