Koper 50000 van haar boek mag met haar een dagje daten. Of ze komt bij jou langs of jij loopt een dagje met haar mee.quote:
je hebt gelijk gekregenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Americanist het volgende:
Inderdaad een beetje een 'douchebag' baardje. Zal geen lang leven beschoren zijn denk ik.
http://tvcountdown.com/?c289=1quote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Boekenwurm het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer ze nou wel en niet uitzenden? Hoelang gaat de huidige break duren bijvoorbeeld?
Volgende week, staat gewoon op de site van The Daily Show.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Boekenwurm het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer ze nou wel en niet uitzenden? Hoelang gaat de huidige break duren bijvoorbeeld?
Als je Glenn op zijn bek wou zien gaan zal het tegenvallen. De meeste bronnen zeiden dat er rond de 100.000 mensen waren, sommige hadden het zelfs over een veelvoud van dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:16 schreef mvt het volgende:
Zoals altijd zijn ze weer op vakantie tijdens iets 'groots' Ik heb trouwens niet gezien hoe Glenn zijn avontuurtje is afgelopen. Moet misschien eens zoeken daar op, beetje daily show voorpret
Beck heeft vorige week zondag een rally georganiseerd in Washington. "Restoring Honor", geloof en patriotisme waren de hoofdtema's; eigenlijk weer een tea-party rally. Maar wel erg goed bezocht dus.quote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb even niet meegekregen wat er met Beck is gebeurd?
En anders doet Stephen Colbert dat welquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:39 schreef dapluiz het volgende:
Eerstvolgende aflevering zal vast diep ingaan op 28-08 van Glenn Beck
Ja tuurlijk is dat gelul, Martin Luther King is zo'n beetje zijn grootste held (al vraag ik mij af waarom).quote:Op zondag 5 september 2010 16:48 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Beck heeft vorige week zondag een rally georganiseerd in Washington. "Restoring Honor", geloof en patriotisme waren de hoofdtema's; eigenlijk weer een tea-party rally. Maar wel erg goed bezocht dus.
Kwam wel veel heisa over, omdat hij het op dezelfde datum en plaats deed als MLK's I Have a Dream speech, en omdat de tea-party movement (imho onterecht) door tegenstanders graag wordt neergezet als racistisch omdat ze kritisch zijn naar Obama. Beck zelf beweerde dat hij de betekenis van de datum pas later doorhad, maar dat is gelul volgens mij.
Beck zelf is een beetje "unhinged", maar het ging meer om de boodschap dan de boodschapper.
Zal wel met het geloof te maken hebben, alhoewel Beck Mormoon is.quote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat gelul, Martin Luther King is zo'n beetje zijn grootste held (al vraag ik mij af waarom).
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef IedeK. het volgende:
Goede coverage van de Mosque/Quran gebeurtenissen gister!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |