Wat nou en, dat staat toch in m'n klacht. Blijf anders weg als je niks inhoudelijks te melden hebt in plaats van hier nonchalant stoer te doen met een uitgekauwde oneliner.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef Juicyhil het volgende:
Nou en?
Exactly my thoughts.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sta in een rijtje met griekje en koningdavid.
Ik sta in een rijtje met phpmystyle en Lamon.
Nou en?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat nou en, dat staat toch in m'n klacht. Blijf anders weg als je niks inhoudelijks te melden hebt in plaats van hier nonchalant stoer te doen met een uitgekauwde oneliner.
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 3 december 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sta in een rijtje met griekje en koningdavid.
Ik sta in een rijtje met phpmystyle en Lamon.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben jaloersErkend worden door Biels
Jij hoort er ook bij. En Trannellius, en Hetiszover, en nog veel meerquote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het was een exclusief rijtjequote:Op donderdag 3 december 2009 20:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij hoort er ook bij. En Trannellius, en Hetiszover, en nog veel meer.
Zo blijkt maar weer, je moet of heel cool of heel kut zijn om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Uhum.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij hoort er ook bij. En Trannellius, en Hetiszover, en nog veel meer.
Je staat wel in mijn lijstje hoor liefdequote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je staat wel in mijn lijstje hoor liefde
Je bent het slotje vergetenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Adelante het volgende:
Wat een stel baggeraars noem je daar bij elkaar![]()
Ik heb smaak.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Adelante het volgende:
Vanaf mij begint dus het coole gedeelte, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Adelante het volgende:
het moet gezegd maar wansmaak is ook een soort smaakquote:
Anders hebben jullie het ook maar zo rustig.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
het moet gezegd maar wansmaak is ook een soort smaak
Ik? Een baggeraar?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Adelante het volgende:
Stel je aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
het moet gezegd maar wansmaak is ook een soort smaak
waarom is er anders een versie 2.0?quote:
Omdat ik me minder aanstel dan jij?quote:
Vraag dat maar aan je baas remlof. Hij was op z'n teentjes getrapt en gooide versie 1.0 in de prullenbak. Desalniettemin zag hij zelf ook wel dat je daar niet iemand voor in de prullenbak kon gooien, en dus was 5 minuten later Otis2.0 een feit.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom is er anders een versie 2.0?
Biels, zet even iedere mogelijke user in je topic man. Mensen voelen zich genegeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |