1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
I'm with ^^quote:Op donderdag 3 december 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Even heel man, maar ik heb 2 vragen:
1) wat the fuck is een wappermoment?
Als een wappermoment is dat je je handen voor je ogen gaat wapperen als je bijna moet huilen dan heb ik vraag twee:
2) why the fuck wapperen?dat helpt toch niks?
dat was 't
Ja, dat is een wappermomentquote:Op donderdag 3 december 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Even heel man, maar ik heb 2 vragen:
1) wat the fuck is een wappermoment?
Als een wappermoment is dat je je handen voor je ogen gaat wapperen als je bijna moet huilen dan heb ik vraag twee:
2) why the fuck wapperen?dat helpt toch niks?
dat was 't
Hoe laat en op welk net?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Enfermera het volgende:
TVP![]()
OEH! Se7en komt op tv!!!!![]()
oh shit vanavond dan kan ik 'm niet kijken
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Zo'n moment waarop ándere vrouwen gaan wapperen dus
Googledocs kan prima. Mijn MSgeneuzel herkent die docjes als Wordbestanden en negeert Google.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je wel!
Uhm.... Ja ik doe dit eigenlijk omdat het "moet"..Maar dat gaat misschien sneller! Bedankt voor de tip
Oja.. Het is een word document.. Is googledocs dan handig? Of iets anders?
SOMMIGE andere vrouwen danquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]alsof het allemaal aspergers zijn
Ik heb er even over nagedacht, maar ik denk serieus dat het praktisch bedoeld was ooit van degene die het bedacht, om de nat geworden mascara weer te laten drogen om vlekken te voorkomenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, echt slapen nu![]()
trusten allemaal, en sterkte nachtploeg
Ja, zo af en toe een linkje sturen die iedereen dan al heeft gezien.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Stali, leuk dat je hier ook af en toe om de hoek komt gluren!
't Is zelfs rustig hier vanavondquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef Stali het volgende:
Toch niet normaal hoe snel deze SC gaat he..
[..]
Googledocs kan prima. Mijn MSgeneuzel herkent die docjes als Wordbestanden en negeert Google.
Probeer het serieus, dan heb je nl. ook eer van je eigen onderzoek maar schroom niet een PM te sturen want dan vul ik het direct voor je in. Desnoods drie keer met wat verschillende antwoorden..
Moet een man geweest zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht, maar ik denk serieus dat het praktisch bedoeld was ooit van degene die het bedacht, om de nat geworden mascara weer te laten drogen om vlekken te voorkomen
hoelaatquote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Enfermera het volgende:
TVP![]()
OEH! Se7en komt op tv!!!!![]()
oh shit vanavond dan kan ik 'm niet kijken
Hey Zwabsquote:
Dat meen je niet? Drie postjes en het topic is gewoon alweer op slot.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is zelfs rustig hier vanavond
[..]
Moet een man geweest zijn
Ik ben het met Stali eens. Ik ben het namelijk altijd met Stali eensquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef Stali het volgende:
Toch niet normaal hoe snel deze SC gaat he..
Googledocs kan prima. Mijn MSgeneuzel herkent die docjes als Wordbestanden en negeert Google.
Probeer het serieus, dan heb je nl. ook eer van je eigen onderzoek maar schroom niet een PM te sturen want dan vul ik het direct voor je in. Desnoods drie keer met wat verschillende antwoorden..
Wat liefquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, zo af en toe een linkje sturen die iedereen dan al heeft gezien..
Mooi filmpje van jullie FOK!kers en ik moest wel wat wegslikken trouwens. Die dieren zagen er zo ziek uit. Toch mooi wat voor grandioos werk die mensen daar voor ze doen.
Weet niet of jullie al een nieuw doel hebben maar dan doe ik wel weer mee. Weet niet of jij alweer zo actief zal zijn maar petje af voor alles wat je gedaan hebt.
FiMoPo bedoel jequote:
Ik wilde net vragen: wie gaat er mee een dagje honden en poezen borstelen in DTH?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
En het is verslavend, dus ik kan me niet voorstellen dat ik me er niet mee zou bemoeien volgende keer weerIk ben zelfs geneigd het nog een keer voor Dierenthuis te doen omdat het zó een goed doel is!
En kunnen we niet daarna een kleine meet doenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde net vragen: wie gaat er mee een dagje honden en poezen borstelen in DTH?
Wanneer we allebei partnerloos twee oude vrouwtjes zijn met een sneeuwwit knoetje dan gaan wij samen eendjes voeren in het park he?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het met Stali eens. Ik ben het namelijk altijd met Stali eens
Ikkeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen: wie gaat er mee een dagje honden en poezen borstelen in DTH?
Hoezo, het vorige topic was bijna zes uur openquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Drie postjes en het topic is gewoon alweer op slot.
Ik geloof echt dat dit de snelst lopende SC is.
Deal! Staat; doen we!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Ikkeeeeeeeeeeeee!
Hoe zit jij op zaterdag 9 januari?
*HAK!*
Of op zaterdag 12 december?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ikkeeeeeeeeeeeee!
Hoe zit jij op zaterdag 9 januari?
*HAK!*
dankquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hey Zwabs![]()
Volgens mij(n gids) komt hij morgen, Net5, 22:20
Egwelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Wanneer we allebei partnerloos twee oude vrouwtjes zijn met een sneeuwwit knoetje dan gaan wij samen eendjes voeren in het park he?.
9 jan of 12 dec; mij is het allebei goed!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
EDIT: kappen Greys, met die data!
We doen het gewoon!
Ja, dan gaat het foutquote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Whut?
Oh ik deed geen edit maar quote en toen edit
Whehehe, ik wilde te snel en toen ging ik in het wilde weg op knoppen drukken.quote:
Waarop stemmen?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Jullie hadden allemaal al gestemd he? Het kan nog een half uur?
Wat een hoerensnoer ben je ook eik he.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Jullie hadden allemaal al gestemd he? Het kan nog een half uur?
Ja, ik wil in principe wel mee eik. Moet wel kunnen met een hondje wat thuis blijft en de kleine natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt dat niet op een zaterdag?
Of bedoel je soms dat je mee wilt?
Yups; 9 januariquote:Op donderdag 3 december 2009 23:31 schreef Stali het volgende:
9 januari?
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:44 schreef Stali het volgende:
Ja, ik wil in principe wel mee eik. Moet wel kunnen met een hondje wat thuis blijft en de kleine natuurlijk.
Leuk!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, ik wil in principe wel mee eik. Moet wel kunnen met een hondje wat thuis blijft en de kleine natuurlijk.
Dat is niet waar! Ik heb ook een poes!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Adelante komt hier altijd alleen maar om stemmers te lokken (en het werkt vaak ook nog) of om te kijken wat voor ranzig programma er op tv is zodat ie daar dan een topic over kan openen.
Ja, hou daar nou eens over op joh, je lult er hele topics over vol.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Ik heb ook een poes!
Vechten?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Maar ik mag als eerste met Elies zoenen he?
Hoe jong is je kleine?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Stali het volgende:
9 januari moet gewoon lukken en anders ga ik daar alleen helpen schuieren en dan gaat die kleine gewoon mee..
Nou vooruitquote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hou daar nou eens over op joh, je lult er hele topics over vol.
Echt, kan je het nou niet eens een uurtje niet over die poes hebben?
Moet er nog ergens gestemd worden of niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Ik heb ook een poes!
Zie mijn sig, het kan nog tot 24 uurquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Moet er nog ergens gestemd worden of niet?
Waar? Linkje?
Je kunt los gaan hoor, het is na half twaalf inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou vooruit
Hebben jullie hier wel een 23:30 uur crew of is dat ook niet meer?
Plat op de bek; hihaaaaaaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Leuk!
Maar ik mag als eerste met Elies zoenen he?
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Stali het volgende:
9 januari moet gewoon lukken en anders ga ik daar alleen helpen schuieren en dan gaat die kleine gewoon mee..
In maart wordt ze tien en ze zou het vast leuk vinden en kan prima mee.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong is je kleine?
En het is er zo leuk! Ze zijn heel blij als je alleen al komt aaien
* EHBO tentje meeneemtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Catfight en Elies die eerste rang zit.
*stil*
*mooi*
Whahahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Zal ik er een 9 januari wie gaan er meelijstje
tegenaan gooien?
Q, pasturrrrrrrrop he, als je dit leest later, met je lijstjesgegrinnik![]()
Ja hoor, ik wil de ponystal wel uitmesten ofzo!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whahahaha
Maarreee... we gaan toch wel echt wat doen dan heKammen, vegen; dat soort dingen
Ik moest heel even goed kijken wat er precies onder de kerstmuts zatquote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef trovey het volgende:
Even de kerstavatar erop zetten...ben de sintversie zat...en goedgekeurd? Sasha in kerstuitvoering
Straks ben je door je quotum heenquote:
Nieuwe dag, nieuwe dagcijfersquote:
Ik doettut!quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks ben je door je quotum heen
Ik heb een plan: wat zou je ervan denken als jij morgen even belt of DTH wel kan 9 januari
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest heel even goed kijken wat er precies onder de kerstmuts zat
Maar lief!
Ik woon in Woensdrecht en aan de postcode van het dierenthuis ligt het er niet ernstig ver vanaf.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
Stali, woon je ver van Dierenthuis (Aarle Rixtel)?
Oh en is er al iets bekend over de verhuizing van Dierenthuis naar Almere?
Gaat dat in 2010 gebeuren? Dan kunnen we helpen
Zij...en dat mutsje kreeg er pas op toen ze half in slaap wasquote:
Dit is de kerstmuts van een speelgoedbeertje(uit de kringloop)...in een mensenkerstmuts kunnen ze slapenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik vrees dat als ik een kerstmuts op napoleon zet, dat hij erin verdwijnt
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, moet ik weer een nieuwe kopenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |